Gå til innhold

Vi må spise klokka 1500 på julaften vi!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den dokumentaren om gretne damer er jo helt konge, da ;)

Om kjekke julegaver:

"Well, he gave me a five piece nail-clipper set... on red velvet..."

ROFL...

*nå må du være hysj* - jeg har ikke sett den før! .)

Men gubben og jeg så "gretne gubber og jul" her om dagen - og vi lo godt da ja! :)

• Svar 95
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

26

• Dorthe

14

• morsan

6

• hare1365380455

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Har du ikke skjønt NOE du da? - det blir like ille som å ikke følge pilene i gulvet på IKEA - *HRMF*

Lar du deg styre av de pilene? IKEA har aldri de varene jeg skal ha uansett piler. restet, kommer om 4 uker ;-((

Forstår jo at Dere jenter er styrt av arvede tradisjoner når det gjelder program og tider for disse. *LOL*

Skrevet

Lar du deg styre av de pilene? IKEA har aldri de varene jeg skal ha uansett piler. restet, kommer om 4 uker ;-((

Forstår jo at Dere jenter er styrt av arvede tradisjoner når det gjelder program og tider for disse. *LOL*

Pilene er til for å OPPLEVE IKEA . IKEA er ikke et sted man handler noe man har bestemt på forhånd -en sånn liste har man med bare for at gubben skal gidde å være med. Man skal gå hele banen! og man skal spise i restauranten.

Skrevet

Det har du rett i! - det er en større glippe fra klokka 18.00 ja! :) På kvelden vil jeg ikke se tv . da vil jeg DOL'e antar jeg - hehe

*s*

Skrevet

Også faren som blir så rystet:

"Jag har närat en kommunist vid mitt bröst!"

Den er herlig ;-)

Skrevet

Pilene er til for å OPPLEVE IKEA . IKEA er ikke et sted man handler noe man har bestemt på forhånd -en sånn liste har man med bare for at gubben skal gidde å være med. Man skal gå hele banen! og man skal spise i restauranten.

Flisa, jeg må bare si det, jeg digger deg! Synes du er utrolig morsom :P

God Jul! Med eller uten alle TV-programmene :)

Skrevet

Jeg vet ikke hvilke piler du snakker om engang. Det er visst lenge siden jeg har vært på IKEA...

Gjest ensom julestrømpe
Skrevet

Det har du rett i! - det er en større glippe fra klokka 18.00 ja! :) På kvelden vil jeg ikke se tv . da vil jeg DOL'e antar jeg - hehe

Er det noe særlig action her på julekvelden da? Du får diskutere litt med deg selv under flere nick da, Webster tar sikkert fri på sjølveste julekvelden ;o) GOD JUL

Skrevet

Kjøp Tante Pose på DVD istedet! Den koster 30 kr på FreeRecordShop - i sånt julekort istedet for vanlig cover.

Skrevet

Er det noe særlig action her på julekvelden da? Du får diskutere litt med deg selv under flere nick da, Webster tar sikkert fri på sjølveste julekvelden ;o) GOD JUL

Det er klart det er action her på julaften. Det var i hvert fall action i fjor, ikke alle som er like opptatte hele kvelden.

Skrevet

(mener jo selvfølgelig ikke noe galt med overskriften. Men du ER jo feit, og det er jo viktig at vi ikke blir altfor opphengt i å være PK, så jeg tenker jeg kaller deg det fra nå av. Men bare hyggelig ment, altså)

Gretne gamle damer var et kjempemorsomt program, så det på NRK 1 for noen uker siden, og anbefaler at du iallefall få med deg dette på julaften hvis du må velge bort noe!

Skrevet

Kjøp Tante Pose på DVD istedet! Den koster 30 kr på FreeRecordShop - i sånt julekort istedet for vanlig cover.

Strengt tatt burde man vel slutte å sende Tante Pose på allmennkringkasteren NRK, ettersom jeg mener å huske at hun bruker ordet "zulu-neger" som skjellsord! ;-)

Skrevet

Har du ikke skjønt NOE du da? - det blir like ille som å ikke følge pilene i gulvet på IKEA - *HRMF*

Du ER virkelig nevrotisk du! (ref. gavepapir og andre ting du også har skrevet om de siste dagene...)

*LOL*

Skrevet

(mener jo selvfølgelig ikke noe galt med overskriften. Men du ER jo feit, og det er jo viktig at vi ikke blir altfor opphengt i å være PK, så jeg tenker jeg kaller deg det fra nå av. Men bare hyggelig ment, altså)

Gretne gamle damer var et kjempemorsomt program, så det på NRK 1 for noen uker siden, og anbefaler at du iallefall få med deg dette på julaften hvis du må velge bort noe!

Jeg er ikke feit - jeg er overvektig - eller egentlig ikke -jeg har sykelig fedme - da min BMI er på 36.

Men jeg har svææær flott ræv da - det skal sies - så kall meg heller Rævaflisa :) takk.

Skrevet

Du ER virkelig nevrotisk du! (ref. gavepapir og andre ting du også har skrevet om de siste dagene...)

*LOL*

Ja - jeg er nok det *s*

eller så er jeg full av selvironi - fordi jeg kjenner meg selv - som regel oppfører jeg meg som folk og holder de verste tingene inni meg :)

Skrevet

Jeg er ikke feit - jeg er overvektig - eller egentlig ikke -jeg har sykelig fedme - da min BMI er på 36.

Men jeg har svææær flott ræv da - det skal sies - så kall meg heller Rævaflisa :) takk.

Hehe, kom til å tenke på den barnesangen -og når rompa di er stor, kan du bruken som spisebord

Skrevet

Nå spikker jeg muligens fliser her, men ;o)

jeg synes ikke overvektig er et begrep som er dekkende når jeg vil beskrive noen med bmi på størrelse med sykelig fedme. Det er stor forskjell på overvektige personer, er person med bmi 26 og en på 36 ser jo veldig forskjellige ut.

Så jeg foretrekker å kalle dem som er sykelig overvektig for feite, så vet vi alle hva vi snakker om. For meg er ikke feit et negativt begrep, det er bare et ord som dekker hvordan sykelig overvektig mennesker ser ut...

Eller nei, kanskje vet jeg at sykelige overvektige mennesker ikke synes det er kjekt å bli kaldt feit, så da holder jeg meg for god til å omtale dem for det?

Skrevet

jeg synes ikke overvektig er et begrep som er dekkende når jeg vil beskrive noen med bmi på størrelse med sykelig fedme. Det er stor forskjell på overvektige personer, er person med bmi 26 og en på 36 ser jo veldig forskjellige ut.

Så jeg foretrekker å kalle dem som er sykelig overvektig for feite, så vet vi alle hva vi snakker om. For meg er ikke feit et negativt begrep, det er bare et ord som dekker hvordan sykelig overvektig mennesker ser ut...

Eller nei, kanskje vet jeg at sykelige overvektige mennesker ikke synes det er kjekt å bli kaldt feit, så da holder jeg meg for god til å omtale dem for det?

Men jeg er jo feit - og syns det er negativ å være det.

Det er lyte man omtaler da.

Hadde jeg vært neger, ville jeg ikke syns at det var negativt.Å være neger er ikke en lyte for meg serru.

Men jeg har altså slutta med å si neger da .)

Skrevet

Arnold Scwartzenegger har en diger BMI.

Skrevet

*sjokkert*

Du må smake pinnekjøtt! Det er kjempegodt! :)

Jeg har aldri skjønt stasen med ribbein med litt fårekjøtt på.... Ja, jeg har smakt det og ja, jeg synes det var godt, men julemat? Njet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...