Gå til innhold

Vet dere hvem andre er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så du har sett meg da? ;-)

Første bokstav på kommunen din? ;-)

V. :)

• Svar 133
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ylvali1365381015

14

• flisa

13

• Dorthe

8

• Lurveline

7

Skrevet

Jeg vet "navn og nummer" (og utseende) på ganske mange, ja, men så har jeg jo vært her en god stund, og også vært på treff - både stortreff og mer private. Det var også mer vanlig før å linke til private hjemmesider el. andre ting (f.eks. avisartikler) der jo anonymiteten gjerne er fraværende.

Selv velger jeg en middelvei her på DOL; bruker en relativt anonym hjemmeside til oppskrifter og annet stoff som jeg linker til, men skriver jo enkelte ting som kan bidra til å "avsløre" meg (nåværende og tidligere bosted, mitt navn, ungenes navn, søstra mi sitt yrke og idrettsgren). Grunnen til at jeg ikke er _helt_ åpen er at jeg har sett og opplevd såpass mye grums på enkelte fora, DOL inkludert, at jeg ikke gidder gi eventuelle moroklumper for lett jobb med strekene sine.

Og nei, jeg vet ikke hvem du er. ;)

Skrevet

Jeg hadde aldri kjent deg i RL, du klager altfor mye, og er sur støtt for et eller annet.

Har lest de fleste av dine innlegg, og de har ikke fått meg til å ønske deg som nabo eller familie.

Men har sympati for at du strever med en vanskelig mann.

Skrevet

Jeg hadde aldri kjent deg i RL, du klager altfor mye, og er sur støtt for et eller annet.

Har lest de fleste av dine innlegg, og de har ikke fått meg til å ønske deg som nabo eller familie.

Men har sympati for at du strever med en vanskelig mann.

Hehe. Morsomt ;)

Skrevet

V. :)

Aha, der trådte jeg mine syv første leveår og halve slekta bor der :-)

Skrevet

Jeg vet ikke hvem du er, og jeg kjenner ingen her i RL - såvidt jeg vet da. Om noen skulle kjent meg igjen her inne er det ingen krise akkurat, men jeg vil jo helst være anonym.

Skrevet

Aha, der trådte jeg mine syv første leveår og halve slekta bor der :-)

*flire* kanskje vi har vært naboer? Eller er i slekt? :)

Skrevet

*flire* kanskje vi har vært naboer? Eller er i slekt? :)

Hvis du har en slektning som er døv, så er det nok meg :-)

Du har et nick som ligner mistenkelig på navnet til søskenbarnet mitt, men hun hadde nok kjent meg igjen ganske kjapt ;-)

Skrevet

Det GÅR ikke. Om det er et nick -. f.eks Dorthe - som har vært hjemme hos oss og jeg hos henne - så vil jeg jo ikke krangle med henne på nett. Er jeg ikke enig så lar jeg enten være å svare - eller så er vi enig om at vi er uenig.

Man tar nok mer hensyn til folk man "kjenner" - det er bare naturlig det :)

Jeg hadde syns det var vemmelig å fått vite at jeg hadde vært ufin med Dorthe - da hun kalte seg "flickan lille" f.eks. - i ettertid.

"Er jeg ikke enig så lar jeg enten være å svare - eller så er vi enig om at vi er uenig"

Lar du være å svare hvis du er uenig?

*kremt* Er ikke det litt feigt da?

Jeg ville synes det var kjedelig om jeg skulle bli så gode venner med folk at jeg ikke turde si min mening.

Man behøver da ikke være uvenner om man er uenig i en diskusjon.

Jeg vil helst være "venner" med folk selv om jeg er uenig jeg.

Skrevet

Du har et nick som ligner mistenkelig på navnet til søskenbarnet mitt, men hun hadde nok kjent meg igjen ganske kjapt ;-)

Nei, ingen slektninger som er døv. Noen med selektiv hørsel, ja. :) (Hører bare det de vil høre...)

Nicket mitt er fra Tolkien, så det skal vel godt gjøres at det er slekta ;)

Har en nabo som er døv, og en som er døvelærer... :)

Skrevet

Nei, ingen slektninger som er døv. Noen med selektiv hørsel, ja. :) (Hører bare det de vil høre...)

Nicket mitt er fra Tolkien, så det skal vel godt gjøres at det er slekta ;)

Har en nabo som er døv, og en som er døvelærer... :)

Sier du det. Da kjenner jeg nok naboene dine! Bor du på Hag....?

Skrevet

Kanskje du er henne jeg var barnevakt for som tenåring? he he

Skrevet

Sier du det. Da kjenner jeg nok naboene dine! Bor du på Hag....?

Nei :) ca ei lita mil innafor, mot haram... ;)

Skrevet

Nei :) ca ei lita mil innafor, mot haram... ;)

Da tok jeg feil kommune. Kom på hvilken kommune på V du mente nå! Jeg vet ingen døvelærere som bor der, men i nabokommunen... S ?

Skrevet

Kanskje du er henne jeg var barnevakt for som tenåring? he he

Så gammel er du vel ikke? ;-)

Dessuten tror jeg du bor på en annen kant av landet enn meg? Jeg er møring:-)

Skrevet

Så gammel er du vel ikke? ;-)

Dessuten tror jeg du bor på en annen kant av landet enn meg? Jeg er møring:-)

Jeg bor på en annen kant av landet enn deg, men hvem vet hvor jeg er vokst opp:)?

Jeg skrev dette bare for tull. Jeg trodde ikke et et øyeblikk at det var deg, men nå skrev du noe som fikk meg til å lure litt:)

Skrevet

Da tok jeg feil kommune. Kom på hvilken kommune på V du mente nå! Jeg vet ingen døvelærere som bor der, men i nabokommunen... S ?

*tenke geografi* - hvor mange kommuner osv. Jeg er i alle fall på n-sida av Ø-fjellet (nå begynner vi å bli kryptisk her ;)). Mulig at ho døvelæreren nærmer seg pensjonsalder, tror ho bor for det meste i ålebyen.

:)

Skrevet

Jeg bor på en annen kant av landet enn deg, men hvem vet hvor jeg er vokst opp:)?

Jeg skrev dette bare for tull. Jeg trodde ikke et et øyeblikk at det var deg, men nå skrev du noe som fikk meg til å lure litt:)

Ojsann ;)

Men jeg er altså 36 år gammel, så jeg tror neppe det var meg du satt barnevakt for :-)

Skrevet

*tenke geografi* - hvor mange kommuner osv. Jeg er i alle fall på n-sida av Ø-fjellet (nå begynner vi å bli kryptisk her ;)). Mulig at ho døvelæreren nærmer seg pensjonsalder, tror ho bor for det meste i ålebyen.

:)

Du kan ikke maile meg da? ;-)

[email protected]

Skrevet

Ojsann ;)

Men jeg er altså 36 år gammel, så jeg tror neppe det var meg du satt barnevakt for :-)

Nei da er det ikke deg. Det finnes nok flere døve her i verden;)

Begynte nesten å lure på om vi hadde felles familie:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...