Gjest annlovinda Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 I dag skal jeg ut å handle inn siste rest til jula tenkte jeg. Det jeg mangler er noe godt pålegg til julefrokostene 1. og 2. juledag. Hilke gode pålegg bruker dere da?? Jeg er helt blank nå. 0 Siter
Gimmick Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Om dere spiser ribbe, så kald ribbe/pølser, edamer ost (den røde runde kula) leverpostei med stekte baconbiter til, juleskinke i skiver, italiensk salat, roastbeef, potetsalat 0 Siter
Gimmick Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 og ribberull og sennep.. tomatsild, sennepssild.. osv.. ojoj.. ble sulten! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Røke-/gravlaks, sylte med sennep. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Eggehakk og laks, kokt egg og ansjos 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Om dere spiser ribbe, så kald ribbe/pølser, edamer ost (den røde runde kula) leverpostei med stekte baconbiter til, juleskinke i skiver, italiensk salat, roastbeef, potetsalat Takk for mange gode forslag. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Røke-/gravlaks, sylte med sennep. Takk for gode forslag. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Eggehakk og laks, kokt egg og ansjos Takk for gode forslag. 0 Siter
laban Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Røkelaks, med eller uten egg til Ekte hollandsk edamer, altså ikke Tines etterlikning (selv om den er atskillig rimeligere) Jeg liker veldig godt tungerull, men har skjønt at det er sært Sylte er også noe jeg forbinder med jul, men kjøper i så fall ferdigskåret i tynne skiver - jeg synes det blir for mye fett hvis man skal skjære opp selv fra en sånn "klump" 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Røkelaks, med eller uten egg til Ekte hollandsk edamer, altså ikke Tines etterlikning (selv om den er atskillig rimeligere) Jeg liker veldig godt tungerull, men har skjønt at det er sært Sylte er også noe jeg forbinder med jul, men kjøper i så fall ferdigskåret i tynne skiver - jeg synes det blir for mye fett hvis man skal skjære opp selv fra en sånn "klump" Ekte hollandsk edamer, det skal jeg jammen prøve å få tak i. Har vel det på Ultra vil jeg tro? Mannen i huset er glad i tungerull, så da blir nok han fornøyd. Enig i at sylta skal være ferdig oppskåret i tynne skiver. Godt på lefse med sennep. Sylte hører jula til. Tusen takk for mange gode forslag. 0 Siter
KaVa Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Lammerull, birkebeinerskonke, røkt julepostei, diverse salater (spes. waldorf), egg, multebærsyltetøy, 0 Siter
Osiris Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Røykalaks og eggerøre. Nam! Det blir nok kjøtt ellers. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Fysj, for en tråd du har laget, blir jo kjempesulten her en sitter med vann i munnen og sikler på tastaturet;-) 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Fysj, for en tråd du har laget, blir jo kjempesulten her en sitter med vann i munnen og sikler på tastaturet;-) He, he. Har akkurat spist lunsj jeg, og det var nok greit det. Ellers hadde nok jeg også blitt veldig sulten. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 I tillegg til det gode de andre har nevnt synes jeg det er et must med godt syltetøy (helst hjemmelaget); deilig etter all den tunge maten. Og god brie! 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Lammerull, birkebeinerskonke, røkt julepostei, diverse salater (spes. waldorf), egg, multebærsyltetøy, Takk for mange gode forslag fra deg også. Blir nok mye pålegg å velge i nå ser det ut til. Men vi blir nå mange til julefrokost også da. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Røykalaks og eggerøre. Nam! Det blir nok kjøtt ellers. Takk for godt forslag. Laks og eggerøre er godt. Det skal vi også ha. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 I tillegg til det gode de andre har nevnt synes jeg det er et must med godt syltetøy (helst hjemmelaget); deilig etter all den tunge maten. Og god brie! Har både rørt bringebærsyltetøy og rørt jordbærsyltetøy i fryseren. Bare jeg husker å ta det ut dagen før. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Rømmesild, tomatsild, sennepssild, sylte, leverpostei,kabaret, røkt laks, gravlaks,edamer,skinke,agurk,tomat, hjemmelaget sjømatsalat og en boks sjokoladepålegg må vi ha. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Rømmesild, tomatsild, sennepssild, sylte, leverpostei,kabaret, røkt laks, gravlaks,edamer,skinke,agurk,tomat, hjemmelaget sjømatsalat og en boks sjokoladepålegg må vi ha. Hm, her var det masse godt. Kabaret, ja det MÅ jeg lage. Hadde jeg helt glemt. Takk for mange gode forslag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.