Gjest mulig julegave? Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Sånne hjernetrim-firkanter og kuler, av tre eller plast, som man skal ta fra hverandre og så klare å sette sammen riktig igjen - er det noe å gi til en 14 åring? Kan det passe både for en gutt og en jente? Er det helt "ute", eller kan det være gøy å få noe sånt? De er vanskelige, altså, også for voksne. 0 Siter
flisa Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Kommer an på 14-åringen det - min eldste hadde sikkert tatt det som en fornærmelse, men min mellomste hadde kastet seg over oppgaven - den yngste hadde blitt forbanna før hun begynte hehe -så det er om å kjenne mottageren... 0 Siter
stromme Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Sånne har jeg kjøpt til tenåringene i familien i flere år *rødme*. 0 Siter
Gjest som honning Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Sånne har jeg kjøpt til tenåringene i familien i flere år *rødme*. synes det høres bra ut jeg!! Sånne gaver har slått an i familien min i alle år hvertfall! Vi fikk sånn kuber vi skulle pusle sammen et år , og de er en hit fortsatt! 0 Siter
Mañana Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Sånne er morsomme å få, og greit å pusle med. Men de varer jo ikke særlig lenge da, spesielt ikke etter at man har løst dem. Jeg tror ikke de fleste 14-åringer blir fornærmet for en slik gave, men kanskje finnes det andre ting de vil sette mer pris på som f.eks brettspill, DVD'er og lignende. 0 Siter
fresja Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Både jeg og gamle mor på 80 fikk sånne til jul i fjor. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 får jeg en sånn så setter jeg meg ned og strigråter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.