Gå til innhold

Savner det gamle forumet jeg


Gjest @nne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ja det gamle var mye greiere og enklere å finne frem i.

Jeg og! Synes dette nye er "knotete" og unødvendig vanskelig!

Men vi blir vel vant til det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EndreM

Vi ser at en del av dere savner det gamle forumet. meningen er jo at dette skal bli bedre. Det vi er mest misfornøyde med er menyen til venstre, og den arbeider vi med nå. Den skal bli mye raskere. En stor forbedring tror jeg er funksjonen "Siste svar". Den lister opp siste svar til akkurat deg. Det skal fremgå noe tydeligere at det faktisk er det den gjør.

Håper dere blir vant til det nye forumet vårt. Setter pris på alle tilbakemeldinger om hva som bør forbedres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ser at en del av dere savner det gamle forumet. meningen er jo at dette skal bli bedre. Det vi er mest misfornøyde med er menyen til venstre, og den arbeider vi med nå. Den skal bli mye raskere. En stor forbedring tror jeg er funksjonen "Siste svar". Den lister opp siste svar til akkurat deg. Det skal fremgå noe tydeligere at det faktisk er det den gjør.

Håper dere blir vant til det nye forumet vårt. Setter pris på alle tilbakemeldinger om hva som bør forbedres.

Fint å vite at dere jobber med saken. Jeg har i første omgang følgende synspunkter.

1. Registrering av bruker var veldig tungvint. Det gjør også at det ikke blir mulig å kunne legge anonyme innlegg når man ikke har lyst til å bruke sitt kjente nick (men det er kanskje meningen ?).

2. Det er veldig tungvint å måtte sende meldinger og svar to ganger.

3. Det er tungvint å først måtte klikke på det spørsmålet man vil se på, og deretter klikke på det en gang til for å få det opp på skjermen.

På liker jeg godt muligheten til å bare trykke på "tilbake til oversikt", og så komme inn på hovedoversikten.

4. Menyen til venstre tar for stor plass på bekostning av teksten. Det samme gjelder delvis for headingen, men den gir ikke meg den samme klaustrofobiske følelsen som menyen på venstre siden.

5. Synes det er fint å noen ganger kunne sende så korte innlegg at jeg bare trenger overskriften (innlegg u/t). Det gjør det også enklere når man skal lese gjennom f.eks. store mengder gratulasjonshilsener eller trøsteklemer. Det går ikke nå.

Det var det jeg hadde nå i denne omgang. Takk for at dere stadig forsøker å forbedre tilbudet for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ser at en del av dere savner det gamle forumet. meningen er jo at dette skal bli bedre. Det vi er mest misfornøyde med er menyen til venstre, og den arbeider vi med nå. Den skal bli mye raskere. En stor forbedring tror jeg er funksjonen "Siste svar". Den lister opp siste svar til akkurat deg. Det skal fremgå noe tydeligere at det faktisk er det den gjør.

Håper dere blir vant til det nye forumet vårt. Setter pris på alle tilbakemeldinger om hva som bør forbedres.

Jeg har lagt denne siden til mine favoritter. På den tidligere ver. av formet kom jeg da til de nyeste innleggene det gjør jeg ikke nå. en stund trodde jeg at det ikke kom nye innlegg , men det var jeg som kom til feil side. Håper du skkjønte hva jeg mente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EndreM

Jeg har lagt denne siden til mine favoritter. På den tidligere ver. av formet kom jeg da til de nyeste innleggene det gjør jeg ikke nå. en stund trodde jeg at det ikke kom nye innlegg , men det var jeg som kom til feil side. Håper du skkjønte hva jeg mente.

Du kan bokmerke denne siden, så kommer du til ferske innlegg:

http://www.doktoronline.no/forum/search_all_frameset.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Annonse

Jeg og! Synes dette nye er "knotete" og unødvendig vanskelig!

Men vi blir vel vant til det...

Synnes vi ikke er gamle. Ut å hygge seg. Kose seg. La barn og barne barn leve sitt eget liv.Når er vi gamle? Vi vil helst ikke plage de unge, men vi kan følge med selv i 60 årene. Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...