Gå til innhold

IQ-kuler og sånn

Anbefalte innlegg

Gjest mulig julegave?
Skrevet

Sånne hjernetrim-firkanter og kuler, av tre eller plast, som man skal ta fra hverandre og så klare å sette sammen riktig igjen - er det noe å gi til en 14 åring? Kan det passe både for en gutt og en jente? Er det helt "ute", eller kan det være gøy å få noe sånt? De er vanskelige, altså, også for voksne.

Skrevet

Kommer an på 14-åringen det ;) - min eldste hadde sikkert tatt det som en fornærmelse, men min mellomste hadde kastet seg over oppgaven - den yngste hadde blitt forbanna før hun begynte :) hehe -så det er om å kjenne mottageren...

Skrevet

Sånne har jeg kjøpt til tenåringene i familien i flere år *rødme*.

Gjest som honning
Skrevet

Sånne har jeg kjøpt til tenåringene i familien i flere år *rødme*.

synes det høres bra ut jeg!! Sånne gaver har slått an i familien min i alle år hvertfall! Vi fikk sånn kuber vi skulle pusle sammen et år , og de er en hit fortsatt!

Skrevet

Sånne er morsomme å få, og greit å pusle med. Men de varer jo ikke særlig lenge da, spesielt ikke etter at man har løst dem. Jeg tror ikke de fleste 14-åringer blir fornærmet for en slik gave, men kanskje finnes det andre ting de vil sette mer pris på som f.eks brettspill, DVD'er og lignende.

Skrevet

får jeg en sånn så setter jeg meg ned og strigråter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...