Gå til innhold

Smålig og sint ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

*ler*

Jeg er den som pakker inn alt her i huset, mannen hater å pakke inn, så jeg har ikke slike "problemer".

Men vet du, selv om det ser litt smålig og rart ut svart på hvit dolbakgrunn det du skriver så skjønner jeg poenget ditt jeg :)

Enig. Det er en sånn typisk dusteting som man kan finne på å irritere seg over om man er i det "rette" humøret:P

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

10

• GoodTimes

4

• Gemini

3

• dolores83

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg skjønner deg godt, jeg. Hvis du har kjøpt noe spesielt som du gleder deg til å bruke, så er det klart du blir skuffet når du oppdager at det allerede er brukt opp.

Skrevet

Enig. Det er en sånn typisk dusteting som man kan finne på å irritere seg over om man er i det "rette" humøret:P

Og jeg er helt sikker på at alle, iallefall kvinnfolka her inne, er i det humøret i ny og ne.

Er det ikke gavepapir så er det helt sikkert noe annet.

Og det var nå litt dustete av gubben å forsyne seg av det fineste hun hadde brukt mye tid på å plukke ut da samtidig som han bedyrer at det er virkelig så lite viktig :)

Skrevet

Eller, kjøp MER av det fine papiret når du (altså trådstarter) er igang!

Jeg hadde heller gjemt det! *LOL*

Skrevet

Jeg skjønner deg godt, jeg. Hvis du har kjøpt noe spesielt som du gleder deg til å bruke, så er det klart du blir skuffet når du oppdager at det allerede er brukt opp.

*Hulk*

Jeg hadde jo ikke skrevet at jeg var smålig om jeg ikke skjønte det sjøl!

Gjest trultemor26
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1166646231' post='3441898]

Jeg hadde heller gjemt det! *LOL*

Seriøst? Så du hadde fått gubben til å kjøpe "sitt eget" papir?

Gjest NurseNovel
Skrevet

Noe må man jo krangle om:)

Tips til neste år: Kjøp dobbelt opp; 2 av hvert av det peneste du kan finne:)

Skrevet

Jeg forstår deg litt jeg:)

En gang investerte jeg i dyrt "løspapir" fra bokhandelen - altså sånne som ikke er på rull, bare ark. Det var steindyrt, og tanken var at det skulle gå til de dyre/fine gavene...! - For så å oppleve at andre i husholdningen tok det og pakket inn tvistposen til naboen med det...sukk.

Gjest smålig, ja
Skrevet

Om du ikke ville at han skulle ta det, så skulle du ha gjemt det unna.

Herlighet - så viktig kan det da ikke være!!!

Skrevet

Nei nei! Dere misforstår! Jeg pakker inn nesten alle gavene sjøl. Men det lillebitte han pakker inn, MÅ jo være med det peneste papiret!

Og dessuten skjønner jeg ikke hvorfor han ikke kan kjøpe papir og bånd.Det er noe helt annet enn juicen i skapet. Dattera vår (snart voksen) vokter som en hauk over gavepapiret sitt, som hun har kjøpt sjøl og skal bruke til sine pakker. Mannen min har sine pakker, jeg mine. Men papir gidder han ikke kjøpe, for han syns ikke det er noe viktig.

OK, hvis han ikke syns det er viktig, hvorfor kan han ikke ta et annet papir enn det DYPRØDE VAKRE MED GULLSTJERNER, bortimot håndmalt ... å nei, sånt skjønner dere nok ikke, dere som må kjøpe gavene til familien fra mannen/gubben sjøl.

Muooohahaha!

*fremdeles smålig og sint*

Hehe, kanskje det er pakka til deg som får så fint papir ;o)

Skrevet

Seriøst? Så du hadde fått gubben til å kjøpe "sitt eget" papir?

Hvis jeg var trådstarter så!

He he.. Jeg er heldigvis singell og slipper å tenke på sånne problemstillinger *Le*

Skrevet

Hvorfor kjøper du ikke bare pene saker? HEHE

Huff, jeg kjenner meg igjen -det er ekkelt å være sånn ;D

Gjest Debra irl
Skrevet

Har juletrollet kommet og bitt deg i rompa? Det går over :-) (klart han ville ha det peneste papiret- han pakket jo sikkert inn verdens beste gave til DEG) :-)

Skrevet

Dette her MÅ være et tulleinnlegg...

Nei - jeg hadde hylt jeg -om gubben hadde forsynt seg av sånt. Det er for fanken mine ting.

På samme måte som han hadde daua om jeg brukte opp noe som var hans.

Skrevet

"Han kjøper aldri sjøl".

Det gjør da virkelig ikke samboeren min heller. Ikke pakker han inn gavene heller. Men jeg synes det er gøy å pakke inn, så akkurat det plager meg ikke.

Men ærlig talt... Hvorfor skulle ikke _han_ også få bruke av det fine papiret? Var det forbeholdt din familie?

Det hadde blitt som om samboeren min skulle sagt "Har DU tatt siste skvetten av den beste appelsinjuicen?? Kjøp din egen juice!".

Nei, vær glad han i det hele tatt pakker inn og kjøp heller nytt, fint papir.

Men atte....å pakke inn, kan være reneste kunstformen :) - - jeg kjøper alltid en svær "billigrull" til ungene jeg - og så koser jeg med å pakke inn i spesialposer etc. eller kusntpapir selv.

Skrevet

Nei nei! Dere misforstår! Jeg pakker inn nesten alle gavene sjøl. Men det lillebitte han pakker inn, MÅ jo være med det peneste papiret!

Og dessuten skjønner jeg ikke hvorfor han ikke kan kjøpe papir og bånd.Det er noe helt annet enn juicen i skapet. Dattera vår (snart voksen) vokter som en hauk over gavepapiret sitt, som hun har kjøpt sjøl og skal bruke til sine pakker. Mannen min har sine pakker, jeg mine. Men papir gidder han ikke kjøpe, for han syns ikke det er noe viktig.

OK, hvis han ikke syns det er viktig, hvorfor kan han ikke ta et annet papir enn det DYPRØDE VAKRE MED GULLSTJERNER, bortimot håndmalt ... å nei, sånt skjønner dere nok ikke, dere som må kjøpe gavene til familien fra mannen/gubben sjøl.

Muooohahaha!

*fremdeles smålig og sint*

Jeg skjønner deg meget godt! :;)

Skrevet

Nei, dette skjønte jeg virkelig ikke vitsen med å lage en stor sak ut av.

Men hun gjør jo ikke det - hun er full av selvironi og er vittig ! :)

Skrevet

Har juletrollet kommet og bitt deg i rompa? Det går over :-) (klart han ville ha det peneste papiret- han pakket jo sikkert inn verdens beste gave til DEG) :-)

Nå lurer jeg på om jeg er nevrotisk jeg - for jeg er HELT MED på det som GoodTimes sier - hihi.

Og da kom jeg på hvor grusom jeg er i butikken i jula - da har de sånne snørrvalper der til å pakke varer - jeg blir helt gal og skriker - NEI!!! Jeg må pakke varene mine selv!

Jeg syns det er personlig å pakke matvarer i handleposer - slik at de ligger sånn at jeg kan ha det som skal i kjøleskapet fra én pose, og en til tørrmaten, en til flasker etc, etc,

Heng meg! :)

Skrevet

Nå lurer jeg på om jeg er nevrotisk jeg - for jeg er HELT MED på det som GoodTimes sier - hihi.

Og da kom jeg på hvor grusom jeg er i butikken i jula - da har de sånne snørrvalper der til å pakke varer - jeg blir helt gal og skriker - NEI!!! Jeg må pakke varene mine selv!

Jeg syns det er personlig å pakke matvarer i handleposer - slik at de ligger sånn at jeg kan ha det som skal i kjøleskapet fra én pose, og en til tørrmaten, en til flasker etc, etc,

Heng meg! :)

Helt enig! Plager vettet av meg at de ikke kan pakketeknikk i det hele tatt!

Jeg pakker heller selv enn "hjelpen" de tilbyr :o)

*snerr*

Skrevet

Helt enig! Plager vettet av meg at de ikke kan pakketeknikk i det hele tatt!

Jeg pakker heller selv enn "hjelpen" de tilbyr :o)

*snerr*

Men jeg føler meg dum - der jeg står og jakter og vokter med ett øre og øye og prøver å betale med det andre paret. KJenner jeg vil kaste meg opp på båndet og klore kvisetrynet med nisselua.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...