Gå til innhold

Alkohol - i julen - del 3 ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

5 glass vin,- nei da er jeg det jeg vil kalle full. Og det er jeg ikke hjemme, med familien rundt meg.

Og jeg snakker om KRISE-tilfelle, hvis man står der med en dødssyk person og ikke får tak i taxi eller ambulanse. Hvis ikke det er krisetilfelle kan man vente på en taxi/ambulanse.

En fjær ble fort til noen høns her. Ser ut som om noen tror jeg har dette som rutine, liksom.

Etter 5 glass vin er jeg ganske så brisen jeg ihvertfall. kanskje det er jeg som tåler lite... ;-P

Etter 6 store glass vin, en øl og litt baileys var jeg så dritings at jeg omtrent ikke kunne stå på beina.

Som sagt, mulig jeg tåler lite, men er ikke 5 glass vin mer enn en kan kjøre noenlunde på veien med (også i krisetilfeller)?

Er det krisetilfelle, så bør en vel få en taxi, evt. ambulanse.

Ellers vil jeg si at hvis ingen av de er å oppdrive, ungen er dødssyk osv, så hadde jeg nok kjørt etter et glass eller to. Men med mer enn det hadde ihvertfall ikke jeg kunnet holde bilen på veien.

Skrevet

Er enig i det du skriver her da.

Vi har det heller ikke sånn at det alltid må være en edru i tilfelle vi må på legevakta. Da ringer vi heller taxi eller ambulanse hvis det haster.

Syns det blir litt voldsomt dersom man skal ta høyde for alle eventualiteter hvor enn en er, så her er jeg enig med deg. :-)

Skrevet

Etter 5 glass vin er jeg ganske så brisen jeg ihvertfall. kanskje det er jeg som tåler lite... ;-P

Etter 6 store glass vin, en øl og litt baileys var jeg så dritings at jeg omtrent ikke kunne stå på beina.

Som sagt, mulig jeg tåler lite, men er ikke 5 glass vin mer enn en kan kjøre noenlunde på veien med (også i krisetilfeller)?

Er det krisetilfelle, så bør en vel få en taxi, evt. ambulanse.

Ellers vil jeg si at hvis ingen av de er å oppdrive, ungen er dødssyk osv, så hadde jeg nok kjørt etter et glass eller to. Men med mer enn det hadde ihvertfall ikke jeg kunnet holde bilen på veien.

*Hehe* Etter 5 glass vin er jeg ikke sikker på om jeg hadde kommet meg fra sofaen og inn på soverommet engang. ;o)

Men jeg er _ikke_ vant til å drikke mer enn ett eller to glass da.

Skrevet

*Hehe* Etter 5 glass vin er jeg ikke sikker på om jeg hadde kommet meg fra sofaen og inn på soverommet engang. ;o)

Men jeg er _ikke_ vant til å drikke mer enn ett eller to glass da.

hehe det kommer nok an på vanen og tror jeg.

Jeg tålte mer før da jeg drakk et glass vin nesten hver kveld, og i tillegg veide litt mer enn jeg gjør nå.

Nå er jeg så billig i drift at det igrunnen er ganske greit. :-)

Skrevet

Ja, så det rett etter jeg postet svaret mitt, sorry.

Er nok i trøtteste laget her ja.

Jeg hadde ikke kjørt bil når jeg hadde drukket alkohol iallefall.

:)

Kopierer svaret mitt til MsSophie, da det er en del som misforstår meg:

Og jeg snakker om KRISE-tilfelle, hvis man står der med en dødssyk person og ikke får tak i taxi eller ambulanse. Hvis ikke det er krisetilfelle kan man vente på en taxi/ambulanse.

En fjær ble fort til noen høns her. Ser ut som om noen tror jeg har dette som rutine, liksom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...