Gå til innhold

Gravid, eller ikke?

Anbefalte innlegg

det begynte med at menstruasjonen ble utsatt,noe som bare har skjed to ganger før.den ene gangen var jeg syk og hadde veldig høy feber,og den andre gangen da jeg var gravid med datteren min.menstruasjonen ble utsatt litt over en uke,jeg tok en hjemme test men den viste negativt.da menstruasjonen kom varte den bare i to dager,jeg pleier å ha menstruasjon i litt over en uke og med fire ukers mellomrom mellom hver. runt den tiden jeg forventet å få menstruasjon fikk jeg også en del symtomer:jeg var små kvalm,følte meg hoven i magen,var litt små svimmel pluss at sexlysten min blomstret veldig opp for å si det sånn.dette er symtomer som jeg fremdeles har.tre uker etter fikk jeg sterke smerter i høyre,nedre del av magen.jeg var til legevakten og han sjekket blintarmen ,så det var ikke den.han tok også en gynekologisk undersøkelse på meg.han sa noe om at smerten satt på høyre side i livmoren og eggstokken,han tok ingen graviditetstest på meg.jeg hadde også noe av de samme smertene i begynnelsen av graviditeten med datteren min.dette er jo symtomer som kan tyde på at jeg er gravid?tanten min var gravid selv om hjemmetesten viste negativt.kan det være at jeg er gravid,eller kan disse symtomene tyde på at noe er galt?det er nå gått tre og enhalv uke siden dette begynte.burde jeg få tatt en graviditetstest hos legen?håper på svar.hjertelig hilsen kladden.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/25917-gravid-eller-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...