Gå til innhold

Nå er det like før jeg girer ned!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siste ordentlige dag på jobb (skal innom en liten tur i morgen, men ikke så lenge).

I ettermiddaghar vi INGEN planer. Må finne frem alle bibliotekbøkene og lydbøkene jeg skulle ha levert for et par uker siden - skal levere dem i morgen. Dårlig gjort å låne nye da for juleferien eller?

Gleder meg så enormt til ferie! Lenge siden jueg var sååååå sliten. Hadde julefeiring med noen venner i går, men jeg tuslet hjem halv ti og la meg halv elleve....

Gjest Humlepungen
Skrevet

Det høres ut som du trenger en ferie ja. Koselig at du girer ned til jul. Jul skal jo dreie seg familie, venner og sist men ikke minst det "glade julebudskap" som julen startet med. Stress legger jo en demper på alt dette.

:o)

Ha en good jul. Klems

Skrevet

Da blir det ekstra deilig med juleferie...!

Klart du kan låne nye bøker. Deilig å lese litt i julen, når kvelden og roen senker seg...

Skrevet

Det høres ut som du trenger en ferie ja. Koselig at du girer ned til jul. Jul skal jo dreie seg familie, venner og sist men ikke minst det "glade julebudskap" som julen startet med. Stress legger jo en demper på alt dette.

:o)

Ha en good jul. Klems

Ja, ser virkelig frem til rolige morgener med ungene, turer ut, besøke besteforeldrene, forhåpentligvis skiturer og slalåmkjøring....

Og så vil vi jo i kirka på julaften :-)

Har fått med meg to julekonserter også - en med barnas barnekor, og en med et flott vokalensemble i kirka vår! Og så Gubben & katten på kino - og teater/musikal med Like til Betlehem :-)

Skal sove og kose meg!

Skrevet

Da blir det ekstra deilig med juleferie...!

Klart du kan låne nye bøker. Deilig å lese litt i julen, når kvelden og roen senker seg...

Holder på med ei merkelig bok: "Det Lila sa" av Chimo.

Blir ikke klok på om den er original/god eller bare noe møl!

Skal hive meg over noe helt annet i jula.... Vet ikke helt hva.

Skrevet

Holder på med ei merkelig bok: "Det Lila sa" av Chimo.

Blir ikke klok på om den er original/god eller bare noe møl!

Skal hive meg over noe helt annet i jula.... Vet ikke helt hva.

Jeg leser bare krim på engelsk for tida, og liker godt Minette Walters....

Skrevet

Jeg leser bare krim på engelsk for tida, og liker godt Minette Walters....

Krim på engelsk!!!

Har ikke lest ei engelsk bok siden jeg studerte, og da var det bare faglitteratur.....

Synes det er et ork å lese engelsk.....

Skrevet

Krim på engelsk!!!

Har ikke lest ei engelsk bok siden jeg studerte, og da var det bare faglitteratur.....

Synes det er et ork å lese engelsk.....

Etter et par sider, glemmer du at det ikke er norsk ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...