Gjest litt desperat og ganske tom for ideer Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Synes det er så vanskelig å finne noe passende, begynner å bli litt utplukket nå. Jeg skal kjøpe gaver til kjæresten's barn, to gutter på 5 og 7 år. De har så og si alt og det var ikke mye jeg fikk ut av de 7-åringen ønsker seg kun roboter og nintendo ds spill. 5-åringen ønsket seg kun Pokemon kort. Jeg regner nesten med at de allerede vil få disse tingene av andre. Jeg tenkte å legge i ca 3-400 kr til hver. Skulle gjerne hatt litt mer å velge i. Noen som kommer på noe annet lurt?? 0 Siter
streker paa veggen..! Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Ullsokker, det elsket jeg og få Men kanskje hver sin KUL lue? CD mappe - futural sak? i dunno.. 0 Siter
Gjest wroom Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Hot wheels biler kansje. Det er iallefall populært her i huset (5 og 9 år) Og for den prisen kan du jo kjøpe bane av det merket og. 0 Siter
pekkaline Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Gutte-sengetøy? Spill til ps2 er alle barns ønsker tror jeg 0 Siter
cathlin Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Bøker som foreldrene kan lese høyt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.