Gå til innhold

Hva med kjæledyrene - får de julegave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hva med dem?!

Innrømmer glatt at hesten får en ny grime, pent innpakket under juletreet. :o)

Og ikke bare det - i stallen i dag lå det julegaver til ham fra to av de andre hestene på stallen også! *Hehe* Begge de to andre hestene har kvinnelige eieren, de andre hestene på stallen har mannlige eieren (og dermed ingen julegaver fra dem...).

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

7

• hidi

6

• Katt-ja

5

• ShitDiddelyDo

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Mine hunder får julegaver. de får hversin nye hundeseng til jul.

Gjest hundemamma
Skrevet

Voffsen skal få reflexvest og en snor med pølser (slik som de har i Donald)

Han har sett utenpå pakken og synes det luktet veldig spennende! Han er glad i julen, da kan han spise masse appelsiner :-)

Skrevet

Og basert på dette kan man spørre seg om hvem som er mest intelligente:

Kvinnene, som kjøper gaver til hestene sine, pakker inn godsakene og legger dem under treet, med Til Hesten fra Lillemus på kortet (hesten får vel ikke engang pakke opp gaven selv), eller mennene, som forstår hvor idiotisk det hele er og heller bruker penga til noe fornuftig. :)

Skrevet

Jeg mast og mast så lenge på Kattja Isadora og Muskatt Angelica om at de må skrive ønskeliste. Det har de ennå ikke gjort, så da dropper jeg hele julegaveskiten! Mulig de får en skål kattemelk på julekvelden. Det får holde lenge!

Skrevet

Kvinnene, som kjøper gaver til hestene sine, pakker inn godsakene og legger dem under treet, med Til Hesten fra Lillemus på kortet (hesten får vel ikke engang pakke opp gaven selv), eller mennene, som forstår hvor idiotisk det hele er og heller bruker penga til noe fornuftig. :)

Ja og kjøper seg en halvliter eller to...

Så nettopp at de var utsolgte for skinnsofaer til hunder! For en syyk, syyyk verden vi lever i....

Skrevet

Nå tror jeg nok at de fleste som pakker inn gaver til dyrene, har barn i huset. Jeg har en pakke til katten,- men jeg tror ikke jeg hadde hatt det om ikke det var for ungene. (men jeg skal ikke sverge på det...)

Skrevet

Ja og kjøper seg en halvliter eller to...

Så nettopp at de var utsolgte for skinnsofaer til hunder! For en syyk, syyyk verden vi lever i....

"Så nettopp at de var utsolgte for skinnsofaer til hunder! For en syyk, syyyk verden vi lever i...."

Hehe. Hvis vi hadde hatt en skinnsofa til bikkja, hadde vi kanskje fått ha stresslessene våre i fred?

Skrevet

Hesten trenger ny grime - så det så. :o)

Skrevet

Selvfølgelig! Hunden vår får en pakke med griseører - hans favoritt!! Han graver og biter opp pakken selv. Barnen elsker å se på! Men, vi kan ikke legge gaven under treet før rett før den skal åpnes. Ellers risikerer vi at han går helt berserk! :-)

Skrevet

Julegave til et dyr som ikke er tilstede i stua er litt snålt, synes jeg. Og et stall- eller fjøsdyr kan vel neppe kalles "kjæledyr", som spørsmålet i følge overskriften gjelder.

Vi har ikke dyr, men vi hadde hun da jeg var barn, og det var kun vi barna som ordnet med julegaver til hunden. Hunden syntes også det var stas å være med å pakke opp pakker, så det ble jo en "happening" for den også.

Skrevet

Forresten,- jeg vet hvem som er mest smarte her: Produsentene av julestrømper for katter og hunder osv.

Gjest hundemamma
Skrevet

Nå tror jeg nok at de fleste som pakker inn gaver til dyrene, har barn i huset. Jeg har en pakke til katten,- men jeg tror ikke jeg hadde hatt det om ikke det var for ungene. (men jeg skal ikke sverge på det...)

hunder synes det er spennende med pakker. Spesielt når alle andre får gaver, er det stas å få sin egen gave, rive opp papiret og finne en godbit å kose seg med.

At andre dyr som hester og katter og smådyr får gaver er noe annet. Det er vel mest hyggelig for eieren

Skrevet

Så kan man jo spørre seg om hvor intelligent han er som virkelig tror at kvinner kjøper gavene for hestens/kjæledyret sin skyld?

Hos oss er det ihvertfall BARNA som synes det er stor stas å gi kjæledyra en gave. Og det er først og fremst derfor de får gaver.

Man kan jo spørre seg om de fleste menn ville hatt fantasi og innlevelse nok til å også tenke på slike "uviktige" ting...

Skrevet

"Så nettopp at de var utsolgte for skinnsofaer til hunder! For en syyk, syyyk verden vi lever i...."

Hehe. Hvis vi hadde hatt en skinnsofa til bikkja, hadde vi kanskje fått ha stresslessene våre i fred?

Og du hadde vært villig til å betale flere tusen kroner?

Når jeg ser alt som folk kjøper til kjæledyra sine blir jeg helt matt. Skulle ikke tro det fantes et eneste barn i verden som gikk sulten....

Men morsomme godbiter til en hund eller katt er greit. Elsker å se at både barn og dyr koser seg, så det vanker nok litt godbiter på våre 6 dyr også...

Skrevet

Så kan man jo spørre seg om hvor intelligent han er som virkelig tror at kvinner kjøper gavene for hestens/kjæledyret sin skyld?

Hos oss er det ihvertfall BARNA som synes det er stor stas å gi kjæledyra en gave. Og det er først og fremst derfor de får gaver.

Man kan jo spørre seg om de fleste menn ville hatt fantasi og innlevelse nok til å også tenke på slike "uviktige" ting...

*Flirer* Min kjære følte seg nødt til å gi noe tilbake så han tuslet på polet. :o)

Skrevet

Når jeg ser alt som folk kjøper til kjæledyra sine blir jeg helt matt. Skulle ikke tro det fantes et eneste barn i verden som gikk sulten....

Men morsomme godbiter til en hund eller katt er greit. Elsker å se at både barn og dyr koser seg, så det vanker nok litt godbiter på våre 6 dyr også...

Nei, jeg kjøper ikke skinnsofa til bikkja. Men den bruker våre stresslesser hver gang vi snur ryggen til...

Så hvis jeg hadde bodd alene med min hund, så hadde jeg kanskje like gjerne kjøpt den sofaen? Som å konkurrere om stresslessen? Med en hel familie og stoor sofa ellers, så er det jo ikke noe problem.

Gjest hundemamma
Skrevet

er det noen som kjøper skinnsofa til hunden?! Har jeg aldri hørt om. Vi kjøpte en madrass til 100 kr, og hunden elsker den.

Skrevet

hunder synes det er spennende med pakker. Spesielt når alle andre får gaver, er det stas å få sin egen gave, rive opp papiret og finne en godbit å kose seg med.

At andre dyr som hester og katter og smådyr får gaver er noe annet. Det er vel mest hyggelig for eieren

Denne da:

http://parks.ci.lubbock.tx.us/Santa%20Dog%201.jpg

Alle hunder må ha en sånn synes jeg! ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...