Gå til innhold

Er dette fint da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

I papirutgaven av VG var det bilde av dama stående.

Puppende henger så mye at kirurgen som har arbeidet på henne burde skamme seg. Eventuelt sto det fryktelig dårlig til da hun la seg under kniven.

Hun har ekstremt tykke hofter i forhold til magen. De står ikke i forhold til noe.

Hun har kyllingbein.

Symetrien hennes er intet annet enn en skandale.

Nok et eksempel på ei som burde beskyttes mot seg selv.

Skrevet

I papirutgaven av VG var det bilde av dama stående.

Puppende henger så mye at kirurgen som har arbeidet på henne burde skamme seg. Eventuelt sto det fryktelig dårlig til da hun la seg under kniven.

Hun har ekstremt tykke hofter i forhold til magen. De står ikke i forhold til noe.

Hun har kyllingbein.

Symetrien hennes er intet annet enn en skandale.

Nok et eksempel på ei som burde beskyttes mot seg selv.

En Barbidukke er jo ikke akkurat noe skjønnehetsideal da - syns jeg.http://xahlee.org/Periodic_dosage_dir/lacru/_p/mark_ryden/barbie.jpg

Skrevet

"- Barbie er veldig vakker, glamorøs og morsom."

Føler litt for å stille et aldri så lite spørsmålstegn ved dèt at Barbie skal være morsom jeg? Må vel begrense seg litt hvor morsom en plastikk-dukke kan være eller?

Skrevet

Jaggu.

Du har helt rett. Overdrevne hofter og unaturlig smal midje.

Kanskje dama en gang så normal ut, men ødela seg for å se ut som den svært så usymetriske dukka.

Jeg leste en gang en artikkel spm analyserte proposjonene til Barbie dukken. Den slo fast at ingen levende person kunne fungert med slike former i virkeligheten.

Det var ramset opp mange årsaker, bl.a ville føttene vært for små til å balansere kroppen. Overkroppen ville hatt for liten plass til indre organer. De lange bena og den spinkle bygningen ville gjort det umulig å stå oppreist.

Så det er jo ganske ambisiøst å prøve å etterligne et sånt ideal..

Ja.ja Hver sin lyst...

Skrevet

"- Barbie er veldig vakker, glamorøs og morsom."

Føler litt for å stille et aldri så lite spørsmålstegn ved dèt at Barbie skal være morsom jeg? Må vel begrense seg litt hvor morsom en plastikk-dukke kan være eller?

Du har visst ikke lest Barbie-blader? ;-)

Barbie er innmari kul, skjønner du. Hun har bare lekre venninner og kjekke kompiser. Dessuten har de bare gøye fester og praten går ganske så overfladisk...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...