Gå til innhold

Brenning av dvd...

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det gjør de sikkert men det er så mange som ikke klarer det også så det kan være det samme ;o)

Jada. Dessuten har jeg unnskyldning. Det er fint å være blondine iblant. ;)

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

14

• citoyen

4

• Babette

1

• illuminatum

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jada. Dessuten har jeg unnskyldning. Det er fint å være blondine iblant. ;)

Men jeg er ikke blondie lenger. Jeg har latt håret mitt vokse ut og har dermed rødt hår. Da har folk mye høyere forventninger til meg.

Det er faktisk ikke tull.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Men jeg er ikke blondie lenger. Jeg har latt håret mitt vokse ut og har dermed rødt hår. Da har folk mye høyere forventninger til meg.

Det er faktisk ikke tull.

Huffda. ;)

Du får si du er blond på innsiden da vet du. ;)

Skrevet

Huffda. ;)

Du får si du er blond på innsiden da vet du. ;)

Men jeg er ikke det selv om jeg er blond på dataen :o)

Skrevet

Ja, hvis du kan hjelpe meg å finne ut hvilken kabel det er, så? Vi har kikket på tven og på laptopen, men finner liksom ikke noe som stemmer overens.

Hrmf, vanskelig skal det være!

Kommer litt ann på alder.

Du har flatskjerm, så jeg regner med at du har DVI kontakt på tv'en. Har du nyere PC så vil du nok ha utgang på det på skjermkortet.

Men det enkleste er å dra på Elkjøp eller et annet sted. Ta et bilde av utgangene på skjermkortet ditt så får du all hjelp du trenger.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Kommer litt ann på alder.

Du har flatskjerm, så jeg regner med at du har DVI kontakt på tv'en. Har du nyere PC så vil du nok ha utgang på det på skjermkortet.

Men det enkleste er å dra på Elkjøp eller et annet sted. Ta et bilde av utgangene på skjermkortet ditt så får du all hjelp du trenger.

Har bare en vga-utgang på laptopen, og det var ikke en slik inngang på tven.

Gjest som honning
Skrevet

Har bare en vga-utgang på laptopen, og det var ikke en slik inngang på tven.

Nå er ikke jeg så veldig teknisk, men du må nok ha ekstra kabel. (Jeg har to kabler fra min pc til tvn.) Tror det er standard utgang\inngang på alle pcer og tver, sånn at du bare kan forklare på butikken hvilken kabel du trenger, så finner de den og da passer den.. Var det jeg gjorde hvertfall, og det fungerer supert! Bare å plugge inn!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...