Gå til innhold

Strawberrynet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fanken også.

Skulle inn og kjøpe parfyme til meg selv, og hva ser jeg?

Det er slutt med å selge parfyme derfra pga restriksjoner fra flyselskapene.

Fy faen folk er jo riv ruskende hysteriske over mulig terror for tiden.

Hvor skal jeg kjøpe parfyme nå? Må jeg virkelig resignere og gå på Estitique for å få en ny flaske med favorittparfymen?

Skrevet

Jeg trodde du kødda, jeg, så jeg sjekka innom nå.

"We regret we are temporarily no longer able to supply fragrance due to restrictions on transport of fragrance materials by air.

We will be able and delighted to continue supplying all cosmetics and skincare products other than fragrance in the same way as normal.

We anticipate launching new methods of delivering fragrance by air freight and road early in the new year.

We apologize for any inconvenience caused."

Herregud!

Skrevet

Jeg trodde du kødda, jeg, så jeg sjekka innom nå.

"We regret we are temporarily no longer able to supply fragrance due to restrictions on transport of fragrance materials by air.

We will be able and delighted to continue supplying all cosmetics and skincare products other than fragrance in the same way as normal.

We anticipate launching new methods of delivering fragrance by air freight and road early in the new year.

We apologize for any inconvenience caused."

Herregud!

Hæ? Ærlig talt... Flytende væske gjelder vel bare for håndbaggasjen? Pakker liksom de ansatte der alle bestillingene ned i ryggsekken sin og leverer den personlig?

Skrevet

Hæ? Ærlig talt... Flytende væske gjelder vel bare for håndbaggasjen? Pakker liksom de ansatte der alle bestillingene ned i ryggsekken sin og leverer den personlig?

Ja, det er gjerne sånn det skjer.

En snerten brunette ringer på døra, og vips - der er Davidoff-deoen min levert.

Skrevet

Ja, det er gjerne sånn det skjer.

En snerten brunette ringer på døra, og vips - der er Davidoff-deoen min levert.

Pokker at jeg ikke var hjemme sist det ble levert. Regner med det var en solbrun hunk som la den i postkassa mi da ingen åpna døra.

Skrevet

Pokker at jeg ikke var hjemme sist det ble levert. Regner med det var en solbrun hunk som la den i postkassa mi da ingen åpna døra.

Hunk for babes. Babes for hunks.

Men er vi sikre på at dette ikke er en forsinket aprilspøk?

Høres snålt ut at det ikke lenger er lov til å sende parfyme med fly.

Skrevet

Hunk for babes. Babes for hunks.

Men er vi sikre på at dette ikke er en forsinket aprilspøk?

Høres snålt ut at det ikke lenger er lov til å sende parfyme med fly.

Selvsagt.

Det bør være en forsinket (eller for tidlig) aprilspøk. De selger jo parfyme på flyene. Hørtes snodig ut i allefall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...