Gå til innhold

Godt pålegg til juledagene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaaaaa, rakørret!! Kom hit så deler vi :-)

Raki og rakørret? Hihi, er vel bare navnene som passer sammen :o)

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

3

• Gimmick

2

• Mista nikket

2

• filiokus81

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Juleskinke får vi av arbeidsgiver. Så den får jeg i morgen. Sammen med et fenalår og noen flasker vin, og fenalår er jo ikke godt engang. Det klarer vi aldri å bli kvitt.

Hva med sylte, okserull' lammerull,ribbe fra i går,gravlaks, røkalaks,rakørret,eggerøre sylteagurk,god sennep og avslutte det hele med ett par clementiner kaffe og julekaker. Og er du fremdeles sulten begynn på nytt. God appetitttt :)

Skrevet

Å, jeg får vondt langt inn i hjerterota! Kaste fenalår, det går bare ikke an!

Nei send det til meg du, da blir det satt pris på ;o)

Enig med deg Shira! Fenalår er jo bare helt fantastisk :o)

Skrevet

Men det er jo ikke bare pålegget som er viktig! Du må jo bake vørterbrød også :o)

Blir ikke jul uten, i alle fall ikke her i huset! Og så god brunost til, selvsagt.

Skrevet

Enig med deg Shira! Fenalår er jo bare helt fantastisk :o)

Ja ikke sant!

Det er jo skikkelig luksus mat.

Skrevet

Spekeskinke synes jeg er godt, men ikke fenalår.

Nesten flaut å si det, men i fjor så gikk nesten hele fenalåret i søpla......

Prøvde å gi det bort til både familie og venner, men INGEN ville ha det....

Gi deg da!!! Fenalår er det beste som finnes!! Fenalår med rømme og flatbrød eller bare rett på skiva. Mmmmmmm :-))

Gjest trultemor26
Skrevet

Hva servere du til juleskinka?

Servere du skinka varme eller kald?

Takk for svar

Skjæres opp i skiver og haes på en god brødskive med godt smør! Nam!

I morra skal vi ha juleskinke til middag faktisk.. da skal vi ha juleskinke, surkål og poteter og sjysaus. Skinka hadde jeg tenkt å servere varm, men vet ikke ennå åssen jeg skal varme den.. Den er jo ferdig kokt og greier.. dette er ikke min sterke side.. men man lærer så lenge man lever! ;)

Skrevet

Men det er jo ikke bare pålegget som er viktig! Du må jo bake vørterbrød også :o)

Blir ikke jul uten, i alle fall ikke her i huset! Og så god brunost til, selvsagt.

Har bakt vørterbrød. Men det er snart oppspist...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...