Lurveline Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Nååååååh... Jeg ble jo nesten litt nysgjerrig jeg nå. Nei jeg aner ærlig talt ikke hvem du er jeg. Det jeg kan avsløre om meg da, er at jeg er trønder. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 De jeg vet hvem er (ikke møtt dem i RL, men sett bilde og mailet) vet også om det. Jeg har ikke møtt oen her som jeg kjenner igjen fra RL. I så fall hadde jeg fortalt dem det:-) Ofte lurer jeg på om det er noen som kjenner meg her inne. Jeg er ikke så innmari anonym akkurat. Kjenner noen meg, så får de tilstå nå ;-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Nei jeg aner ærlig talt ikke hvem du er jeg. Det jeg kan avsløre om meg da, er at jeg er trønder. Ja, det visste jeg jo. Og jeg er reservetrønder. 0 Siter
Lurveline Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Ja, det visste jeg jo. Og jeg er reservetrønder. Nord-trønder da? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Nord-trønder da? Nei, andre veien. 0 Siter
Lurveline Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Nei, andre veien. Okei. Kjenner mange der og jeg. Er opprinnelig det selv også. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Okei. Kjenner mange der og jeg. Er opprinnelig det selv også. Kult. 0 Siter
keinstein Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Karlson På Taket er en nær bekjent. Om han er her vet jeg ikke, men han er som meg: En mann i sin beste alder, egoistisk, masete og passe frekk. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Jepp, kjenner flere her. Og ja, jeg vet hvem du er! *knis* 0 Siter
Gjest theoline Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Tror ingen vet hvem jeg er, ikke som jeg vet iallefall. Og må nok si at jeg ikke kjenner noen her heller, vet ikke om noen i det hele tatt er rundt herfra. Men pysete som jeg er er jeg anonym innimellom når jeg skriver om ting mine nærmeste kan kjenne seg igjen i, baksnakker ingen med mitt ekte nick, he he! Men engang var det en som skrev ei melding om noe som gjorde at jeg kjente henne igjen tvert, en historie det ikke kunne være to tilfeller av i løpet av få dager, men hun brukte ikke nicket sitt da, så jeg vet ikke hvem hun _virkelig_ er her inne! 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Jeg kjenner ingen her personlig. tror jeg da! ;-) Noen treffes på julebord og på fritiden, på msn osv... Men det tror jeg er Oslogjengen først og fremst. Det er nok et skille her, mellom dem som har vært her i årevis og er gode venner, og oss andre som benytter forumet uten denne backupen. (Ps: har du lagt merke til at enkelte er mer "fredet" enn andre?) Uansett synes jeg dol er et sted som innbyr til stadig gjenkomst. 0 Siter
tula Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Jeg kjenner ingen her. Og så vidt jeg vet er det ingen som kjenner meg heller. Omtrent som i RL. Ganske anonym;) 0 Siter
flisa Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Karlson På Taket er en nær bekjent. Om han er her vet jeg ikke, men han er som meg: En mann i sin beste alder, egoistisk, masete og passe frekk. hihi .har du propell på ryggen? - nå kommer jeg til å se for meg deg sånn - svevende forbi vinduet. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Jeg kjenner ingen her personlig. tror jeg da! ;-) Noen treffes på julebord og på fritiden, på msn osv... Men det tror jeg er Oslogjengen først og fremst. Det er nok et skille her, mellom dem som har vært her i årevis og er gode venner, og oss andre som benytter forumet uten denne backupen. (Ps: har du lagt merke til at enkelte er mer "fredet" enn andre?) Uansett synes jeg dol er et sted som innbyr til stadig gjenkomst. Jeg er litt fredet. Uansett hvor idiotisk det jeg skriver er så er det alltid noen som støtter meg. 0 Siter
Gjest theoline Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Ja, det visste jeg jo. Og jeg er reservetrønder. Jeg kan vel også karakteriseres som reservetrønder, så da er vel du en som bor i rimelig avstand fra meg. Og jeg vet ut i fra en annen tråd at vi ferdes i samme skiheis, så pass deg i løypa, om det noen gang kommer snø da.. 0 Siter
Gjest donaldine Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Jeg kjenner ingen her. Og så vidt jeg vet er det ingen som kjenner meg heller. Omtrent som i RL. Ganske anonym;) Hva er RL? 0 Siter
Gjest skal Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Jeg er litt fredet. Uansett hvor idiotisk det jeg skriver er så er det alltid noen som støtter meg. *langer over en krykke* 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Jeg kan vel også karakteriseres som reservetrønder, så da er vel du en som bor i rimelig avstand fra meg. Og jeg vet ut i fra en annen tråd at vi ferdes i samme skiheis, så pass deg i løypa, om det noen gang kommer snø da.. Ser ikke ut som det er fare for det med det første. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 *langer over en krykke* Nice. Liker folk som setter meg på plass i ny og ne. Hender det trengs. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.