Gå til innhold

mannfolk som vil vente med sex...yummi! :)

Anbefalte innlegg

Gjest lilletuulla
Skrevet

De fleste menn jeg har vært borti, er slik at de vil ha sex ganske fort, og mange har blitt skuffet fordi de ikke har "fått" det. I mange tilfeller har jeg følt meg litt presset, men jeg hater å bli presset, så jeg har stått imot. Jeg har møtt en type som er ganske skikkelig på området, og jeg fatter ikke hvorfor ikke flere menn lærer av typer som han. Han vil vente med sex og sånn. Jeg føler meg skikkelig respektert, trygg og digget! Dessuten er det mye bedre å bygge et forhold når begge vet at vi ikke skal ha sex enda. Vi er nødt å lære oss å kunne kose oss og finne på noe uten å alltid enda opp i senga. Jeg tror det er veldig sundt å begynne et forhold på denne måten! Dessuten blir nok sexen mye bedre når den først kommer, vil jeg tro... Ta til lærdom alle mannfolk (kvinnfolk også for den saks skyld...)

Skrevet

Mitt første ektesap startet sånn....alt var et eneste vent,,,,

Nå, derimot - hoj hoj! - hehe

Skrevet

Du er naiv!

Eneste grunnen til at fyren vil vente med sex er at det er noe feil med ham. Enten har han store problemer med ereksjonen, eller han har en såkalt minitiss han skammer seg veldig over.

Eventuelt er han ustabilt kristen.

Uansett: En tap-tap situasjon for deg.

Skrevet

Jeg tror ikke det nødvendigvis har så mye å si. Jeg hoppet til sengs på andre date med en jeg møtte for et par år siden, det ble ikke noe mer av det.

Jeg hoppet også til sengs med han som ble kjæresten min på andre date og det ble det så absolutt varmere følelser av!

Skrevet

Nei takk, tror ikke jeg gidder å ta lærdom av dette.

Seksuell tiltrekning er tross alt utrolig viktig og om det er så himla lett å vente i ukesvis, da tror jeg at jeg heller står over. For å ikke snakke om ubehagelige overraskelser, som de SDD nevner. Eventuelt kan han bare være utrolig dårlig i senga. Nei, takke meg til å være lett på tråden og finne ut slikt med en gang ;)

Skrevet

Jeg tror ikke det nødvendigvis har så mye å si. Jeg hoppet til sengs på andre date med en jeg møtte for et par år siden, det ble ikke noe mer av det.

Jeg hoppet også til sengs med han som ble kjæresten min på andre date og det ble det så absolutt varmere følelser av!

Slut!

:)

Skrevet

Personlig ville jeg trodd det var noe galt om en type ville vente med å ha sex med meg.

Enten at det var noe galt med meg, eller med han.

Men er dere trygg på hverandre, og dette er en gjensidig forståelse så er det vel greit?

Men jeg skjønner ikke helt poenget egentlig. Sexen er like mye en del av det å bli kjent med hverandre som alt det andre. Kjipt å finne ut etter flere uker/måneder at sexen dere i mellom er en katastrofe, og det må vel føre til en del forventningspress også!?

Gjest jomfru 18
Skrevet

Personlig ville jeg trodd det var noe galt om en type ville vente med å ha sex med meg.

Enten at det var noe galt med meg, eller med han.

Men er dere trygg på hverandre, og dette er en gjensidig forståelse så er det vel greit?

Men jeg skjønner ikke helt poenget egentlig. Sexen er like mye en del av det å bli kjent med hverandre som alt det andre. Kjipt å finne ut etter flere uker/måneder at sexen dere i mellom er en katastrofe, og det må vel føre til en del forventningspress også!?

Da jeg møtte mannen min, ventet vi i seks uker. Men jeg var jo

Skrevet

Du er naiv!

Eneste grunnen til at fyren vil vente med sex er at det er noe feil med ham. Enten har han store problemer med ereksjonen, eller han har en såkalt minitiss han skammer seg veldig over.

Eventuelt er han ustabilt kristen.

Uansett: En tap-tap situasjon for deg.

Du glemte skaphomse, hehe.

Skrevet

Sexen blir ofte mye bedre etter hvert, ja. Men jeg tror ikke den blir noe bedre om man går og holder seg et halvt år først.

I det hele tatt: Jeg deler ikke din begeistring. Jeg ville ha trodd jeg hadde mistet min tiltrekningskraft om jeg møtte en som ville vente.

Skrevet

Seksuell tiltrekning er tross alt utrolig viktig og om det er så himla lett å vente i ukesvis, da tror jeg at jeg heller står over. For å ikke snakke om ubehagelige overraskelser, som de SDD nevner. Eventuelt kan han bare være utrolig dårlig i senga. Nei, takke meg til å være lett på tråden og finne ut slikt med en gang ;)

Helt enig. Det er mange fordeler med å være litt laus. :o)

Skrevet

Snerpe! Vente helt til ANDRE daten, da gitt!

Skrevet

Ikke enig, men hvis dere to begge er enige så er det vel greit da.

Med mindre det er noe galt med fyren...en kan jo få sine mistanker hvis han ikke vil ha sex med deg. Jeg hadde ihvertfall begynt å lure hvis jeg ikke fikk noe respons på at fyren faktisk ville til sengs med meg.

Skrevet

Igrunnen enig, Glim.

Skrevet

Kunne vel ikke like godt be ham knulle meg over restaurantbordet heller?! Kunne tatt'n i bilen da han kjørte meg hjem da. ;o)

Skrevet

Ja, fysjom fysjom!

Skrevet

Kunne vel ikke like godt be ham knulle meg over restaurantbordet heller?! Kunne tatt'n i bilen da han kjørte meg hjem da. ;o)

Eller hvorfor bare la han kjøre deg hjem og ikke bli med inn? ;-)

I dobbel forstand?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...