Gjest marja Skrevet 26. april 2001 Del Skrevet 26. april 2001 Kjære jordmor/andre som vet. Hadde en missed abortion med etterfølgende utskrapning for 6 uker siden. Var da 12 fulgåtte uker på vei. Etter dette tror jeg ikke at jeg hadde unormalt med smerter..og begynte på p-pillene direkte etterpå. For Ca to uker siden begynte jeg å få ganske vondt i underlivet mitt, og dette har fortsatt siden. Det er ikkke intenst vondt hele tiden, men når jeg sitter/ligger i spesielle stillinger så gjør det genske vondt. I tilegg til dette føle jeg at magen er litt oppblåst og pulserende..litt vanskelig å forklare. Det er ikke noen regelmessig "pulsering/dunkinger", men lokalisert i magen som regel rett under navlen. Kjenner dette best om kvelden, eller om jeg har på meg en bukse som er litt stram over magen. ( Har ikke feber). Det jeg lurer på er om dette er vanlig? Om det er andre her som har opplevd lignende? Bør jeg gå til legen med en gang? Og om jeg så i tilfelle må gå til en lege med vaginalt ultralydapparat for å se om alt er som det skal?`Er det noen tjangs for at det kan være betennelse? Håper noen kan komme med innspill. På forhånd takk.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsa Prebensen, Jordmor Skrevet 27. april 2001 Del Skrevet 27. april 2001 Jag tycker att du skall skriva detta inlägget till vår gynekolog här på DOL. Det är gynekologen som bäst kan svara på denna typ av fråga. Lycka till! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.