Gjest ChiengMai Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Jeg vet ikke om den støtter divx, hvordan finner jeg i så fall ut det? Det plere ofte å stå trykket direkte på spilleren hva den støtter. 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Humm, hvor la jeg den, da? Jeg tror ikke den er så avansert, var bare en sånn billigsak vi kjøpte på Elkjøp. Hvis jeg skal sjekke om den tar divx, kan jeg bare brenne en dataplate og sette den i spilleren og se om den funker da? Hvorfor kan du ikke se det på dataen da? Det er jo like greit hvis det bare er du som skal se likevel. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Hvorfor kan du ikke se det på dataen da? Det er jo like greit hvis det bare er du som skal se likevel. Gidder ikke å se på en liten 17" skjerm når jeg har en stor, deilig 42" flatskjerm å se på! 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Gidder ikke å se på en liten 17" skjerm når jeg har en stor, deilig 42" flatskjerm å se på! Da hadde jeg kjøpt en divxspiller ) De har på lidl billig. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Da hadde jeg kjøpt en divxspiller ) De har på lidl billig. Men det funker jo med å brenne slik jeg gjør nå og da. Det bare tar litt lang tid... 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Men det funker jo med å brenne slik jeg gjør nå og da. Det bare tar litt lang tid... Jeg har aldri prøvd det. Du er mer avansert enn meg hihi ) 0 Siter
citoyen Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Humm, hvor la jeg den, da? Jeg tror ikke den er så avansert, var bare en sånn billigsak vi kjøpte på Elkjøp. Hvis jeg skal sjekke om den tar divx, kan jeg bare brenne en dataplate og sette den i spilleren og se om den funker da? Jepp, det kan du. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Jepp, det kan du. Ok, får prøve det. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Jeg har aldri prøvd det. Du er mer avansert enn meg hihi ) Hihi, eller bare for dum til å finne en annen måte å gjøre det på. 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Hihi, eller bare for dum til å finne en annen måte å gjøre det på. Jeg har laptopen på fanget jeg og da ser jeg så bra så. *misunnelig fordi jeg ikke kan brenne dvder ut av avifiler* 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Jeg har laptopen på fanget jeg og da ser jeg så bra så. *misunnelig fordi jeg ikke kan brenne dvder ut av avifiler* Det kan du vel? 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Det kan du vel? Nei, det kan jeg ikke hihi. Kan bare brenne store dvdfilmer som er rundt 4gb 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Jepp, det kan du. Prøvde det, og fikk bare "unknown disc" på dvdspilleren. Så det ser ut som jeg må gjøre det på den langsomme måten. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Nei, det kan jeg ikke hihi. Kan bare brenne store dvdfilmer som er rundt 4gb Det skjønner jeg ikke... Får opp valg om jeg vil lage "film-dvd" eller "data-dvd" når jeg starter nero. Hvis jeg velger film-dvd så koder den først om avi-filen (det er dette som tar så innihelsike lang tid), så brenner den ut, så er det bare å spille den av i en dvdspiller. 0 Siter
Gjest som honning Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Gidder ikke å se på en liten 17" skjerm når jeg har en stor, deilig 42" flatskjerm å se på! Hva med å kjøpe en kabel sånn at du kan koble dataen direkte til tvn? Så slipper du å brenne i det hele tatt.... 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Det skjønner jeg ikke... Får opp valg om jeg vil lage "film-dvd" eller "data-dvd" når jeg starter nero. Hvis jeg velger film-dvd så koder den først om avi-filen (det er dette som tar så innihelsike lang tid), så brenner den ut, så er det bare å spille den av i en dvdspiller. Det får ikke jeg spørsmål om, hihi, vi høres ut som de dustene nå. 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Hva med å kjøpe en kabel sånn at du kan koble dataen direkte til tvn? Så slipper du å brenne i det hele tatt.... Det har jeg lett etter men får ikke tak i. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Hva med å kjøpe en kabel sånn at du kan koble dataen direkte til tvn? Så slipper du å brenne i det hele tatt.... Ja, hvis du kan hjelpe meg å finne ut hvilken kabel det er, så? Vi har kikket på tven og på laptopen, men finner liksom ikke noe som stemmer overens. Hrmf, vanskelig skal det være! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Det får ikke jeg spørsmål om, hihi, vi høres ut som de dustene nå. Fnis! De gærne har det godt! Håper ingen datagenier roter seg inn i denne tråden og ler seg i hjel av oss. 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Fnis! De gærne har det godt! Håper ingen datagenier roter seg inn i denne tråden og ler seg i hjel av oss. Det gjør de sikkert men det er så mange som ikke klarer det også så det kan være det samme ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.