Gå til innhold

Smålig og sint ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skjer hvert år!

Jeg (svett i for varm kåpe og skeiv av tunge bører)velger og vraker blant pakkepapirrullene i butikken. Ender med to ganske pene og en veldig pen. Har igjen en (nokså stygg) fra i fjor.

Det samme med bånd og pakkelapper. Velger og vraker. Jeg er litt nøye av meg, og syns det skal være pent, da ... og at haugen under juletreet blir variert og pen og morsom.

Så er jeg litt seint ute i år, vondt i armen og utsetter det litt. Så oppdager jeg at mannen i huset holder noe veldig på inne h os seg. pakker inn presanger til søstera si og noen andre.

Hva har han tatt? Jo, det veldig pene papiret, de peneste båndene og de peneste pakkekortene. Han kjøper aldri sjøl. På direkte spørsmål fra meg i sted etter hissig meningsutveksling om hvorfor han ikke kjøper sjøl: - Jeg syns jo for helvete ikke det er så viktig som du tydeligvis gjør!

- Men hvorfor tok du ikke noe av det andre, da? spør jeg.

- Nei, for dette papiret og disse båndene og kortene er penest.

Grrrrrrr!

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

10

• GoodTimes

4

• Gemini

3

• dolores83

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest det var en god overskrift
Skrevet

Stakkars mann - puuhh

Skrevet

Steike ti' så heldig du er som har en mann som pakker inn julegaver ;-)

Skrevet

"Han kjøper aldri sjøl".

Det gjør da virkelig ikke samboeren min heller. Ikke pakker han inn gavene heller. Men jeg synes det er gøy å pakke inn, så akkurat det plager meg ikke.

Men ærlig talt... Hvorfor skulle ikke _han_ også få bruke av det fine papiret? Var det forbeholdt din familie?

Det hadde blitt som om samboeren min skulle sagt "Har DU tatt siste skvetten av den beste appelsinjuicen?? Kjøp din egen juice!".

Nei, vær glad han i det hele tatt pakker inn og kjøp heller nytt, fint papir.

Skrevet

?

Mener du at gifte par skal ha hvert sitt innpakningspapir?

Nei nei! Dere misforstår! Jeg pakker inn nesten alle gavene sjøl. Men det lillebitte han pakker inn, MÅ jo være med det peneste papiret!

Og dessuten skjønner jeg ikke hvorfor han ikke kan kjøpe papir og bånd.Det er noe helt annet enn juicen i skapet. Dattera vår (snart voksen) vokter som en hauk over gavepapiret sitt, som hun har kjøpt sjøl og skal bruke til sine pakker. Mannen min har sine pakker, jeg mine. Men papir gidder han ikke kjøpe, for han syns ikke det er noe viktig.

OK, hvis han ikke syns det er viktig, hvorfor kan han ikke ta et annet papir enn det DYPRØDE VAKRE MED GULLSTJERNER, bortimot håndmalt ... å nei, sånt skjønner dere nok ikke, dere som må kjøpe gavene til familien fra mannen/gubben sjøl.

Muooohahaha!

*fremdeles smålig og sint*

Skrevet

Ikke tulleinnlegg, bare allminnelig smålig og ærlig, he he.

(Altså, dette er ingen spøk, men sjølsagt syns jeg ikke det er viktig på sikt, nei. Dum, eller?)

Gjest Flystripa
Skrevet

Nei nei! Dere misforstår! Jeg pakker inn nesten alle gavene sjøl. Men det lillebitte han pakker inn, MÅ jo være med det peneste papiret!

Og dessuten skjønner jeg ikke hvorfor han ikke kan kjøpe papir og bånd.Det er noe helt annet enn juicen i skapet. Dattera vår (snart voksen) vokter som en hauk over gavepapiret sitt, som hun har kjøpt sjøl og skal bruke til sine pakker. Mannen min har sine pakker, jeg mine. Men papir gidder han ikke kjøpe, for han syns ikke det er noe viktig.

OK, hvis han ikke syns det er viktig, hvorfor kan han ikke ta et annet papir enn det DYPRØDE VAKRE MED GULLSTJERNER, bortimot håndmalt ... å nei, sånt skjønner dere nok ikke, dere som må kjøpe gavene til familien fra mannen/gubben sjøl.

Muooohahaha!

*LOL*

Gjest Princess Peach
Skrevet

Muooohahaha!

Nei, dette skjønte jeg virkelig ikke vitsen med å lage en stor sak ut av.

Skrevet

Muooohahaha!

"å nei, sånt skjønner dere nok ikke, dere som må kjøpe gavene til familien fra mannen/gubben sjøl".

Ja, det er jo grunnen til at vi synes du er smålig. Hjelpes.

Gjest trultemor26
Skrevet

"Det skjer hvert år!

Jeg (svett i for varm kåpe og skeiv av tunge bører)velger og vraker blant pakkepapirrullene i butikken. Ender med to ganske pene og en veldig pen. Har igjen en (nokså stygg) fra i fjor."

Hvis du hvert år kjøper pent papir, åssen kan du ha stygt papir fra ifjor??

Gjest trultemor26
Skrevet

Muooohahaha!

Hallo!! sier jeg bare..

Skrevet

Du får slutte å kjøpe noe annet enn virkelig pent papir da vet du.

Det er virkelig latterlig at noen i det hele tatt kan klare å konstruere slike "problemer". Men på den positive siden, hvis dette er typisk for hva som er "problemer" i livet ditt, så har du det jammen lettvint og greit.

Skrevet

Ikke tulleinnlegg, bare allminnelig smålig og ærlig, he he.

(Altså, dette er ingen spøk, men sjølsagt syns jeg ikke det er viktig på sikt, nei. Dum, eller?)

Du er bare sliten tenker jeg :-)

Skrevet

Lær til neste år; GJEM DET FINE PAPIRET!

Er det rart det er krig i verden? *LOL*

Skrevet

*ler*

Jeg er den som pakker inn alt her i huset, mannen hater å pakke inn, så jeg har ikke slike "problemer".

Men vet du, selv om det ser litt smålig og rart ut svart på hvit dolbakgrunn det du skriver så skjønner jeg poenget ditt jeg :)

Gjest trultemor26
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1166645384' post='3441862]

Lær til neste år; GJEM DET FINE PAPIRET!

Er det rart det er krig i verden? *LOL*

Eller, kjøp MER av det fine papiret når du (altså trådstarter) er igang!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...