Gå til innhold

Vondt i magen etter missed abortion.

Gjest marja

Anbefalte innlegg

Kjære jordmor/andre som vet.

Hadde en missed abortion med etterfølgende utskrapning for 6 uker siden. Var da 12 fulgåtte uker på vei. Etter dette tror jeg ikke at jeg hadde unormalt med smerter..og begynte på p-pillene direkte etterpå. For Ca to uker siden begynte jeg å få ganske vondt i underlivet mitt, og dette har fortsatt siden. Det er ikkke intenst vondt hele tiden, men når jeg sitter/ligger i spesielle stillinger så gjør det genske vondt. I tilegg til dette føle jeg at magen er litt oppblåst og pulserende..litt vanskelig å forklare. Det er ikke noen regelmessig "pulsering/dunkinger", men lokalisert i magen som regel rett under navlen. Kjenner dette best om kvelden, eller om jeg har på meg en bukse som er litt stram over magen. ( Har ikke feber).

Det jeg lurer på er om dette er vanlig? Om det er andre her som har opplevd lignende? Bør jeg gå til legen med en gang? Og om jeg så i tilfelle må gå til en lege med vaginalt ultralydapparat for å se om alt er som det skal?`Er det noen tjangs for at det kan være betennelse?

Håper noen kan komme med innspill.

På forhånd takk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Jag tycker att du skall skriva detta inlägget till vår gynekolog här på DOL. Det är gynekologen som bäst kan svara på denna typ av fråga. Lycka till!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...