Gå til innhold

Dekoder, Har du fått canal+ ?

Anbefalte innlegg

streker paa veggen..!
Skrevet

Pluttselig har jeg fått canal + film og sport kanalene :)

Fått sett 3-4 filmer i siste ukene midt på blanke dagen a gitt :)

Har dere lagt til dette før, at TV1000 etc.. betalings kanaler som dere ikke har bestilt bare dukker opp for en stund?

Synes det er fryktelig snilt a dem jeg altså hvis de gjør det med vilje ;)

Skrevet

Vi hadde sånn analog dekoder og fikk digital dekoder i posten fra get. Vi abbonerte på filmnet og 2 danske kanaler. Nå har vi fått en hel haug kanaler ca 60 + ca 50 radiokanaler og regninga har blitt ca 20,- billigere.

Skrevet

Vi hadde sånn analog dekoder og fikk digital dekoder i posten fra get. Vi abbonerte på filmnet og 2 danske kanaler. Nå har vi fått en hel haug kanaler ca 60 + ca 50 radiokanaler og regninga har blitt ca 20,- billigere.

Ja, det kom et programblad og et brev for ei drøy ukes tid siden om at Canal+ er gratis frem til 9.januar.

Du må begynne å lese posten din:)

Skrevet

Ja, det kom et programblad og et brev for ei drøy ukes tid siden om at Canal+ er gratis frem til 9.januar.

Skrevet

Med vilje? He he...gjett om a :)

De gir en gratistitt innimellom, så at du skal bli hekta og bestille full pakke når det forsvinner igjen.

:D

streker paa veggen..!
Skrevet

hehe, gull :)

streker paa veggen..!
Skrevet

Ooops!

Posten min ja, den har jeg kontrol over vet du ! *sender et blikk bort på papirbunken på bordet..*

*grøss*

9.januar, fett :)

Skrevet

oysan, kanskje jeg får begynne å lete etter det. Kan ikke huske å ha lest det. De bør ikke sende viktige ting i jula :-)

streker paa veggen..!
Skrevet

Med vilje? He he...gjett om a :)

De gir en gratistitt innimellom, så at du skal bli hekta og bestille full pakke når det forsvinner igjen.

:D

Suckers! Jeg som er så fornøyd med bare NRK1 og en PC ;)

Men husker når naboen fikk cabel når jeg ble liten, da fikk vi mast oss til det her også, så det funker kanskje på småbarns foreldre ;)

Skrevet

hehe, gull :)

5-6 filmkanaler og en drøss sportskanaler, men Morsk sier at det er gratis fram til begynnelsen av januar. Får nyte det vi har fram til da. Ikke for det, blir veldig mye zapping

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...