Gå til innhold

Vi må spise klokka 1500 på julaften vi!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vel slik du har feiret jul de siste femten årene, så hvorfor forandre på noe som funker greit.....Og programmene forandrer seg neppe de neste femten årene heller! Så her er det snakk om virkelig juletradisjon. He, he.

Her er ikke TV på etter at julen er sunget inn. Da spilles det julesanger lavt i bakgrunnen resten av kvelden.

Tenk, jeg har enda ikke et fnugg av julestemning...

*HJELP*

• Svar 95
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

26

• Dorthe

14

• morsan

6

• hare1365380455

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er vel slik du har feiret jul de siste femten årene, så hvorfor forandre på noe som funker greit.....Og programmene forandrer seg neppe de neste femten årene heller! Så her er det snakk om virkelig juletradisjon. He, he.

Her er ikke TV på etter at julen er sunget inn. Da spilles det julesanger lavt i bakgrunnen resten av kvelden.

Tenk, jeg har enda ikke et fnugg av julestemning...

*HJELP*

Vi pleide heller aldri å ha tv'n på etter at Sølvguttene hadde sunget. Håper ikke de gjør det dit jeg skal i år heller...

Skrevet

Vi pleide heller aldri å ha tv'n på etter at Sølvguttene hadde sunget. Håper ikke de gjør det dit jeg skal i år heller...

Det har de sikkert ikke. Ville være direkte uhøflig, når man har gjester.

Skrevet

Men jeg er jo feit - og syns det er negativ å være det.

Det er lyte man omtaler da.

Hadde jeg vært neger, ville jeg ikke syns at det var negativt.Å være neger er ikke en lyte for meg serru.

Men jeg har altså slutta med å si neger da .)

Hehe, du kan ikke vite hva du ville syntes hvis du var "neger". Og poenget for en del av dem som ikke vil bli kalt neger er vel at det er heftet for mye negativt med betegnelsen, det var jo ikke akkurat en hedersbetegnelse for dem som tok det i bruk. Og det var jo lenge før Norge fikk sin første "neger".

Når det gjelder ordet feit, så skal jeg ærlig innrømme at det er et ord som jeg har brukt når jeg snakker om diiigre mennesker, vel å merke aldri når disse hører på. Og aldri når det er unger til stede. Så da er vel du på trygg grunn når det gjelder din neger-bruk også, til syvende og sist handler vel dette om at vi ikke skal videreføre våre dårlige språkvaner til neste generasjon ;o)

Skrevet

Arnold Scwartzenegger har en diger BMI.

Ja, og jeg vet en skogg med ikke-aksepterte begrepe jeg kunne brukt for å beskrive ham...

Skrevet

Det har de sikkert ikke. Ville være direkte uhøflig, når man har gjester.

Ikke sikkert jeg regnes som gjest når jeg er "innforlovet" i familien da vet du...

Skrevet

Ja, og jeg vet en skogg med ikke-aksepterte begrepe jeg kunne brukt for å beskrive ham...

Tiltalende er ikke en av dem?

Skrevet

Tiltalende er ikke en av dem?

Hehe, er tiltalende et ikke-akseptert begrept nå? Men nei, tiltalende er ikke er ikke på listen over hva jeg ville si for å beskrive arnold s ;o)

Skrevet

Ikke sikkert jeg regnes som gjest når jeg er "innforlovet" i familien da vet du...

Er det første gang du skal feire jul med din kjæres familie...? Så spennende! Hos mine foreldre ble til og med vi unger beregnet som gjester, når vi var ute av redet, og behandlet deretter.

De synes det var så koselig å gjøre alt de kunne for oss...Så gjorde vi barn det samme med dem, når de kom til oss.

Skrevet

Hehe, er tiltalende et ikke-akseptert begrept nå? Men nei, tiltalende er ikke er ikke på listen over hva jeg ville si for å beskrive arnold s ;o)

Han er gyselig! (På godt sørlandsk)

Skrevet

Han er gyselig! (På godt sørlandsk)

Kan dere ikke endre overskriften på innleggene deres, da? Synes den er så fæl!

Skrevet

Kan dere ikke endre overskriften på innleggene deres, da? Synes den er så fæl!

Den er skikkelig kjip og det var godt du forandret på den. Jeg blir snart helt matt av hva noen kan vrenge ut av seg.

hare1365380455
Skrevet

Den er skikkelig kjip og det var godt du forandret på den. Jeg blir snart helt matt av hva noen kan vrenge ut av seg.

Enig. :(

Skrevet

Men ingen av oss forandret den...

Tenker ikke på at jeg kan forandre overskrifter, jeg.

Skrevet

Ja, enig. Og så ble jeg ekstra matt av at en slik fæl overskrift skulle dukke opp i 100 nyeste hele tiden.

Men det er jo ikke feilen til "påslengerne" at overskriften ER fæl, da. Det er fort gjort å bare svare i vei uten å endre den - been there done that!

Skrevet

Jeg vet det, men det er fort gjort å glemme og bare svare i vei på innlegget foran.

Og jeg klandrer selvsagt ikke dere en tøddel for den fæle overskrifta, men det så bare så ekstra fælt ut når det dukket opp mange nye innlegg på 100 nyeste.

Skrevet

Det tenkte ikke jeg på heller :o(

Skrevet

Jeg vet det, men det er fort gjort å glemme og bare svare i vei på innlegget foran.

Og jeg klandrer selvsagt ikke dere en tøddel for den fæle overskrifta, men det så bare så ekstra fælt ut når det dukket opp mange nye innlegg på 100 nyeste.

Helt enig! Det grøsset i meg hver gang...

Men så kom du!

*lol*

Skrevet

Ja, enig. Og så ble jeg ekstra matt av at en slik fæl overskrift skulle dukke opp i 100 nyeste hele tiden.

Men det er jo ikke feilen til "påslengerne" at overskriften ER fæl, da. Det er fort gjort å bare svare i vei uten å endre den - been there done that!

Ja, ikke sant. Jeg bare leste det jeg og ble sur men tenkte ikke på at det går an å skifte.

hare1365380455
Skrevet

Jeg har aldri skjønt stasen med ribbein med litt fårekjøtt på.... Ja, jeg har smakt det og ja, jeg synes det var godt, men julemat? Njet.

Vi har også stykker med mer kjøtt på. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...