Gå til innhold

web-camera

Gjest usikker på dette jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min i tenårene ønsker seg web-camera til jul. Jeg ønsker derimot ikke å ha dette i huset! Ville aldri følt meg trygg på at det ikke foregikk filming når det ikke skulle, for å si det sånn. Er jeg hysterisk??

Skrevet

Det finnes webkamera med lokk til å vippe ned foran linsen når man ikke bruker kameraet.

Skrevet

Det finnes webkamera med lokk til å vippe ned foran linsen når man ikke bruker kameraet.

Takk for tipset! Hvor får man kjøpt disse???

Skrevet

I butikker som selger PC-er og annen elektronikk. Jeg er ikke sikker på nøyaktig hvilke modeller som har slikt lokk, har sett flere forskjellige.

Skrevet

Det går jo an å snu kameraet bort da, mot veggen eller noe sånt hvis man er litt paranoid. Mange kameraer har også et lite rødt lys som lyser når det er "online".

Når dette er sagt så tror jeg det er sjelden at kameraet filmer når du ikke selv ønsker det. De skal iallefall ikke gjøre dette ved normalt bruk.

Skrevet

Måtte jo le! Bittelitt paranoid, ja. Synes jeg ser kamera snikfilme deg i hverdagen...

Den enste faren er å gi din datter et kyss i forbifarten, når webkamera er på, det fikk jeg erfare.

*lol*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...