Gå til innhold

hjelp meg å finne tittel på kul 80 talls låt!

Anbefalte innlegg

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Det er en sang jeg er på jakt etter, men jeg aner ikke hva den heter! Det er sånn type 80-talls, litt sånn partylåt, en utrolig kul sang! Men jeg kan ingen av ordene i teksten. Det er faktisk ikke så veldig mye tekst tror jeg. Det er et slags keybord som spiller et sånt kult riff..Det er jo helt håpløst å finne en sang når man bare hører for seg noen toner... For de av dere som kan dere på toner og slikt, går riffet slik: G-A-F-F-G-G-A-A-D-D-C-C

Help anyone!

Gjest Debra irl
Skrevet

Hmmm. kjente ikke igjen låta. Men etter å ha klunket notene som angitt- har jeg nå den strofen på hjernen. "takk" skal du ha.:-) spørs vel om jeg får sove i natt. he he he

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...