Gå til innhold

Hva gjør jeg feil da? (Diva Cup igjen)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg prøvd å sette den inn maaange ganger, men den folder seg ikke helt ut. Klarer ikke å rotere den som det står i bruksanvisningen. Har jeg kjøpt en som er for stor da eller? Har fulgt instruksjonene til punkt og prikke.

Skrevet

Du må passe på at det kommer luft inn i den når den skal "folde seg ut", ellers blir det vakuum inni der, og da får du det ikke til. Dra den littegranne ut på skrå slik at det kommer inn luft, og så skyver du den inn igjen, og når den er helt utbrettet går det fint å dreie den rundt.

Soleis gjer no eig det jaffal :-)

Skrevet

Jeg fikk det mye bedre til etter jeg byttet til minste størrelse, selv om jeg "skal" ha største...

Det som også hjalp meg var å prøve å tenke at den skal bakover og ikke oppover... og må folde den ut relativt tidlig, ikke dytte den for langt opp sammenbrettet. Også er det en fordel om det er litt... fukt.. der. ;)

Skrevet

Du må passe på at det kommer luft inn i den når den skal "folde seg ut", ellers blir det vakuum inni der, og da får du det ikke til. Dra den littegranne ut på skrå slik at det kommer inn luft, og så skyver du den inn igjen, og når den er helt utbrettet går det fint å dreie den rundt.

Soleis gjer no eig det jaffal :-)

Får prøve litt til da se ...

Takk for svar :-)

Skrevet

Jeg fikk det mye bedre til etter jeg byttet til minste størrelse, selv om jeg "skal" ha største...

Det som også hjalp meg var å prøve å tenke at den skal bakover og ikke oppover... og må folde den ut relativt tidlig, ikke dytte den for langt opp sammenbrettet. Også er det en fordel om det er litt... fukt.. der. ;)

"Skal" lissom ha den største jeg også, men den føles for stor.

Prøver litt til med rådene jeg har fått her først. Takk for svar :-)

Skrevet

Får prøve litt til da se ...

Takk for svar :-)

Vask deg på henda - før du svarer åssen deg gikk da! .)

Skrevet

Vask deg på henda - før du svarer åssen deg gikk da! .)

He he

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...