Gå til innhold

mannfolk som vil vente med sex...yummi! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller hvorfor bare la han kjøre deg hjem og ikke bli med inn? ;-)

I dobbel forstand?

*Hehe* Nja... Jeg har en policy på at jeg ikke har sex på første date jeg da.

Skrevet

Jammen bra at du klart å holde deg heeeeelt til andre deit, da! ;-)

Skrevet

Jammen bra at du klart å holde deg heeeeelt til andre deit, da! ;-)

*Fnis* Jeg overnattet hos ham da serru. Når jeg tenker meg om så gjorde jeg faktisk det hos kjæresten min og...

Jeg er visst lett å lede. ;o)

Skrevet

Da er du nok ingen slut :/

;)

Skrevet

Jeg kan ikke huske jeg har presset noen eller blitt sur for manglende sex. Men jeg kan huske noen damer med litt for stor fart mot målet etter min smak :-) Kan menn klage over det? Var det feil av meg å si nei? Blir jeg trodd hvis jeg røper at jeg sa nei?

Egentlig er det vel best å holde kjeft om det?

Skrevet

Jeg kan ikke huske jeg har presset noen eller blitt sur for manglende sex. Men jeg kan huske noen damer med litt for stor fart mot målet etter min smak :-) Kan menn klage over det? Var det feil av meg å si nei? Blir jeg trodd hvis jeg røper at jeg sa nei?

Egentlig er det vel best å holde kjeft om det?

Han jeg rota litt med for et par år siden sa etterpå (før han dumpet meg altså) at det ikke hadde gjort noe om det hadde tatt litt lengre tid før vi havnet i seng. Helt greit for meg at han sa det, men jeg skjønner ikke helt hvorfor han sa det egentlig. :o) Han hadde ikke akkurat noe imot det han heller da...

Skrevet

Du glemte skaphomse, hehe.

Utrolig at jeg glemte det mest nærliggende. :)

Skrevet

Han jeg rota litt med for et par år siden sa etterpå (før han dumpet meg altså) at det ikke hadde gjort noe om det hadde tatt litt lengre tid før vi havnet i seng. Helt greit for meg at han sa det, men jeg skjønner ikke helt hvorfor han sa det egentlig. :o) Han hadde ikke akkurat noe imot det han heller da...

Som jeg sier, det er best å holde kjeft. Venter jeg for lenge er det galt, for tidlig er også galt. Og snakker jeg om det, blir det også galt i begge tilfeller. Å ville se på nyhetene i feil øyeblikk er også galt. Jeg må jo få med meg nyhetene.

Skrevet

Jeg har blitt for gammel for sånn venting.

God sex er viktig i et forhold.

Har alikavel ikke hatt meg på enkvelds mer enn en gang i livet, og han satt ring på fingeren min etter litt tid ;)

Skrevet

Så bra! Deilig å vite at det finnes like menn også. Enig med deg, det må da finnes andre måter å kose seg på også, ikke bare hoppe til sengs så fort anledningen byr seg. Veldig fint å bli godt kjent først.

Skrevet

Jeg har blitt for gammel for sånn venting.

God sex er viktig i et forhold.

Har alikavel ikke hatt meg på enkvelds mer enn en gang i livet, og han satt ring på fingeren min etter litt tid ;)

Samme her :-)

Gjest Skal inrømme jeg er glad i sex ja..
Skrevet

Du er naiv!

Eneste grunnen til at fyren vil vente med sex er at det er noe feil med ham. Enten har han store problemer med ereksjonen, eller han har en såkalt minitiss han skammer seg veldig over.

Eventuelt er han ustabilt kristen.

Uansett: En tap-tap situasjon for deg.

Naiv? Hvorfor det? Hallo, det fins da gutter som ønsker og vente, som er lei løse jenter som dømmer en etter hvordan man er i senga. Alle mannfolk er nok ikke supre i senga, men det går an å lære sammen vel? Hvorfor droppe han selv om han kanskje ikke helt "skjef" i senga?

Jeg og kjærsten venta 10 månder vi. Dette var mitt ønske da. Han hadde store ønsker om sex etter 2 månder, men jeg var ikke klar. Han ventet han! Flinke gutten min:D (selv om dette var veeeldig tøft for han da, må innrømme det..)

Gutter som venter har jeg STOR respekt for. Merker jo på en gutt om han er helt bettat av en selv om det ikke er sex inn bilde!

Lykke til:)

Skrevet

Naiv? Hvorfor det? Hallo, det fins da gutter som ønsker og vente, som er lei løse jenter som dømmer en etter hvordan man er i senga. Alle mannfolk er nok ikke supre i senga, men det går an å lære sammen vel? Hvorfor droppe han selv om han kanskje ikke helt "skjef" i senga?

Jeg og kjærsten venta 10 månder vi. Dette var mitt ønske da. Han hadde store ønsker om sex etter 2 månder, men jeg var ikke klar. Han ventet han! Flinke gutten min:D (selv om dette var veeeldig tøft for han da, må innrømme det..)

Gutter som venter har jeg STOR respekt for. Merker jo på en gutt om han er helt bettat av en selv om det ikke er sex inn bilde!

Lykke til:)

Jeg mener jo ikke at det er noe galt i å vente. Det er ikke mer galt det enn å kline til den første kvelden.

Men min erfaring er at det ofte er en grunn hvis menn vil vente.

Det kan helt sikkert jentene her bekrefte.

Jeg venta selv 1 måned sist gang jeg var sammen med noen. Ikke noe problem det. Syntes faktisk det var greit å bli kjent med henne.

Men smellen kom virkelig den første gangen vi hadde sex og jeg forsto at vi var så ulike som det gikk an å bli.

En bortkasta måned.

Aldri mer om jeg venter. Ikke med mindre dama heter Sissel Kyrkjebø. Hun kunne jeg nok venta på i noen dager.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...