Gå til innhold

spennende god-jul melding

Anbefalte innlegg

Gjest wonderinggirl

Jeg er forelska i en ung mann, og jeg er usikker på om han er interessert tilbake. Jeg vet ihvertfall at han _ikke_ misliker meg. Vi har vært ute sammen og alt, men fyren er svært sjenert på kjærlighetsfronten, så det er vanskelig å tolke om der er interesse eller ikke. Han _vet_ heller ikke om jeg er interessert. (har ikke sagt det) Noen som har forlsag til en jule-melding jeg kan sende til han? Der er så mange sånne utrolig vanlige meldinger, som alle sender. Jeg vil sende en koselig melding som stikker seg litt frem i mengden, som gjerne får han til å trekke på smilebåndet. Forslag?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/258988-spennende-god-jul-melding/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Persille

Julen nærmer seg med hastige skritt, og DU var den tregeste av oss to til å sende julehilsen. Derfor skylder du meg seks juleøl, en julekalender, en kurv full av godteri, en julenisse, et juletre, et par julesanger, to klemmer, et påskeegg (jula varer helt til påske), en kasse påskeøl, 400 kroner og en tur på byen med alt betalt! Ja, det var visst det hele... Og dropp bare idéen om å sende i retur, det funker ikke sånn!

Gleder meg til du begynner nedbetalingen ;)

Julen nærmer seg med hastige skritt, og DU var den tregeste av oss to til å sende julehilsen. Derfor skylder du meg seks juleøl, en julekalender, en kurv full av godteri, en julenisse, et juletre, et par julesanger, to klemmer, et påskeegg (jula varer helt til påske), en kasse påskeøl, 400 kroner og en tur på byen med alt betalt! Ja, det var visst det hele... Og dropp bare idéen om å sende i retur, det funker ikke sånn!

Gleder meg til du begynner nedbetalingen ;)

hehehe den har jeg fått på sms og. :-)

punky brewster

"Dersom du våkner en natt i desember av at en tjukk mann i rød dress prøver å stappe deg ned i en sekk, så må du ikke bli redd. Det er bare noen som har ønsket seg DEG til jul..."

:-)

Ja, den må jo være fin til Wondergirl, da får hun jo hintet på en artig måte:)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...