Dorthe Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Jaaaaa, rakørret!! Kom hit så deler vi :-) Raki og rakørret? Hihi, er vel bare navnene som passer sammen ) 0 Siter
macika Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Juleskinke får vi av arbeidsgiver. Så den får jeg i morgen. Sammen med et fenalår og noen flasker vin, og fenalår er jo ikke godt engang. Det klarer vi aldri å bli kvitt. Hva med sylte, okserull' lammerull,ribbe fra i går,gravlaks, røkalaks,rakørret,eggerøre sylteagurk,god sennep og avslutte det hele med ett par clementiner kaffe og julekaker. Og er du fremdeles sulten begynn på nytt. God appetitttt 0 Siter
filiokus81 Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Å, jeg får vondt langt inn i hjerterota! Kaste fenalår, det går bare ikke an! Nei send det til meg du, da blir det satt pris på ;o) Enig med deg Shira! Fenalår er jo bare helt fantastisk ) 0 Siter
filiokus81 Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Men det er jo ikke bare pålegget som er viktig! Du må jo bake vørterbrød også ) Blir ikke jul uten, i alle fall ikke her i huset! Og så god brunost til, selvsagt. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Enig med deg Shira! Fenalår er jo bare helt fantastisk ) Ja ikke sant! Det er jo skikkelig luksus mat. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Spekeskinke synes jeg er godt, men ikke fenalår. Nesten flaut å si det, men i fjor så gikk nesten hele fenalåret i søpla...... Prøvde å gi det bort til både familie og venner, men INGEN ville ha det.... Gi deg da!!! Fenalår er det beste som finnes!! Fenalår med rømme og flatbrød eller bare rett på skiva. Mmmmmmm :-)) 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Hva servere du til juleskinka? Servere du skinka varme eller kald? Takk for svar Skjæres opp i skiver og haes på en god brødskive med godt smør! Nam! I morra skal vi ha juleskinke til middag faktisk.. da skal vi ha juleskinke, surkål og poteter og sjysaus. Skinka hadde jeg tenkt å servere varm, men vet ikke ennå åssen jeg skal varme den.. Den er jo ferdig kokt og greier.. dette er ikke min sterke side.. men man lærer så lenge man lever! 0 Siter
fresja Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Men det er jo ikke bare pålegget som er viktig! Du må jo bake vørterbrød også ) Blir ikke jul uten, i alle fall ikke her i huset! Og så god brunost til, selvsagt. Har bakt vørterbrød. Men det er snart oppspist... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.