Gå til innhold

Julebordhjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg ingen venninner eller homsevenner og spør, så dere må bare prøve å se dette for dere :P

I morgen skal jeg på julebord med jobben. Det blir ikke noe stivpynta greier, men allikevel pynta.

Jeg skal ha på en svart enkel kjole, med litt rosa på. Og rosa støvletter (de er fine, selv om det høres forferdelig ut :P)

Kjolen går til knærne/litt under (ulik lengde) og støvletten er realtivt høye.

Må jeg da ha strømpebukse/strømper under? Jeg er ganske så brun.

Spør siden det er et julebord og da skal man vel være litt dannet.. ;)

Gjest Persille
Skrevet

Nei, det trenger du ikke :)

Men jeg anbefaler sokker i støvlettene - ellers blir det klamt og du får gnagsår.

Og, et rosa smykke i halsen eller håret :)

Skrevet

Jeg må nesten se et bilde for å kunne uttale meg.

Kle deg opp, ta bilder i ulike positurer; foroverbøyd bakfra, framoverbøyd forfra, stående, hoppende, og liggende på en skinnfell, og jeg vil fortelle deg om det er dannet eller ikke.

Du bør også sende med diverse bilder av deg i undertøyet du vurderer.

Men jeg er helt sikker på at du blir fin. :)

Gjest som honning
Skrevet

Jeg tror jeg ville hatt strømpebukse under, kan ha en sånn gjennomsiktig? (Men så liker ikke jeg å vise bena mine ordentlig heller, da...

Skrevet

Kanskje en lysebrun/solbrun/gjennomsiktig med glans i...? Jeg vet ikke helt, men jeg synes at man bør bruke strømpebukse på vinterstid, selv om man er brun. Jeg hadde nok følt meg litt naken uten, på en måte, selv om det ikke blir store forskjellen da...

Gjest ferskentre
Skrevet

Bruk stay-ups, det er ikke så ekkelt som strømpebukse. Men synes også det må være greit å gå uten jeg da. Men husk trusa bare. hehe...

Skrevet

Det høres ut til å være et lekkert antrekk, gå uten strømpebukse du :)

Skrevet

Jeg må nesten se et bilde for å kunne uttale meg.

Kle deg opp, ta bilder i ulike positurer; foroverbøyd bakfra, framoverbøyd forfra, stående, hoppende, og liggende på en skinnfell, og jeg vil fortelle deg om det er dannet eller ikke.

Du bør også sende med diverse bilder av deg i undertøyet du vurderer.

Men jeg er helt sikker på at du blir fin. :)

Greit det!

*Ta bilder*

Skrevet

Nei, det trenger du ikke :)

Men jeg anbefaler sokker i støvlettene - ellers blir det klamt og du får gnagsår.

Og, et rosa smykke i halsen eller håret :)

Jeg tenkte å ha et tynt, rosa pynteskjerf rundt halsen. Du kan få se bilder om du vil :)

Skrevet

Jeg tror jeg ville hatt strømpebukse under, kan ha en sånn gjennomsiktig? (Men så liker ikke jeg å vise bena mine ordentlig heller, da...

Jeg har ikke noe i mot å vise beina og det er ikke så mye som vises.. He he.. Jeg tror kanskje jeg satser på å gå uten.

*Tenke litt til*

Skrevet

Kanskje en lysebrun/solbrun/gjennomsiktig med glans i...? Jeg vet ikke helt, men jeg synes at man bør bruke strømpebukse på vinterstid, selv om man er brun. Jeg hadde nok følt meg litt naken uten, på en måte, selv om det ikke blir store forskjellen da...

Hmm.. Det er mildt her, da. 9 grader og ingen snø. Og jeg bor rett ved der vi skal være. ;)

Skrevet

Absolutt strømper/strømpebukse - ja.

Hvorfor? :)

Skrevet

Bruk stay-ups, det er ikke så ekkelt som strømpebukse. Men synes også det må være greit å gå uten jeg da. Men husk trusa bare. hehe...

Da går jeg nok bare uten. Blir varmt nok. Er kjempemildt her og ingen snø.

Men trusa skal jeg huske! *LOL*

Skrevet

Det høres ut til å være et lekkert antrekk, gå uten strømpebukse du :)

Jeg satser på uten. Jeg skal oppdatere dere! Hi hi :D

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1166652508' post='3442167]

Jeg satser på uten. Jeg skal oppdatere dere! Hi hi :D

deal! ;)

Gjest Persille
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1166652360' post='3442150]

Jeg tenkte å ha et tynt, rosa pynteskjerf rundt halsen. Du kan få se bilder om du vil :)

Ja :)

Send på msn eller mail - det hørtes kjempefint ut!

Holdt på å ommøblere, så det tok litt tid...

Skrevet

Jeg er full.

;emn ok.. jeg ville gått UTEN stompois hvis ingen såp bena mine.. altså hvir kjolen gikk over støvlettene. MEN hvi ikke.. så ville jeg brukt stay ups.. strmperbukser bruker jeg aldri.. bare stay ups ... pluss er det sexy ;)

Skrevet

Jeg er full.

;emn ok.. jeg ville gått UTEN stompois hvis ingen såp bena mine.. altså hvir kjolen gikk over støvlettene. MEN hvi ikke.. så ville jeg brukt stay ups.. strmperbukser bruker jeg aldri.. bare stay ups ... pluss er det sexy ;)

og uten truse, selvsagt? :)

Skrevet

Jeg er full.

He he.. Takk for advarselen. Hadde aldri funnet det ut hvis ikke ;)

Persille har fått sett bilde og godkjente at jeg kunne gå uten. Så da stoler jeg på det ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...