Gå til innhold

Smålig og sint ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei nei! Dere misforstår! Jeg pakker inn nesten alle gavene sjøl. Men det lillebitte han pakker inn, MÅ jo være med det peneste papiret!

Og dessuten skjønner jeg ikke hvorfor han ikke kan kjøpe papir og bånd.Det er noe helt annet enn juicen i skapet. Dattera vår (snart voksen) vokter som en hauk over gavepapiret sitt, som hun har kjøpt sjøl og skal bruke til sine pakker. Mannen min har sine pakker, jeg mine. Men papir gidder han ikke kjøpe, for han syns ikke det er noe viktig.

OK, hvis han ikke syns det er viktig, hvorfor kan han ikke ta et annet papir enn det DYPRØDE VAKRE MED GULLSTJERNER, bortimot håndmalt ... å nei, sånt skjønner dere nok ikke, dere som må kjøpe gavene til familien fra mannen/gubben sjøl.

Muooohahaha!

*fremdeles smålig og sint*

:o)

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

10

• GoodTimes

4

• Gemini

3

• dolores83

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Debra irl
Skrevet

Nå lurer jeg på om jeg er nevrotisk jeg - for jeg er HELT MED på det som GoodTimes sier - hihi.

Og da kom jeg på hvor grusom jeg er i butikken i jula - da har de sånne snørrvalper der til å pakke varer - jeg blir helt gal og skriker - NEI!!! Jeg må pakke varene mine selv!

Jeg syns det er personlig å pakke matvarer i handleposer - slik at de ligger sånn at jeg kan ha det som skal i kjøleskapet fra én pose, og en til tørrmaten, en til flasker etc, etc,

Heng meg! :)

Du mener når du har handlet i butikken? Det er da ren skjær praktisk logistikk. Det gjør jeg også. All frukt og grønnsaker i en pose, kjølevarer i en annen, frysevarer i den tredje også videre. Det har jeg nesten alltid gjort.

Skrevet

?

Mener du at gifte par skal ha hvert sitt innpakningspapir?

*lol*

Skrevet

Nei nei! Dere misforstår! Jeg pakker inn nesten alle gavene sjøl. Men det lillebitte han pakker inn, MÅ jo være med det peneste papiret!

Og dessuten skjønner jeg ikke hvorfor han ikke kan kjøpe papir og bånd.Det er noe helt annet enn juicen i skapet. Dattera vår (snart voksen) vokter som en hauk over gavepapiret sitt, som hun har kjøpt sjøl og skal bruke til sine pakker. Mannen min har sine pakker, jeg mine. Men papir gidder han ikke kjøpe, for han syns ikke det er noe viktig.

OK, hvis han ikke syns det er viktig, hvorfor kan han ikke ta et annet papir enn det DYPRØDE VAKRE MED GULLSTJERNER, bortimot håndmalt ... å nei, sånt skjønner dere nok ikke, dere som må kjøpe gavene til familien fra mannen/gubben sjøl.

Muooohahaha!

*fremdeles smålig og sint*

*lol* Du får snappe til deg pakken når du får den av mannen din på julaften, pakke uhyre forsiktig opp, og gjemme papiret til neste år :)

Skrevet

Helt enig! Plager vettet av meg at de ikke kan pakketeknikk i det hele tatt!

Jeg pakker heller selv enn "hjelpen" de tilbyr :o)

*snerr*

LOL, godt å høre at det ikke bare er meg! ;-)

Jeg vil også helst pakke selv i matbutikken.

Men gaveinnpakkingen er jeg ikke så hysterisk på, da! :-)

Skrevet

*lol* Du får snappe til deg pakken når du får den av mannen din på julaften, pakke uhyre forsiktig opp, og gjemme papiret til neste år :)

Jeg har en tante som sparer på papiret!! ;-) Hun blir veldig irritert på teip som ødelegger papiret, så til henne pakker jeg inn UTEN bruk av teip! ;-)

Snill og omtenksom niese, ja *S*

Skrevet

Jeg har en tante som sparer på papiret!! ;-) Hun blir veldig irritert på teip som ødelegger papiret, så til henne pakker jeg inn UTEN bruk av teip! ;-)

Gir du julegaver til tanter?

Skrevet

Ja det må jeg si! :)

Skrevet

Gir du julegaver til tanter?

Ikke nå lenger, men jeg gjorde det til denne ene for inntil kanksje 10 år siden.

Hun er en veldig spesiell tante som har brukt mye tid og omsorg på alle sine mange tantebarn, og hun har vært særdeles gavmild selv. Grunnen til at jeg sluttet å gi gave var at hun bad oss alle om å slutte...;-)

Hennes gavmildhet overfor oss står i skarp kontrast til det at hun selv sparer på papir, vasker og gjenbruker små plastposer etc.

Skrevet

Men atte....å pakke inn, kan være reneste kunstformen :) - - jeg kjøper alltid en svær "billigrull" til ungene jeg - og så koser jeg med å pakke inn i spesialposer etc. eller kusntpapir selv.

Hehe så det er flere som differensierer på innpakningen ;-) Til dem jeg vet bare flerrer papiret av, blir det billigpapair.

Til dem jeg vet har sansen, pakker jeg veldig pent inn. Oftest til min egen familie,- når jeg tenker etter. Men de har lik smak som jeg :)

Skrevet

Du mener når du har handlet i butikken? Det er da ren skjær praktisk logistikk. Det gjør jeg også. All frukt og grønnsaker i en pose, kjølevarer i en annen, frysevarer i den tredje også videre. Det har jeg nesten alltid gjort.

Godt å høre at det ikke bare er jeg som har slike tvangstanker da! hihi

Skrevet

Hehe så det er flere som differensierer på innpakningen ;-) Til dem jeg vet bare flerrer papiret av, blir det billigpapair.

Til dem jeg vet har sansen, pakker jeg veldig pent inn. Oftest til min egen familie,- når jeg tenker etter. Men de har lik smak som jeg :)

Enig - til min venninne, søster og mamma :)

De får pakker somn gjerne også legges i gavepose med håndtak.

MEN nå gir jeg ikke til søstra mi - for vi har sluttet å gi til voksne....så det er litt trist.

Jeg får gi henne noe godteri i en slik liten pose - på formiddagen.

Skrevet

Nei - jeg hadde hylt jeg -om gubben hadde forsynt seg av sånt. Det er for fanken mine ting.

På samme måte som han hadde daua om jeg brukte opp noe som var hans.

Hjemme hos meg (og de fleste andre som skriver her, ser det ut til), så er ting som gavepapir etc. felles-eie og ikke sær-eie ;-)

Skrevet

Hjemme hos meg (og de fleste andre som skriver her, ser det ut til), så er ting som gavepapir etc. felles-eie og ikke sær-eie ;-)

Men så er kanskje ikke du en som nesten går i trance i bokhandlere heller? hehe

Skrevet

Sånn pakker jeg også når jeg pakker varer for kunder på jobben, altså:)

(Men jeg er kanskje ikke en snørrvalp?) *håpe*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...