keinstein Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Høna Gudrun skal få plass i frysern. 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Hunden får en pakke med Greenies. Femåringen vil at hun også skal få pakke :-) Men hvis det ikke hadde vært for det hadde hun ikke fått.. Hun skjønner jo ikke noe av disse pakkegreiene uansett ;-) 0 Siter
Lurveline Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Jentene har ordnet med gaver til dyra her i huset, to katter og t.o.m fiskene får gaver:oD 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Skrevet 21. desember 2006 Jentene har ordnet med gaver til dyra her i huset, to katter og t.o.m fiskene får gaver:oD Synes det er kos jeg! ) 0 Siter
Lurveline Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Synes det er kos jeg! ) Det er det. Er spent på hva de får da, for det fikk ingen vite før julaften, så det så. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Da jeg hadde katter kjøpte jeg mye snadder og leketøy til dem. De kjøpte også inn gaver til de i familien og kattevenner. En gang fikk de på nåde feire jul hos bestemor, men hun ville ikke høre snakk om at hun var bestemor til kattene. (Sa hun med forakt i stemmen) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Marsvinet og chinchillaen får ingenting i år. Bikkja får en røkt knoke eller hva det er, og fire griseører 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Marsvinet og chinchillaen får ingenting i år. Bikkja får en røkt knoke eller hva det er, og fire griseører Og der kom jeg på at jeg skulle kjøpe griseøre til hunden. Jaja, hun får få i romjula da. Guttungen skal uansett på dyrebutikken og kjøpe seg fisker, det er høyest på ønskelista, og jeg vet at han får gavekort der ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.