Gjest Wita Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Hm, her var det masse godt. Kabaret, ja det MÅ jeg lage. Hadde jeg helt glemt. Takk for mange gode forslag. Det er det absolutt beste jeg vet nest etter pinnekjøtt. Men det viktigste er sausen, Jeg lager en blanding av kefir (mest av det) remulade og sukker. Jeg heller massevis av saus over. Ikke rart jeg legger på meg i jula;o) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Det er det absolutt beste jeg vet nest etter pinnekjøtt. Men det viktigste er sausen, Jeg lager en blanding av kefir (mest av det) remulade og sukker. Jeg heller massevis av saus over. Ikke rart jeg legger på meg i jula;o) Har aldri likt kabaret, jeg. Antakelig er det jeg som er sær. Tenker da spesielt på klassisk kabaret med aspik, egg, erter med mer *urk*. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Har aldri likt kabaret, jeg. Antakelig er det jeg som er sær. Tenker da spesielt på klassisk kabaret med aspik, egg, erter med mer *urk*. Jeg er vokst opp med at det skulle være det, men jeg ble godt voksen før jeg lærte meg å like det og nå elsker jeg det:) 0 Siter
Gjest ho mor Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 rekesalat og eggesalat er godt. og så må det være julesylte og bayonneskinke på bordet. og selvsagt syltetøy og egg! namenam 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Det er det absolutt beste jeg vet nest etter pinnekjøtt. Men det viktigste er sausen, Jeg lager en blanding av kefir (mest av det) remulade og sukker. Jeg heller massevis av saus over. Ikke rart jeg legger på meg i jula;o) Den sausen hørtes god ut. Bruker stort sett bare remulade jeg. Er vel den eneste gangen jeg bruker remulade, når vi har kabaret. Kabaret er nok det beste jeg vet om også. Spiser det så sjelden at da spiser jeg remulade med god samvittighet. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 rekesalat og eggesalat er godt. og så må det være julesylte og bayonneskinke på bordet. og selvsagt syltetøy og egg! namenam Ennå flere gode forslag. Tusen takk. 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Rakørret med flatbrød og rømme har ikke blitt nevnt her som jeg kan se:o) 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Juleskinke!! *nam* Juleskinke får vi av arbeidsgiver. Så den får jeg i morgen. Sammen med et fenalår og noen flasker vin, og fenalår er jo ikke godt engang. Det klarer vi aldri å bli kvitt. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Rakørret med flatbrød og rømme har ikke blitt nevnt her som jeg kan se:o) Nei, det har nok ikke blitt nevnt. Nå liker hverken jeg eller sambo rakørret, så vi holder oss nok unna det. Har fått dårlig rakørret en gang for lenge siden, men etter det så klarer jeg det bare ikke. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Juleskinke får vi av arbeidsgiver. Så den får jeg i morgen. Sammen med et fenalår og noen flasker vin, og fenalår er jo ikke godt engang. Det klarer vi aldri å bli kvitt. Send fenalåret til meg du! Jeg skal klare og spise det opp, helt alene. Jeg er så glad i all slags spekemat, spiser til jeg får vondt i magen, men klarer ikke la være. 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Nei, det har nok ikke blitt nevnt. Nå liker hverken jeg eller sambo rakørret, så vi holder oss nok unna det. Har fått dårlig rakørret en gang for lenge siden, men etter det så klarer jeg det bare ikke. Det er trist for god rakørret er godt, det beste jeg vet. 0 Siter
April Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Takk for denne tråden. Nå har jeg skrevet handleliste ) 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Send fenalåret til meg du! Jeg skal klare og spise det opp, helt alene. Jeg er så glad i all slags spekemat, spiser til jeg får vondt i magen, men klarer ikke la være. Spekeskinke synes jeg er godt, men ikke fenalår. Nesten flaut å si det, men i fjor så gikk nesten hele fenalåret i søpla...... Prøvde å gi det bort til både familie og venner, men INGEN ville ha det.... 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Takk for denne tråden. Nå har jeg skrevet handleliste ) He, he. Handlelista mi ble i grunn ganske lang. Men nå blir det masse godt pålegg til julefrokostene. 0 Siter
Mañana Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Gomme!!! MmMmM. Og noen gode oster kjøpt fra ostedisk i butikk, f.eks pepperkremost eller hvitløksrull:) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Spekeskinke synes jeg er godt, men ikke fenalår. Nesten flaut å si det, men i fjor så gikk nesten hele fenalåret i søpla...... Prøvde å gi det bort til både familie og venner, men INGEN ville ha det.... Å, jeg får vondt langt inn i hjerterota! Kaste fenalår, det går bare ikke an! Nei send det til meg du, da blir det satt pris på ;o) 0 Siter
Moraki Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Det er trist for god rakørret er godt, det beste jeg vet. Jaaaaa, rakørret!! Kom hit så deler vi :-) 0 Siter
Gjest gladlax Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Nei, det har nok ikke blitt nevnt. Nå liker hverken jeg eller sambo rakørret, så vi holder oss nok unna det. Har fått dårlig rakørret en gang for lenge siden, men etter det så klarer jeg det bare ikke. rakørret skal være dårlig ;-) 0 Siter
astridny Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Juleskinke!! *nam* Hva servere du til juleskinka? Servere du skinka varme eller kald? Takk for svar 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.