Gå til innhold

Julegristesten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Julegris

Du er en ekte julegris! Julestemningen kommer tidlig og varer lenge. Du koser deg med julemat, julesanger og alt som hører til denne fantastiske høytiden. Du synes rett og slett at julen er den beste tiden av året.

Ditt testresultat

Julegris: 70 %

Marsipangris: 66 % |

Sofagris: 38 % |

Sparegris: 34 % |

Sportsgris: 9 % |

Villsvin: 6 % |

Fyllesvin: 3 % |

Skrevet

Marsipangris.

Minst av alt er jeg Sportsgris, og det stemmer fryktelig bra ;-)

Skrevet

Marsipangris

Du koser deg med god mat og drikke, men du er ikke så utagerende når det gjelder julelys, granbar, røkelse og myrra.

Skrevet

Sofagris

Du vil helst gjøre minst mulig, bortsett fra å spise og slappe av. Du trives svært godt på sofaen foran TVen eller med en god bok. Husk bare at det ikke er sunt å være sofagris hele året!

Skrevet

Jeg er en marsipangris, glad i mat og drikke men det visste jeg også :o)

Skrevet

Marsipangris

Du koser deg med god mat og drikke, men du er ikke så utagerende når det gjelder julelys, granbar, røkelse og myrra.

Skrevet

Julegris

Du er en ekte julegris! Julestemningen kommer tidlig og varer lenge. Du koser deg med julemat, julesanger og alt som hører til denne fantastiske høytiden. Du synes rett og slett at julen er den beste tiden av året.

Ditt testresultat

Julegris: 70 %

Marsipangris: 66 % |

Sofagris: 38 % |

Sparegris: 34 % |

Sportsgris: 9 % |

Villsvin: 6 % |

Fyllesvin: 3 % |

Det med fyllesvin stemte vel dårlig.... Bare 3 %. Hmm

Skrevet

Det med fyllesvin stemte vel dårlig.... Bare 3 %. Hmm

Det var vel mer som ikke stemte der, tror jeg! ;-) Hele 70% julegris var litt mye.

Verre var det at sofagris bare fikk 38%. Jeg føler jeg har sviktet alle andre sofapoteter i landet med den dårlige score'n der! ;-)

Skrevet

Det var vel mer som ikke stemte der, tror jeg! ;-) Hele 70% julegris var litt mye.

Verre var det at sofagris bare fikk 38%. Jeg føler jeg har sviktet alle andre sofapoteter i landet med den dårlige score'n der! ;-)

Klart du har. Derfor jeg skrev. Føler meg sviktet og såret til det innerste. Vi var bare to sofagriser på den målingen, du burde vært den tredje...Snufs.

Alkoskåren din var jo selvfølgelig latterlig lav...

Skrevet

Klart du har. Derfor jeg skrev. Føler meg sviktet og såret til det innerste. Vi var bare to sofagriser på den målingen, du burde vært den tredje...Snufs.

Alkoskåren din var jo selvfølgelig latterlig lav...

Jeg ble også sofagris! Så nå er vi tre. :-)

Skrevet

Jeg ble også sofagris! Så nå er vi tre. :-)

Skule vært fire. Hrmp

Skrevet

Ble marsipangris.

"Du koser deg med god mat og drikke, men du er ikke så utagerende når det gjelder julelys, granbar, røkelse og myrra."

Og fikk null på sportsgris, det kom ikke akkurat som noen overraskelse.

Skrevet

53% Marsipangris - mat er godt, og til jul må det være spesiell middag!

52% Sofagris - ups...

47% Julegris - jada, koselig med jul, hadde bare vært kjekt om noen kom og vasket ned og pyntet for meg slik at jeg slapp å reise meg fra sofaen, jfr. forrige punkt...

34% Sparegris

31% Fyllesvin - var det gavekortet jeg ønsket meg som gjorde utslaget..? ;)

15% Sportsgris - ups igjen, burde jo vært høyere, det tallet..

6% Villsvin ?

Skrevet

Marsipangris!

"Du koser deg med god mat og drikke, men du er ikke så utagerende når det gjelder julelys, granbar, røkelse og myrra."

Og jeg som ikke er noe særlig glad i marsipan!

Skrevet

Eg skjønte vel også at eg vart ganske klassisk julegris, hehe...

Julegris: 76 %

Marsipangris: 53 %

Sparegris: 42 %

Sofagris: 32 %

Villsvin: 9 %

Fyllesvin: 6 %

Sportsgris: 6 %

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...