Gjest det nærmer seg Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Hva i all verden skal jeg kjøpe til min mann til jul???????? For 500.- 0 Siter
punky brewster Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Hvilke interesser har han da? Noe turutstyr, fiskeutstyr, noen gode dvd filmer, klær, konjakk, 0 Siter
Moraki Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Hva med en gaveeske med en fin parfyme og kremer? De har jo slike sett, altf ra 199-600. Mange flotte. Hva med ansiktspleie kjøpt i parfymeri? 0 Siter
Gjest blame Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Tja, liker han Sopranos, så koster det 199,- for en sesong på Platekompaniet. I det hele tatt masse fine tilbud på free record shop og platekompaniet hvis han liker film/spill/musikk Har akkurat vært og tråkket på Strømmen Storsenter i 4 timer, så hjernen min er overbelastet med potensielle julegaver.. :-) Hvis han liker duppeditter og verktøy og alt sånt som gjør brødrene mine glad, så er Clas Ohlson tingen.. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Jeg hadde samme problemet, men endte opp med et godt etterbarberingsvann i år. Kostet nesten 350kr. og så dyrt kjøper han aldri selv. Kjøpte et par boxershorts i tillegg, litt kjedlig, men nyttig. 0 Siter
Gjest Aina E Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Ny kniv... Eller noen sinnsyke Gadgets. Morsomt. http://www.boysstuff.co.uk/ 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Tja, jeg vet sannelig ikke, men _hold deg unna reisevagina(?!) og våpen!_ Dette var sannelig tips til en machovillmann i bushen... ;-) Nei, kjøp en bok, om et tema han interesserer seg for, et gavekort eller en opplevelse; restaurant, kino, hotellhelg/-natt, fiskekort eller noe sånt... Og nå er det jo for sent, dersom det var julegave du var ute etter, men du får ha i mente til neste år at ordentlige menn ikke ønsker seg reisevagina!! ;-P Eller våpen og manneblader... (les:gutteblader...) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.