Gjest Violsa Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 http://www.document.no/2006/12/farvel_hoa_og_hva_mer.html morsom diskusjon synes jeg.Her får du se både lars Gule og Hylland Eriksen og andre debattere på nett.Morsomt ,på enkelte nettdebattsteder så er det stort sett kun folk som mener det samme som diskutere med hverandre og da blir det jo ikke noe gøy. 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Fin side. Jeg leste debatten, interessant hva intellektuelle kultur- personligheter og folk med litt mer faglig tyngde har argumentert med. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Fin side. Jeg leste debatten, interessant hva intellektuelle kultur- personligheter og folk med litt mer faglig tyngde har argumentert med. Ja , og samtidig så kan også vanlige ola nordmann delta. veldig hmm demokratisk. 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Ja , og samtidig så kan også vanlige ola nordmann delta. veldig hmm demokratisk. "Veldig hmm demokratisk"? Nytt uttrykk for mitt vedkommende!... ;-) 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 "Veldig hmm demokratisk"? Nytt uttrykk for mitt vedkommende!... ;-) Synes faktisk det er en av de utrolige fine tingene med nettet. At det gjør det lettere for alle å delta i samfunnsdebatt.Og kontakten mellom kultur og makteliten blir mindre også. mennesker med meninger som ikke ville møttes ellers vil kunne diskutere med hverandre på nett. 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Synes faktisk det er en av de utrolige fine tingene med nettet. At det gjør det lettere for alle å delta i samfunnsdebatt.Og kontakten mellom kultur og makteliten blir mindre også. mennesker med meninger som ikke ville møttes ellers vil kunne diskutere med hverandre på nett. Ja, det gjelder bare å vite om de rette fora. Takk for linken! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.