Gå til innhold

Om lys på prøverommene! Flere enige?

Anbefalte innlegg

Gjest hvit hud, blå ringer osv?
Skrevet

Er det flere enn meg som får traumer av lyset som er på veldig mange prøverom i butikkene.

Veldig ofte føler jeg bare for å dra hjem når jeg ser meg selv i det sterke/grelle lyset på prøverommene. Det fremhever poser under øynene, blå ringer eller hår som står litt hulter til bulter etter en tur ute i vinden.

HVORFOR kan ikke de ha mer behagelig lys inne på butikkene? Føler meg som en dass der inne selv om jeg følte meg bra da jeg så meg i speilet hjemme og i bilen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh, yes. Rart at ikke butikkene tenker på det egentlig, de hadde sikkert fått solgt mer med et snillere lys.

Tror

Skrevet

Det er nådeløst. Du glemte hvor godt det lyset framhever det begynnende grå håret ;-)

Nei, jeg har lurt på det samme,- de burde ha en behageligere belysning.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Enig. Rart de får solgt noe som helst. ;)

Skrevet

Enig!

Cellulittene vokser jo inne i prøverommet!! Det aller verste er å prøve julekjole. Bleike celulittlår og skjeggstubber på leggene (hvis de ikke ble shava dagen før) *urk*

Skrevet

Heelt enig!! Jeg hater å prøve klær.

Verstingen her i byen har (i tillegg til dødssykdomsbelysningen, selvsagt) saloondører på prøverommene.

Artig.

Jeg er ikke spesielt kortvokst (rett over 1.60) men kan likevel ikke prøve bukser der uten å vise frem lår og trusekant for alle som gidder å se.

Og med cellulitt-fremhevingslys på toppen? Jeg handler et annet sted, ja!

Skrevet

Det er nå så sin sak, men har du vært på Kap Ahl!!???

Der har de til alt overmål klistert klistremerker som det står "you look great!" på speilet!

Jævla idioter!

Man føler seg jo ekstremt "great" der man står.... NOT!

Skrevet

Jaaa. Hva skjer egentlig?

Jeg ser jo helt for jævlig ut. Håper det ikke er sannheten ;)

Gjest hvit hud osv
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1166621539' post='3441370]

Jaaa. Hva skjer egentlig?

Jeg ser jo helt for jævlig ut. Håper det ikke er sannheten ;)

Det kan ikke være slik at lyset på prøverommene er "sannhetslys", mens alle andre lys er bare vanlige.

Jeg tror at lysene på prøverommene er av en type som kaster skygger og gjør de fleste stakkarslige. MEN fyyy så pyton det er å gå inn i et prøverom og se trynet slik på en slik måte. Ille nok å være vinterbleik og litt trøtt i tryne

Gjest hvit hud osv
Skrevet

Det er nå så sin sak, men har du vært på Kap Ahl!!???

Der har de til alt overmål klistert klistremerker som det står "you look great!" på speilet!

Jævla idioter!

Man føler seg jo ekstremt "great" der man står.... NOT!

Enig. KappAhl er en av værstingene. Og for ikke å snakke om cubus. Sist jeg gikk inn på et cubus prøverom, det var i går. Og da så det ut som jeg ikke hadde sovet på en uke. Jeg bykste ut og følte meg som et dass.

Titta meg så i speilet ute i selve butikken. Der var det ikke like ille, men så blek ut. Hvorfor kan de ikke i det minste ha samme type lys inne i prøverommet som ute i selve butikken

Gjest hvit hud osv
Skrevet

Heelt enig!! Jeg hater å prøve klær.

Verstingen her i byen har (i tillegg til dødssykdomsbelysningen, selvsagt) saloondører på prøverommene.

Artig.

Jeg er ikke spesielt kortvokst (rett over 1.60) men kan likevel ikke prøve bukser der uten å vise frem lår og trusekant for alle som gidder å se.

Og med cellulitt-fremhevingslys på toppen? Jeg handler et annet sted, ja!

ja jeg fatter det bare ikke. Hvorfor kan de ikke ha vanlig lys inne på disse rommene. Det virker nesten som det er med i beregningen at vi skal bli så deppa av å se de bleike fjesa våre på prøveromma, at vi shopper mer for å trøste oss selv.

Har du lagt merke til lyset inne på diverse cubus butikker for eksempe. Lyset er knall sterkt og gjerne fra en liten spot rett over hodet. Det gjør at det er flombelysning på et ganske lite område og resten får masse skygger på seg. Inkludert under øynene osv. Dette lyset fremhever også cellulitter.

Skrevet

Enig. KappAhl er en av værstingene. Og for ikke å snakke om cubus. Sist jeg gikk inn på et cubus prøverom, det var i går. Og da så det ut som jeg ikke hadde sovet på en uke. Jeg bykste ut og følte meg som et dass.

Titta meg så i speilet ute i selve butikken. Der var det ikke like ille, men så blek ut. Hvorfor kan de ikke i det minste ha samme type lys inne i prøverommet som ute i selve butikken

Enkelte steder i butikken må man flytte seg for å se klærne, man blir jo blendet av lyskasterne. Helt grusomt.

Fargen er også vanskelig å se i de lysene. Man kan bli lurt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...