Gjest wonderinggirl Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Har du fått noen god-jul-meldinger enda? Når er det dette rushet pleier å begynne? 0 Siter
Gjest enom julestrømpe Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 skjelden sms-rush på min telefon, så jeg vet ikke. Vent å se! 0 Siter
Gjest blame Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Jeg synes det har holdt på stort sett hele desember.. Spesielt to mms, en med en mus som snur seg og drar ned buksa, på skinkene står det God Jul, med skomakergatamelodien til, og så en eller annen skrikhals som hyler "god jul, god jul, så jævla god jul" osv osv. Takke meg til en vanlig sms som ikke er masseprodusert og ment for hele telefonlista, men bare for meg! 0 Siter
Mañana Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Uff, har fått et par. Men tenker det tar av på lille julaften/julaften. Har ikke sansen for sånne masse-meldinger. SPAM! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.