Gå til innhold

hjeeeelp, gavetips?

Anbefalte innlegg

Gjest det nærmer seg
Skrevet

Hva i all verden skal jeg kjøpe til min mann til jul????????

For 500.-

punky brewster
Skrevet

Hvilke interesser har han da?

Noe turutstyr, fiskeutstyr, noen gode dvd filmer, klær, konjakk,

Skrevet

Hva med en gaveeske med en fin parfyme og kremer? De har jo slike sett, altf ra 199-600. Mange flotte.

Hva med ansiktspleie kjøpt i parfymeri?

Skrevet

Tja, liker han Sopranos, så koster det 199,- for en sesong på Platekompaniet. I det hele tatt masse fine tilbud på free record shop og platekompaniet hvis han liker film/spill/musikk :)

Har akkurat vært og tråkket på Strømmen Storsenter i 4 timer, så hjernen min er overbelastet med potensielle julegaver.. :-)

Hvis han liker duppeditter og verktøy og alt sånt som gjør brødrene mine glad, så er Clas Ohlson tingen..

Skrevet

Jeg hadde samme problemet, men endte opp med et godt etterbarberingsvann i år. Kostet nesten 350kr. og så dyrt kjøper han aldri selv. Kjøpte et par boxershorts i tillegg, litt kjedlig, men nyttig.

ylvali1365381015
Skrevet

Tja, jeg vet sannelig ikke, men _hold deg unna reisevagina(?!) og våpen!_

Dette var sannelig tips til en machovillmann i bushen... ;-)

Nei, kjøp en bok, om et tema han interesserer seg for, et gavekort eller en opplevelse; restaurant, kino, hotellhelg/-natt, fiskekort eller noe sånt...

Og nå er det jo for sent, dersom det var julegave du var ute etter, men du får ha i mente til neste år at ordentlige menn ikke ønsker seg reisevagina!! ;-P

Eller våpen og manneblader... (les:gutteblader...)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...