org Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Det tikker inn meldinger på mobilen min fra min overgriper nå, Kjenner jeg er redd. Men blir likevel handlingslammet og likegyldig. Du MÅ ikke treffe dem igjen, vet du. Jeg vet det er vanskelig... jul og familie og alt det der. Men du er ikke nødt. Kan du skaffe deg hemmelig telefonnummer - kan det hjelpe, slik at du ikke mottar ekle meldinger? Jeg håper at du, tross alt, får ei fin jul. Og husk, alle vil forstå hvorfor du ikke ønsker å møte dem i jula, hvis det er det du ender opp med. Kanskje er det det beste for deg. Moren din får du kanskje møtt likevel? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/258980-n%C3%A5r-psykologen-bruker-feil-ord-en-smule-langt/page/2/#findComment-2063773 Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanilje Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Har tenkt på det psykologen din sa, tenkt masse på det siden du skrev det her i går. Jeg har full forståelse for din reaksjon, jeg hadde blitt helt knust. Håper han psykologen din tar seg kraftig sammen og skjønner at han virkelig har tabba seg ut, for å si det mildt. *klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/258980-n%C3%A5r-psykologen-bruker-feil-ord-en-smule-langt/page/2/#findComment-2063820 Del på andre sider Flere delingsvalg…
destgirl Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 hei jeg må bare si at det jeg ble sint på psykologen når jeg leste innlegget ditt.. det er så mange uproffe psykologer der ute,som aldri skulle ha vært psykologer.. tenk å si det og tenk å si det på den måten.. har du noen ganger prøvd å få hjelp fra smi eller dixi, der kan du prate med mennesker som har vært der selv og vet hva de skal si eller ikke si.. og du vet de forstår, for de har vært der selv.. det syns jeg selv var mye lettere, jeg takler ikke psykologer lenger, de holdt på å ødelegge meg og mitt liv, mens smi ga meg liv og virkelig hjalp meg.. jeg skjønner virkelig at du har det vondt og du har en vond fortid.. jeg vet ikke hva jeg skal si, skulle ønske jeg kunne si masse og kunne si noe som hjalp, men jeg klarer det ikke.. for jeg har ikke funnet ord til mine egne opplevelser enda. jeg har prata om tingene som har skjedd, men de rette ordene, finner jeg ikke.. håper det værste snart slipper taket, ønsker deg bare en mer fritid fremover, og håper du sliipper flere slike møter med din stebror og ellers andre du trenger å slippe å se.. men jeg må bare understreke, det skulle vært formulert på en måte som får frem at det er din stebror som gjorde noe galt, for det gjorde han, ikke du..du gjorde ikke noe galt.. masse lykke til videre, du fortjener mye mer en dette.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/258980-n%C3%A5r-psykologen-bruker-feil-ord-en-smule-langt/page/2/#findComment-2064985 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liljen - www.liljensverden.piczo.com Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 hei jeg må bare si at det jeg ble sint på psykologen når jeg leste innlegget ditt.. det er så mange uproffe psykologer der ute,som aldri skulle ha vært psykologer.. tenk å si det og tenk å si det på den måten.. har du noen ganger prøvd å få hjelp fra smi eller dixi, der kan du prate med mennesker som har vært der selv og vet hva de skal si eller ikke si.. og du vet de forstår, for de har vært der selv.. det syns jeg selv var mye lettere, jeg takler ikke psykologer lenger, de holdt på å ødelegge meg og mitt liv, mens smi ga meg liv og virkelig hjalp meg.. jeg skjønner virkelig at du har det vondt og du har en vond fortid.. jeg vet ikke hva jeg skal si, skulle ønske jeg kunne si masse og kunne si noe som hjalp, men jeg klarer det ikke.. for jeg har ikke funnet ord til mine egne opplevelser enda. jeg har prata om tingene som har skjedd, men de rette ordene, finner jeg ikke.. håper det værste snart slipper taket, ønsker deg bare en mer fritid fremover, og håper du sliipper flere slike møter med din stebror og ellers andre du trenger å slippe å se.. men jeg må bare understreke, det skulle vært formulert på en måte som får frem at det er din stebror som gjorde noe galt, for det gjorde han, ikke du..du gjorde ikke noe galt.. masse lykke til videre, du fortjener mye mer en dette.. tusen takk for langt og godt svar! Skulle gjerne svart deg langt og godt tilbake, men kreftene strekker ikke til i kveld. Men jeg gir deg en kjempeklem med varme og takknemlighet. =) Klem fra Liljen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/258980-n%C3%A5r-psykologen-bruker-feil-ord-en-smule-langt/page/2/#findComment-2065268 Del på andre sider Flere delingsvalg…
destgirl Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 tusen takk for langt og godt svar! Skulle gjerne svart deg langt og godt tilbake, men kreftene strekker ikke til i kveld. Men jeg gir deg en kjempeklem med varme og takknemlighet. =) Klem fra Liljen mye bra kan sies med få ord, og det gjorde du nå.. og du trenger ikke svare mer en du orker.. men takk for din tilbake melding.. en klem tilbake.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/258980-n%C3%A5r-psykologen-bruker-feil-ord-en-smule-langt/page/2/#findComment-2066089 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lonelyP Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Jeg vet ikke hva jeg skal si. Leste innlegget ditt, har ikke lest noe fra deg før. Jeg har vanskelig for å forstå hva som kan gjøre mennesker så onde som din stebror. Du skulle hatt en nær, god venn som kunne gitt deg en varm og god klem. Tenker på deg og håper det går bedre for deg litt etter litt. Og du, du kunne kanskje prøve å feire julen annerledes, borte fra disse menneskene? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/258980-n%C3%A5r-psykologen-bruker-feil-ord-en-smule-langt/page/2/#findComment-2066121 Del på andre sider Flere delingsvalg…
liljensverden Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Jeg vet ikke hva jeg skal si. Leste innlegget ditt, har ikke lest noe fra deg før. Jeg har vanskelig for å forstå hva som kan gjøre mennesker så onde som din stebror. Du skulle hatt en nær, god venn som kunne gitt deg en varm og god klem. Tenker på deg og håper det går bedre for deg litt etter litt. Og du, du kunne kanskje prøve å feire julen annerledes, borte fra disse menneskene? Kjære lonelyP. Tusen takk for både svar her og innlegg i gjesteboka mi på hjemmesiden. Så det akkurat nå. Har vært travle dager disse dagene og har ikke hatt tid foran pc'n. Jeg gleder meg til julaften, det er 1.juledag jeg skal hjem til min mor og stefar, men vet du hva...? JEG SKAL KLARE DET! JEG SKAL HEVE EMG OVER DE OG TRASKE RUNDT DER VEL VITEN OM AT JEG ER STERK SOM KLARER Å VÆRE DER! Det er i alle fall det jeg ønsker å gjøre, for jeg vil feire med mamma. Jeg har forresten en kjempe god venn som, selv om han bor 4 mil borte, har lovet å komme med en gang om jeg vil akutt bort.Han har gitt meg en gave, som jeg skal åpne 1.juledag, før jeg drar til mamma og stefar. Han sier at da har jeg noe å glede meg over selv om ejg er der. Har ikke peil på hva det er, men er veldig spendt... =) Akkurat nå prøver jeg å fokusere mer på julaften og glede meg over at den skal bli trygg og god. 1.juledag får jeg ta når den tid kommer. MEN JEG SKAL KLARE DET! Dessverre er det ikke så lett å bare feire jul et annet sted, eller ikke feire med de det gjelder. Skal man feire med de gode i familien, må man liksom bare ta "pakka". De følger med... dessverre..! Jeg håper i alle fall det kan bli en ok dag. Den trenger ikke være mega god, så lenge den ikke skaper nye traumer. Det er det viktigste. Stor klem fra Liljen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/258980-n%C3%A5r-psykologen-bruker-feil-ord-en-smule-langt/page/2/#findComment-2066985 Del på andre sider Flere delingsvalg…
liljensverden Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 mye bra kan sies med få ord, og det gjorde du nå.. og du trenger ikke svare mer en du orker.. men takk for din tilbake melding.. en klem tilbake.. klem og klem og klem til destgirl! =) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/258980-n%C3%A5r-psykologen-bruker-feil-ord-en-smule-langt/page/2/#findComment-2066986 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lonelyP Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Kjære lonelyP. Tusen takk for både svar her og innlegg i gjesteboka mi på hjemmesiden. Så det akkurat nå. Har vært travle dager disse dagene og har ikke hatt tid foran pc'n. Jeg gleder meg til julaften, det er 1.juledag jeg skal hjem til min mor og stefar, men vet du hva...? JEG SKAL KLARE DET! JEG SKAL HEVE EMG OVER DE OG TRASKE RUNDT DER VEL VITEN OM AT JEG ER STERK SOM KLARER Å VÆRE DER! Det er i alle fall det jeg ønsker å gjøre, for jeg vil feire med mamma. Jeg har forresten en kjempe god venn som, selv om han bor 4 mil borte, har lovet å komme med en gang om jeg vil akutt bort.Han har gitt meg en gave, som jeg skal åpne 1.juledag, før jeg drar til mamma og stefar. Han sier at da har jeg noe å glede meg over selv om ejg er der. Har ikke peil på hva det er, men er veldig spendt... =) Akkurat nå prøver jeg å fokusere mer på julaften og glede meg over at den skal bli trygg og god. 1.juledag får jeg ta når den tid kommer. MEN JEG SKAL KLARE DET! Dessverre er det ikke så lett å bare feire jul et annet sted, eller ikke feire med de det gjelder. Skal man feire med de gode i familien, må man liksom bare ta "pakka". De følger med... dessverre..! Jeg håper i alle fall det kan bli en ok dag. Den trenger ikke være mega god, så lenge den ikke skaper nye traumer. Det er det viktigste. Stor klem fra Liljen Kjære Liljen, jeg får en sånn godhet for deg. Stå på, dette greier du. Opp med haken og vær stolt. Gode venner er godt å ha, jeg synes det var godt å høre at du har en som passer litt på deg og er der for deg. Klem og ønsker om en god jul til deg fra meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/258980-n%C3%A5r-psykologen-bruker-feil-ord-en-smule-langt/page/2/#findComment-2067133 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liljen - www.liljensverden.piczo.com Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Kjære Liljen, jeg får en sånn godhet for deg. Stå på, dette greier du. Opp med haken og vær stolt. Gode venner er godt å ha, jeg synes det var godt å høre at du har en som passer litt på deg og er der for deg. Klem og ønsker om en god jul til deg fra meg. Tusen hjertelig takk, kjære LonelyP! Sender deg varme takker og hilsner på julaften. Håper dagen blir god mot deg! =) Stor klem, og en takk for at du er til, fra Liljen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/258980-n%C3%A5r-psykologen-bruker-feil-ord-en-smule-langt/page/2/#findComment-2067238 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.