Gå til innhold

Vet dere hvem andre er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har inntrykk av at alle kjenner hverandre her inne, og vet hvem hverandre er... og folk er også redde for å si ting i frykt for å bli avslørt. Er det virkelig så åpent forum at det er lett å kjenne igjen noen på andre siden av landet? Jeg har aldri opplevd at noen har kjennt meg igjen, eller har fortalt at de henger på dol.

bil.merk: Er det noen som vet hvem _jeg_ er?

• Svar 133
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ylvali1365381015

14

• flisa

13

• Dorthe

8

• Lurveline

7

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg vet ikke hvem noen er, og håper ingen vet hvem jeg er... Hvis noen vet det, så vennligst si fra. ;)

Skrevet

Hvis du skriver det på bakgrunn av det jeg nettopp har skrevet på foreldreforum, så er det fordi jeg kjenner en her inne som kjenner mammaen min. :)

Skrevet

Nei, aner ikke hvem du er. Men kjenner deg sikkert bedre uten å fremdeles vite hvem du er om noen år.

"You can check in anytime you like, but you can never leave"

Skrevet

Hvis du skriver det på bakgrunn av det jeg nettopp har skrevet på foreldreforum, så er det fordi jeg kjenner en her inne som kjenner mammaen min. :)

Ja det var sånn jeg fikk tanken på det ;) Men har også lest før at folk skriver de er blitt "avslørt" og henger derfor ikke på forum hvor kjennsfolkene ferdes. Det må jo bare vær kjempe skummelt da!

Skrevet

Jeg vet ikke hvem noen her inne er, men man blir jo litt kjent på en snodig måte. Derfor kan vi skravle ivei fra tid til annen. Fint å ha sånne "venner" her :)

Skrevet

Ja det var sånn jeg fikk tanken på det ;) Men har også lest før at folk skriver de er blitt "avslørt" og henger derfor ikke på forum hvor kjennsfolkene ferdes. Det må jo bare vær kjempe skummelt da!

Man vet jo aldri. Kan hende man skriver akkurat de tingene fra livet sitt som gjør at en annen skjønner hvem du er.

Skrevet

Nei, aner ikke hvem du er. Men kjenner deg sikkert bedre uten å fremdeles vite hvem du er om noen år.

Hay, den var min ;oP

Skrevet

Jeg vet hvem Dorthe og keinstein er. ;)

keinstein virker så artig ;)

Skrevet

Jeg vet ikke hvem noen er, og håper ingen vet hvem jeg er... Hvis noen vet det, så vennligst si fra. ;)

*Rekker opp hånda* Jeg vet hvem du er!

Skrevet

Har kjent igjen noen stykker på de underligste detaljer. Blant dem en c-kjendis ;) Og så noen fra RL. Litt rart å være "kikker", men har ikke noe behov for å bruke det jeg vet i noen sammenheng. Internett er et offentlig sted, så det vi skriver her må tåle innsyn og gjenkjennelse. Om vi ikke ønsker at alle skal vite, ja så bør vi rett og slett ikke skrive det i "DOL-tidende".

Gjest Princess Peach
Skrevet

*Rekker opp hånda* Jeg vet hvem du er!

Gjør du? På orntli? Hvem er du da? :)

Skrevet

De jeg vet hvem er, har sagt det selv. Jeg driver ikke dektektivarbeid.

Bryr meg ikke om andre vet hvem jeg er. Har en venninne som skriver noen innlegg her nå og da, mamma vet nicket mitt og jeg legger ikke skjul på det overfor andre venner/familie. Jeg er nå meg, her og ellers i livet.

Skrevet

Hay, den var min ;oP

Jepp. Husket ikke hvem som skrev det første gangen her inne :o)

Skrevet

Man vet jo aldri. Kan hende man skriver akkurat de tingene fra livet sitt som gjør at en annen skjønner hvem du er.

he he, jeg har kjent igjen to stk nettopp pga det. Og den ene gangen ble det litt pinlig for det var om meg.....Jeg sa i fra til vedkommende, og etter det har hun byttet signatur.........

Gjest Princess Peach
Skrevet

:oP kødda :o)

Nååååååh... Jeg ble jo nesten litt nysgjerrig jeg nå. :)

Skrevet

Jeg har ikkje gjenkjent noen her inne.

Men jeg har blitt kjent med. Og har litt mailkontakt utenom Dol.

Vet ikke om noen gjenkjenner meg her, jeg er ikke så vanskelig og kjenne igjen, tror jeg. Jeg er meg, og det er jeg både RL og på Dol.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...