Gå til innhold

HYYYYL. Svigersinvasjon

Anbefalte innlegg

Gjest Debra irl
Skrevet

De sa de skulle komme torsdag eller fredag.

På jobb i dag fikk jeg en utroligg dårlig magefølelse og tvang gubblure til å ringe sine foreldre. Fikk ikke svar hjemme, ringte mobilen- da var det dårlig dekning fordi de var på vei inn en tunnel. hyyyyyl.

De kommer. I dag! Det verste er at de hadde kjørt ganske tidlig. Så de er her om en time!!! Jeg er så FRUSTRERT. Når vi skal dit vet de dato og ankomsttid minst to uker i forveien for det bare MÅ de. Nå har de reist fra Vestlandet endag for tidlig uten å varsle.

Og NOK en gang kan de klage på at jeg ikke har bakt og ikke har kaffen klar (fordi jeg rekker ikke butikken nå og jeg har ikke hjemme for jeg drikker det så sjelden) Men de har vel med en pose kjenner jeg dem rett.

Vel vel. Jeg får fyke over med moppen og kluten.

Takk for at jeg fikk syte litt. Lykke til til meg selv i dag og de neste 10 dagene.

puste med magen.....

Gjest Flystripa
Skrevet

*sukk* Sånt er festlig! ;o) Tåpelige svigers. Du får svinge innom DOL og holde oss oppdatert :D

Skrevet

hihi . SÅNN følte jeg det i dag - da jeg ble vekket av telefonen - hehehehe!!

Skrevet

Klager de på manglende servering i dag så får du bare si det som det er - at dersom de hadde kommet i morgen som avtalt så hadde dere hatt alt klart, men at dere ikke har rukket det ennå.

ikke fast nick
Skrevet

Du får si at "siden dere egentlig ikke skulle komme før i morgen, så har ikke vi rukket å handle inn eller gjøre noe klart til dere skulle komme" hvis de prøver seg på noe som helst kritikk. Dessuten kan du passe på å nevne at når dere skal på besøk til dem, så vet de om det i god tid i forveien og at du også foretrekker at de også gjør slik overfor dere.

Skrevet

Huff, kjenner igjen den panikkfølelsen der. Man blir bare gående rundt som en forrvirra høne de første minuttene uten å få gjørt en dritt:)

Skrevet

Huff, kjenner igjen den panikkfølelsen der. Man blir bare gående rundt som en forrvirra høne de første minuttene uten å få gjørt en dritt:)

Og etter de første minuttene...da!

Og etterpå, så er jeg alltid sjokkert over hvor fort man kan får det (rimelig) presentabelt.

Det tok jo bare en time,- hvorfor gjør vi ikke det oftere - uten å ha kniven på strupen? ;-)

Skrevet

Og etterpå, så er jeg alltid sjokkert over hvor fort man kan får det (rimelig) presentabelt.

Det tok jo bare en time,- hvorfor gjør vi ikke det oftere - uten å ha kniven på strupen? ;-)

*nikker veldig*

Vi rakk å støvsuge - få vekk oppvaska og slenge igjen døra til badet - før venninna mi kom i dag - 10 min etter hun ringte :)

Skrevet

Ååå, stakkars deg!! Vi skal tenke på deg og sende deg gode svigersvibber!!

Du forklarer selvsagt svigers at de nok må underholde seg selv imorgen, for morgendagen hadde du tenkt å bruke for å gjøre alt klart til jul. Sett dem til å hjelpe til, så kanskje de unngår å komme uanmeldt neste gang ;-)

Skrevet

Samme her. Det er helt utrolig hvor effektiv man kan være når man må:)

Skrevet

*nikker veldig*

Vi rakk å støvsuge - få vekk oppvaska og slenge igjen døra til badet - før venninna mi kom i dag - 10 min etter hun ringte :)

"...og slenge igjen døra til badet"

LOL:)

Gjest Debra irl
Skrevet

For all medfølelse. Godt å ikke bli slaktet (selv om jeg selvfølgelig hadde blitt en god ribbe). Men jeg rakk å få det sånn ok før de kom. Heldigvis sjekket jeg frysen og der hadde jeg fordundre meg klart å unngå å spise opp en sånn Daimkake fra Ikea.

Nå har de lagt seg, og i morgen har gubbelure sagt at jeg kan "jobbe overtid" så jeg kan gå på kafe med ei venninne før jeg kommer hjem. Snille gubbe.

Takk for snille tanker! jeg liker DOLianere!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...