Gå til innhold

Vet dere hvem andre er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så da kan vi enes om at ett nick er det beste da?? ;-)

Så vet vi "hvem" vi har med å gjøre...

Jeg kan skjønne ditt dillemma, men jeg har nå iallefall et slikt forhold til de fleste at jeg kan debattere med dem og si meg uenig, selv om jeg kjenner dem aldri så godt.

Det kan kanskje ha med min oppvekst å gjøre, vi krangla og diskuterte sak, det gjorde jeg også med mine venner og i klassen.

Jeg måtte ta en del drit pga det i klassesammenheng, men jeg er glad for at jeg valgte integritet framfor popularitet, der de to kom i konflikt. Man skal leve med sine uttalelser og holdninger resten av livet, så de bør holde stikk som representative.

Egentlig er jeg enig med deg i det :)

Natta!

• Svar 133
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ylvali1365381015

14

• flisa

13

• Dorthe

8

• Lurveline

7

Skrevet

Er du?

Ja, hvem er som har dette privilegium da? Hva for slags meritter har dere å vise til? Hva gkør dere mer uklanderlige enn andre?

Og det virker jo nesten som om dere synes det er digg, noe å skryte av, heller enn en pinlig og dempende effekt på et åpent forum?

Eller?

"Og det virker jo nesten som om dere synes det er digg, noe å skryte av, heller enn en pinlig og dempende effekt på et åpent forum? Eller?"

Jeg synes det er pinlig. Det at noen skal forsvare meg dersom en eller annen krangler med meg og blir ufin, får meg til å føle meg som en treåring. Akkurat som om jeg ikke klarer å snakke for meg selv. Verst er det når noen begynner å legge ut om mine positive sider til en jeg har hissa på meg, for å overtalte ham til å se at jeg er mer enn den kverulerende tonen i den aktuelle debatten.

Jeg hater når noen forsøker å unnskylde meg.

"... men han er så mye mer enn denne diskusjonen, aaaaltå, hvis du baaaaaare hadde kjent ham".

Det er akkurat like flaut som det ser ut.

Skrevet

Ja, får nesten inntrykk av ar syklubben herjer forum, og den består av både kvinner og menn...

Men jeg liker ikke å bli plassert i noen syklubb. Jeg er ikke medlem av noen syklubb eller sladreklubb eller hva det nå måtte kalles.

Jeg er dog en av få menn her, og på et sted med så til de grader mange seksuelt frustrerte kvinner med noe tilnærmet førtiårskrise, kaster de seg over sånne som meg.

Det er ikke min skyld. For jeg skriver (nesten alltid) nøyaktig det jeg mener, og drar jeg til med en spøk gjør jeg det fordi det er sånn jeg er, og jeg kan ikke noe for at damene (det er alltid damene) her inne blir nysgjerrige på denne mystiske skruen bak SDD-nicket. :)

Det må også sies at jeg ikke forskjellsbehandler noen. Jeg skriver det jeg mener selv til folk jeg kjenner godt.

Definisjonen på en syklubb på nettet er vel gjerne at man rævslikker hverandre i tykt og tynt. Det gjør ikke jeg. Det er tross alt ikke min skyld at jeg blir rævslikka.

Skrevet

Nei, jeg vet ikke hvem andre her inne er. Gidder ikke å prøve å finne det ut heller. Man vet jo litt mer om de man har litt kontakt på msn med, men jeg har aldri møtt noen fra dol utenom nettet.

Har ingen aning om noen her vet hjem jeg er. Bruker bare ett nick, og står for det jeg skrver. Er dte noen her som vet hvem jeg er da?

Skrevet

Nei, jeg kjenner ingen her.

Men mange legger mye info igjen (det gjør sikkert jeg også, uten å tenke over det). Så man kan snuble over noen.

Jeg betrakter dol som et 'lukket' sted, der man fritt kan ytre sine meninger. Men egentlig er det jo utrolig åpent - alle kan lese det som skrives her. Og det er lett å glemme. Når man klager som verst over rotete sønner, kranglete svigermødre, krakilske fetre eller hva det nå måtte være, så _kan_ rette vedkommende lese det.

Og mannen min er så grei at han forteller felles bekjente at 'org' er på dåktorånlain det meste av døgnet. Jeg har bedt han slutte, men han synes visst det er gøy. (der har du det igjen - han kan når som helst gå inn og lese dette...).

Jeg har hatt litt mailkontakt med ei dame her, og kjenner henne av fornavn - og hun kjenner meg av fornavn. Men driver ikke detektivarbeid for å finne ut bosted, etternavn etc.

Gjest Humlepungen
Skrevet

Jeg kjenner ikke personlig en eneste her inne. I hvert fall ikke som jeg vet om.

Skrevet

hihi .har du propell på ryggen? - nå kommer jeg til å se for meg deg sånn - svevende forbi vinduet.

Jeg stikker innom for å nyse i støvsugerposen din.

Gjest byttet nick for to år siden
Skrevet

For mange år siden var det færre folk her "inne", og det ble arrangert DOLtreff både her og der. Særli pop var det i Oslo, blant annet møttes gjengen ved tryvannstårnet.

Jeg var den gang veldig aktiv her og fikk innblikk imye. Tror mange kjenner hverandre fra den tid....

Skrevet

"Kjenner" noen fra forskjellige DOL-treff. Etterpå var det mange som forsvant, eller bytta nick.

Skrevet

De jeg vet hvem er (ikke møtt dem i RL, men sett bilde og mailet) vet også om det. Jeg har ikke møtt oen her som jeg kjenner igjen fra RL. I så fall hadde jeg fortalt dem det:-)

Ofte lurer jeg på om det er noen som kjenner meg her inne. Jeg er ikke så innmari anonym akkurat. Kjenner noen meg, så får de tilstå nå ;-)

Vi har nok felles lokalaviser ;)

Skrevet

Aner ikke hvem du er. Ingen andre heller, bortsett fra ei jeg kjenner fornavnet til.

Tror ingen kjenner meg heller - og om noen skulle ha gjenkjent meg spiller det ingen rolle. Jeg skriver ikke hemmeligheter her.

Skrevet

Vi har nok felles lokalaviser ;)

Så du har sett meg da? ;-)

Første bokstav på kommunen din? ;-)

Skrevet

Jeg kjenner ingen her personlig, men er nok selv ganske så lett å kjenne igjen om noen hører om meg/treffer meg i virkeligheten. ;-)

Kan du ikke mene? :P

Skrevet

Der var det ja. Er Rubia her fremdeles under et annet nick, tror du :o) Eller har hun virkelig klart å slutte ;o)

Du, det vet jeg ikke. Jeg er frytkelig dårlig på å kjenne igjen folk, altså, bortsett fra Maiken og dess like! ;-)

Har sånn halvveis lurt litt på om enkelte nye nick har vært et skalkeskjul for "favn revisited", men tror ikke jeg har sett henne her.

Rubia har jeg heller ikke track på.

Skrevet

Jeg vet ikke hvem du er, men jeg vet at dette har forumet har minst to brukere som jeg kjenner. Men jeg vet bare at de bruker DOL, ikke hvilket fast nick de har( dersom de har et).

Ellers er det lett å ta et søk på nick og finne gamle innlegg. Det kan være lett å kjenne igjen folk her dersom de gir de riktige opplysningene. Sånn sett er det enkelt for folk som kjenner meg å finne ut hvem jeg er også. Jeg synes ikke det er så farlig om jeg blir gjenkjent, samtidig som jeg helst ikke vil bli outet da! Selv er jeg overhodet ikke interessert i å bedrive slikt detektivarbeid ihvertfall.

Skrevet

Jeg kjenner noen dolere på ordentlig ja, noen få treffer jeg fra tid til annen, andre har jeg mailkontakt med. Og minst en er jeg i slekt med! :o) Bare koselig det.

Skrevet

Du, det vet jeg ikke. Jeg er frytkelig dårlig på å kjenne igjen folk, altså, bortsett fra Maiken og dess like! ;-)

Har sånn halvveis lurt litt på om enkelte nye nick har vært et skalkeskjul for "favn revisited", men tror ikke jeg har sett henne her.

Rubia har jeg heller ikke track på.

Jeg kjenner ikke så mange igjen jeg heller bortsett fra et par stykker. Men er nesten sikker på at folk havner tilbake hit igjen med andre nick.

Skrevet

Jeg kjenner ikke så mange igjen jeg heller bortsett fra et par stykker. Men er nesten sikker på at folk havner tilbake hit igjen med andre nick.

Det har du sikkert helt rett i! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...