morsan Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 http://cache.aftenposten.no/multimedia/archive/00493/JUL__095817_jpg_493437s.jpg og http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00130/Kongebarna_130648a.jpg (barna altså) 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Hvem er det på det eldste bildet? Dronning Maud..og..(kanskje litt treig nå..)? 0 Siter
morsan Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Skrevet 21. desember 2006 Hvem er det på det eldste bildet? Dronning Maud..og..(kanskje litt treig nå..)? ....og daværende kronprins Olav! Faren til Harald. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Ja, det la jeg også merke til i går 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 ....og daværende kronprins Olav! Faren til Harald. Ok.. Ja, de var like. 0 Siter
Gjest Escola Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Prinsesse Ingrid Alexandra og prins Sverre Magnus ser i alle fall ikke ut som om de er skilt ved fødselen. Jeg så bilder fra årets julefotografering på Slottet (samt juleforberedelser på Skaugum) - og det er sannelig ikke mange likhetstrekk mellom de to søsknene. Mens Ingrid Alexandra er et usedvanlig vakkert barn (og utvilsomt kommer til å bli smellvakker som voksen) må vel den lille prinsen sies å ha et mer ordinært utseende. 0 Siter
Elis31 Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Prinsesse Ingrid Alexandra og prins Sverre Magnus ser i alle fall ikke ut som om de er skilt ved fødselen. Jeg så bilder fra årets julefotografering på Slottet (samt juleforberedelser på Skaugum) - og det er sannelig ikke mange likhetstrekk mellom de to søsknene. Mens Ingrid Alexandra er et usedvanlig vakkert barn (og utvilsomt kommer til å bli smellvakker som voksen) må vel den lille prinsen sies å ha et mer ordinært utseende. Jeg ville nesten sagt tvert imot. Men det er vel fordi hun ligner så mye på faren, at hun foreløpig minner mest om han og dermed en mann. Minstemann er jo bare kjempesøt. Men vakre blir de nok uansett alle sammen *diplomatisk* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.