Gå til innhold

Vet dere hvem andre er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei da er det ikke deg. Det finnes nok flere døve her i verden;)

Begynte nesten å lure på om vi hadde felles familie:)

Ja, det kan nok være ca 4000 andre å velge i :-) Men du kan anta at jeg kjenner vedkommende ;-)

• Svar 133
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ylvali1365381015

14

• flisa

13

• Dorthe

8

• Lurveline

7

Skrevet

Jeg kjenner noen dolere på ordentlig ja, noen få treffer jeg fra tid til annen, andre har jeg mailkontakt med. Og minst en er jeg i slekt med! :o) Bare koselig det.

Du er ganske aktiv, har jeg merket. Og har mange interessante innlegg. Men jeg kan ikke si at det interesserer meg å vite personlige data om deg.

Når jeg skriver på et annet forum enn dette, bruker jeg et annet nick. Dette for å beskytte min familie. Ellers tror jeg det enkleste er det beste. Vær så åpen og grei som du klarer!

Skrevet

Ja, det kan nok være ca 4000 andre å velge i :-) Men du kan anta at jeg kjenner vedkommende ;-)

Det gjør du muligens ja:)

Hun var så bittelita at hun husker nok ikke meg lenger. Er i veldig fjern familie og de bor ikke i min hjembygd lenger.

Skrevet

Det gjør du muligens ja:)

Hun var så bittelita at hun husker nok ikke meg lenger. Er i veldig fjern familie og de bor ikke i min hjembygd lenger.

Ok:-)

Skrevet

"Er jeg ikke enig så lar jeg enten være å svare - eller så er vi enig om at vi er uenig"

Lar du være å svare hvis du er uenig?

*kremt* Er ikke det litt feigt da?

Jeg ville synes det var kjedelig om jeg skulle bli så gode venner med folk at jeg ikke turde si min mening.

Man behøver da ikke være uvenner om man er uenig i en diskusjon.

Jeg vil helst være "venner" med folk selv om jeg er uenig jeg.

Misforstå meg rett ;) Jeg kan godt være uenig med venner - men det er ikke alltid det er så hyggelig åv ære uenig på nettet.

Ta f.eks Israel/Palestina-saken - der er MsSophie og jeg dypt uenig (for eksempelinnbiller jeg meg) - og i slike diskusjoner blir man rett og slett SINT - og derfor diskuterer jeg ikke slike ting med henne -vi vet så allikevel hvor vi står -og er så enig om så mye annet.

Det er ikke viktige saker for vennskap.

Altså - jeg regner MsSophie som venn -og innbiller meg at hun regner meg som en også.

:)

Skrevet

Misforstå meg rett ;) Jeg kan godt være uenig med venner - men det er ikke alltid det er så hyggelig åv ære uenig på nettet.

Ta f.eks Israel/Palestina-saken - der er MsSophie og jeg dypt uenig (for eksempelinnbiller jeg meg) - og i slike diskusjoner blir man rett og slett SINT - og derfor diskuterer jeg ikke slike ting med henne -vi vet så allikevel hvor vi står -og er så enig om så mye annet.

Altså - jeg regner MsSophie som venn -og innbiller meg at hun regner meg som en også.

Joda jeg kan bli sint i mange diskusjoner jeg også, men jeg glemmer ganske fort tror jeg:)

Skrevet

Kan du ikke mene? :P

Nei, det er jo "veldig" mange som er akkurat som meg. ;-) *ler*

Skrevet

Det er nok mange som kan være meg, selv om jeg kanskje ikke er super-anonym her så er det ikke _så_ lett å finne ut hvem jeg er heller. For det jeg skriver kan passe på en del tror jeg. :-)

Om noen skulle kjenne meg igjen, jaja. Er ikke _så_ farlig.

Jeg kjenner noen dolere i RL, noen møter jeg relativt ofte, andre sjeldnere. Noen har jeg bare møtt en gang.

Deg vet jeg ikke hvem er. :-)

ylvali1365381015
Skrevet

Men jeg liker ikke å bli plassert i noen syklubb. Jeg er ikke medlem av noen syklubb eller sladreklubb eller hva det nå måtte kalles.

Jeg er dog en av få menn her, og på et sted med så til de grader mange seksuelt frustrerte kvinner med noe tilnærmet førtiårskrise, kaster de seg over sånne som meg.

Det er ikke min skyld. For jeg skriver (nesten alltid) nøyaktig det jeg mener, og drar jeg til med en spøk gjør jeg det fordi det er sånn jeg er, og jeg kan ikke noe for at damene (det er alltid damene) her inne blir nysgjerrige på denne mystiske skruen bak SDD-nicket. :)

Det må også sies at jeg ikke forskjellsbehandler noen. Jeg skriver det jeg mener selv til folk jeg kjenner godt.

Definisjonen på en syklubb på nettet er vel gjerne at man rævslikker hverandre i tykt og tynt. Det gjør ikke jeg. Det er tross alt ikke min skyld at jeg blir rævslikka.

;-)

Kos deg med vaskingen, jeg misunner deg! :-)

For jeg blir aldri rævslikka, som du så poetisk kaller det. Det er imidlertid av og til en og annen nitidig forfølger, men det må man jo regne med dersom man hevder sine meninger og står for dem også etterhveret som kritikken kommer...

(jmfr prozak, jeg kom nå til å tenke på ham..-hvorfor det tro? ;-) ...Hvor er det blitt av ham. har ikke sett ham her på en mnd snart?)

Men jeg gegistrerer din tilhengerskare, den er jo uforutsigbar og stor nok til å tekkes et hvert oppblåst ego. ;-P

Men ikke ditt da, forstår jeg, du later jo til å holde en viss balanse, selv med massiv applaus når det røyner til...

Må uansett få si at dine innlegg er av de bedre her inne, på alle måter... (Ikke ment som en fanklubbsøknad, altså ! For jeg er da av og til meget uenig i dine standpunkter... ;-))

GOD JUL!

Ikke sikkert jeg rekker å være her inne på enstund, med vasking og stryking og pynting og besøksrunder og blablabla.... :-)

Skrevet

;-)

Kos deg med vaskingen, jeg misunner deg! :-)

For jeg blir aldri rævslikka, som du så poetisk kaller det. Det er imidlertid av og til en og annen nitidig forfølger, men det må man jo regne med dersom man hevder sine meninger og står for dem også etterhveret som kritikken kommer...

(jmfr prozak, jeg kom nå til å tenke på ham..-hvorfor det tro? ;-) ...Hvor er det blitt av ham. har ikke sett ham her på en mnd snart?)

Men jeg gegistrerer din tilhengerskare, den er jo uforutsigbar og stor nok til å tekkes et hvert oppblåst ego. ;-P

Men ikke ditt da, forstår jeg, du later jo til å holde en viss balanse, selv med massiv applaus når det røyner til...

Må uansett få si at dine innlegg er av de bedre her inne, på alle måter... (Ikke ment som en fanklubbsøknad, altså ! For jeg er da av og til meget uenig i dine standpunkter... ;-))

GOD JUL!

Ikke sikkert jeg rekker å være her inne på enstund, med vasking og stryking og pynting og besøksrunder og blablabla.... :-)

Takk, og god jul til deg og dine også. :)

ylvali1365381015
Skrevet

Jeg hadde aldri kjent deg i RL, du klager altfor mye, og er sur støtt for et eller annet.

Har lest de fleste av dine innlegg, og de har ikke fått meg til å ønske deg som nabo eller familie.

Men har sympati for at du strever med en vanskelig mann.

Hva i all... Hvorfor dette da?

Helt utav kontekst??

Her spørres det helt nøytralt, og du gidder svare, men ikke på spørsmål, må vite...

Kjeder du deg eller er du typen som bruker andre for å kanalisere din aggresjon?

Fysj, så unødvendig!

Jeg kunne aldri omgåttes mennesker som deg, som benytter situsjoner der andre er helt uforberedt til å stikke kniven inn...

Total mangel på folkeskikk!

Skrevet

Aaaaaahhhh, denne så jeg ikke før nå.

Jepp - du er en venn:-)

God jul!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...