Gå til innhold

Vi må spise klokka 1500 på julaften vi!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pst - åpna mailen din nå med de marsipan-babyene -gudameg! Jeg hadde ikke spist de! Enda jeg ELSKER marsipan! hehe

Var de ikke søte :o)

• Svar 95
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

26

• Dorthe

14

• morsan

6

• hare1365380455

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Fine greier, Flisa.

Men når skal maten *lages* da? Hmmm det er jo for så vidt litt plass på timeplanen mellom Snekker Andersen og Tre Nøtter til Askepott, men da må du halde den varm i fire timar :-p

Bon appetit og god jul :)

Skrevet

Så vidt jeg forstår kan dere jo spise kl.18 og da ;-) Da har dere faktisk tid til å spise i 45 minutter og så åpne alle pakkene på en gang i ca.20 min! :) Da er du ferdig med alt det derre obligatoriske julegreiene og så kan du kose deg med TV og pottis og dip etterpå!

Skrevet

Jeg hadde glatt hoppe over Reisen til julestjernen! ;-)

Skrevet

Hadde innlegget vært fra en annen hadde jeg ikke skjønt at det var en fleip ;) (eh, håper det var det!?).

Her blir det nok ingen TV julaften - antakelig bortsett fra Barne-TV på morgenen. Og litt nøtter til Askepott, kanskje :-).

Skrevet

Jeg skal i hvert fall ha med meg Karl Bertil, han er det beste på hele julaften.

Hvem pokker er Karl Bertil?

jeia1365380317
Skrevet

Jeg innbiller meg at det smaker kokt kofte.

Blir det noen samling av dolere i år ?

Hadde vært morro å møtes :)

Gjest Debra irl
Skrevet

hoho - jeg gjorde noe som var verre -jeg la ribba i vann et år - BARE GUD VET HVORFOR - og lot den ligge over natta under folie - - er det MUUULIG!

Den var SUR da jeg skulle steke den - lukta svinelik i hele huset - og jeg rakk AKKURAT butikken og fikk kjøpt en liten flis av en ny ribbe...

Jeg fatter ikke hva jeg gjorde.

hmmm. et stykke mat som ikke har vært fraktet europa rundt altså? :-)

(jeg bare MÅTTE :-))

Skrevet

Ja - han er det -jeg gleder meg! Jeg bruker å gå glipp av det - for før så hadde vi jo tv'en oppe. Nå har vi den så jeg ser den fra kjøkkenet - juhu! .)

Det er et fantastisk ord i Karl-Bertil-filmen: Jul-ilska. Herlig.

Skrevet

Hei

det finnes et apparat som heter DVD / evnt. HDD opptaker, med denne kan du selv bestemme tider for TV-glaning og spisetider. Kanskje du har sett noen av disse filmene før også? :-))

GOD JUL!

Skrevet

Det svenske programmet som går på julaften .Karl Bertil jobber på posten og finner ut at han skal dele ut alle julegavene der til de fattige og det blir ikke faren hans så happy for. Det heter vel Karl Bertils jul og har vært det programmet eldstemann har sett på hver eneste julaften.

Du må virkelig se det hvis du ikke har sett det før.

Skrevet

Hei

det finnes et apparat som heter DVD / evnt. HDD opptaker, med denne kan du selv bestemme tider for TV-glaning og spisetider. Kanskje du har sett noen av disse filmene før også? :-))

GOD JUL!

Har du ikke skjønt NOE du da? - det blir like ille som å ikke følge pilene i gulvet på IKEA - *HRMF*

Skrevet

Hadde innlegget vært fra en annen hadde jeg ikke skjønt at det var en fleip ;) (eh, håper det var det!?).

Her blir det nok ingen TV julaften - antakelig bortsett fra Barne-TV på morgenen. Og litt nøtter til Askepott, kanskje :-).

Ingen fleip - jeg skal se ALT! :)

Skrevet

Jeg hadde glatt hoppe over Reisen til julestjernen! ;-)

Jeg gjør nok også det - men småbarna skal se det ;)

Skrevet

Så vidt jeg forstår kan dere jo spise kl.18 og da ;-) Da har dere faktisk tid til å spise i 45 minutter og så åpne alle pakkene på en gang i ca.20 min! :) Da er du ferdig med alt det derre obligatoriske julegreiene og så kan du kose deg med TV og pottis og dip etterpå!

Det har du rett i! - det er en større glippe fra klokka 18.00 ja! :) På kvelden vil jeg ikke se tv . da vil jeg DOL'e antar jeg - hehe

Skrevet

Fine greier, Flisa.

Men når skal maten *lages* da? Hmmm det er jo for så vidt litt plass på timeplanen mellom Snekker Andersen og Tre Nøtter til Askepott, men da må du halde den varm i fire timar :-p

Bon appetit og god jul :)

Jeg steker ribba dagen før- og varmer den opp - jeg må stå i åpningen mellom kjøkkenet og stua og lage mat :)

Skrevet

Du MÅ bare se den altså! )

Lov meg det!

Skrevet

Den dokumentaren om gretne damer er jo helt konge, da ;)

Om kjekke julegaver:

"Well, he gave me a five piece nail-clipper set... on red velvet..."

ROFL...

Skrevet

Det er et fantastisk ord i Karl-Bertil-filmen: Jul-ilska. Herlig.

Også faren som blir så rystet:

"Jag har närat en kommunist vid mitt bröst!"

Skrevet

hmmm. et stykke mat som ikke har vært fraktet europa rundt altså? :-)

(jeg bare MÅTTE :-))

Den kom fra Sverige - det skal være sagt! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...