Gjest this is a signature Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 ..studentrabatt? Ser at det står honnør som alternativ på team Eckbo-showet. 0 Siter
fresja Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Med honnør tenker jeg på den rabatten pensjonister og uføretrygdede har f.eks. når de reiser. Vet ikke hvordan ordet nyttes i teatersammenheng. Vil tro der hadde stått studentrabatt, redusert pris for skoleelever el.l. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Honnør og student er jo to vidt forskjellige ting. Er det ikke? Jeg har honnørkort siden jeg er ufør, bestemoren min har det siden hun er pensjonist. Men jeg vet sannelig ikke i teatersammenheng. Men syns det høres litt rart ut. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Nei det er det ikke. Men om jeg ikke tar mye feil gis det også studentrabatt på den forestillingen, men kun på utvalgte dager. 0 Siter
Åsemor Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Honnør- og studentrabatt pleier å være den samme, men ikke vift med studentbebiset og si du er honnør. 0 Siter
laban Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Honnør- og studentrabatt pleier å være den samme, men ikke vift med studentbebiset og si du er honnør. Bebis? Det var du som var nygravid, ja? :-) 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Honnør- og studentrabatt pleier å være den samme, men ikke vift med studentbebiset og si du er honnør. På enkelte forestillinger gis samme pris for honnør og student, men det betyr ikke at det er det samme. 0 Siter
Åsemor Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 På enkelte forestillinger gis samme pris for honnør og student, men det betyr ikke at det er det samme. Det var på en måte det jeg mente ja. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Det var på en måte det jeg mente ja. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.