Gå til innhold

Er honnør det samme som...

Anbefalte innlegg

Gjest this is a signature
Skrevet

..studentrabatt?

Ser at det står honnør som alternativ på team Eckbo-showet.

Skrevet

Med honnør tenker jeg på den rabatten pensjonister og uføretrygdede har f.eks. når de reiser. Vet ikke hvordan ordet nyttes i teatersammenheng. Vil tro der hadde stått studentrabatt, redusert pris for skoleelever el.l.

Skrevet

Honnør og student er jo to vidt forskjellige ting. Er det ikke?

Jeg har honnørkort siden jeg er ufør, bestemoren min har det siden hun er pensjonist.

Men jeg vet sannelig ikke i teatersammenheng. Men syns det høres litt rart ut.

Skrevet

Nei det er det ikke. Men om jeg ikke tar mye feil gis det også studentrabatt på den forestillingen, men kun på utvalgte dager.

Skrevet

Honnør- og studentrabatt pleier å være den samme, men ikke vift med studentbebiset og si du er honnør. ;)

Skrevet

Honnør- og studentrabatt pleier å være den samme, men ikke vift med studentbebiset og si du er honnør. ;)

Bebis? Det var du som var nygravid, ja? :-)

Skrevet

På enkelte forestillinger gis samme pris for honnør og student, men det betyr ikke at det er det samme.

Skrevet

På enkelte forestillinger gis samme pris for honnør og student, men det betyr ikke at det er det samme.

Det var på en måte det jeg mente ja. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...