Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg som hadde gleda meg sååå fælt!! Eldstemann sover over hos en kompis inatt så minsten skulle få sove i senga sammen med meg.. Gleda meg sånn til å ligge å stryke på han.. så skulle jeg gå inn nå for å se til han - tror du ikke den lille krabaten har lagt seg i sin egen seng og sover som en stein!? Har mest lyst til å bære han tilbake.. *snufs*

Gjest Debra irl
Skrevet

Hent ham! :-) Det har jeg gjort et par ganger. *dukker for svingslag fra DOLmødrene*

Skrevet

Beist, kaller vi slike barn her i sør.

Jeg hadde henta poden, jeg da, er svak for de derre små kroppene.

Skrevet

Hent ham! :-) Det har jeg gjort et par ganger. *dukker for svingslag fra DOLmødrene*

Her svinger vi øksa i julens ånd...

Hadde henta poden, jeg òg.

Gjest Debra irl
Skrevet

Her svinger vi øksa i julens ånd...

Hadde henta poden, jeg òg.

hmmm. bli tatt med juleøksa? tja....

Skrevet

Beist, kaller vi slike barn her i sør.

Jeg hadde henta poden, jeg da, er svak for de derre små kroppene.

Ahhh!! Takk:D Jeg henter han!!

Skrevet

Ja! Det skal jeg jammen! Reiser jo bort 5 dager freover nå så.. :( Småtrolla..)

Skrevet

Har du ikke en hund eller en stor bamse? ;)

Ingen hund,.. har stor bamse men den blir litt vel lodden i forhold.. ikke lager den lyder heller..

Skrevet

Sånn kan det gå, men da får jeg ta meg en tur da:-)

Har du sånn deilig barnehud og deilige pust og snøft?? velkommen:)

Skrevet

Har du sånn deilig barnehud og deilige pust og snøft?? velkommen:)

Ehhh......ehhh....hmm,..vet ikke helt, men det kan jo du avgjøre:-)

Skrevet

Ehhh......ehhh....hmm,..vet ikke helt, men det kan jo du avgjøre:-)

*hehe* det hadde jo tatt seg ut:)

Skrevet

*hehe* det hadde jo tatt seg ut:)

Hehe.....men jeg er nytrent da, hjelper det?

Skrevet

Hehe.....men jeg er nytrent da, hjelper det?

Nydusja er hakket bedre.. *ler*

Skrevet

Nydusja er hakket bedre.. *ler*

Er selvsagt det også da, tullhøna.

Skrevet

Er selvsagt det også da, tullhøna.

måtte jo prøve meg da.. sjekke om du er renslig.. hehe!! Nei.. får vel ta puddingen under armen å krype i kassa:) Takk for tilbudet da *s*

Skrevet

Lilletulla vår (2 1/2 år) har de siste ukene kommet tuslende inn til oss mellom 02 og 04 en gang. De gangene hun blir fulgt tilbake i senga si, står hun opp (etter at vi har sovna igjen) og går inn til en av storesøstrene og spør pent om å få sove hos dem. De smelter totalt og sier selvsagt ja...

I det siste har jeg latt henne få sove hos oss. Det er jo sååå deilig med den lille snuppa som klapper pappaen og meg på kinnet og skal holde i hånda når hun sover. Har ikke hjerte til å "oppdra" henne riktig enda ;-)

Skrevet

Lilletulla vår (2 1/2 år) har de siste ukene kommet tuslende inn til oss mellom 02 og 04 en gang. De gangene hun blir fulgt tilbake i senga si, står hun opp (etter at vi har sovna igjen) og går inn til en av storesøstrene og spør pent om å få sove hos dem. De smelter totalt og sier selvsagt ja...

I det siste har jeg latt henne få sove hos oss. Det er jo sååå deilig med den lille snuppa som klapper pappaen og meg på kinnet og skal holde i hånda når hun sover. Har ikke hjerte til å "oppdra" henne riktig enda ;-)

Hehe, de er så utrolig søte de små! Det endte jo med at jeg henta han inn da.. og jeg har vel sovet på ca 40 cm inatt.. våkna x antall ganger.. men den sjarmen den sjarmen:) Han våkna idag å sa: Mamma jeg har jo sovet hos deg jeg.. smilte godt da:)

Nå har trolla mine reist og blir borte til midt i romjula.. litt trist men.. jeg får nyte maten til det ekstreme:D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...