Gå til innhold

angående gaver/eller ikke gaver

Anbefalte innlegg

punky brewster
Skrevet

Jeg har med årene sluttet med å kjøpe gaver til voksne, kjøper kun til mamma og pappa. Vil ikke bruke tid eller penger på det, synes det er artig med gaver til ungene, men når det gjelder voksen gaver synes jeg det er noe tull(mi mening altså).

Nå er det sånn at jeg har fått ei veldig god venninne dette siste året,hun er motsatt av meg. hun elsker gaver. Hun bruker masse tid på å hekle, strikke osv. Jeg har fortalt hva jeg synes om gaver og at jeg bare kjøper til unger, ser at hun blir litt skuffet på en måte.

det jeg lurer på er om jeg bør ha en gave i reserve i tilfelle hun gir noe til meg? jeg vil helst ikke det fordi jeg med årene har avtalt med alle andre at vi slutter med det, så blir det liksom påan igjen.

Et år hadde jeg en kjærest med kjempestor familie, fikk gave hos alle søskene og foreldrene hannes, koselig gjort av de, men det endte opp med at jeg måtte ut å kjøpe til alle pluss ungene, ble vel rundt 12 ekstra gaver på meg det året

Skrevet

Ja, jeg synes du bør kjøpe noe til venninnen din. Greit nok at man ikke trenger å kjøpe til alle man kjenner, men å ikke kjøpe julegave til mine nærmeste venninner har aldri vært aktuelt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...