Gå til innhold

Jeg blir gal!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er utrolig kjipt å ha en mor som ikke fungerer normalt. Dette du og jeg opplever er langt mer enn en vanlig mor-datter-konflikt, som svært mange døtre opplever ift. sine mødre. Og det er få som skjønner hvor omfattende og sykt det hele er...

Men - hvor vondt det enn er å ha lite eller ingen kontakt, så kan det ofte være det beste, fremfor å stadig brytes ned av et menneske som burde stå en nærmest (i alle fall veldig nær), men som ikke gjør det. Det har tatt meg mange år å komme dit jeg er nå, med svært begrenset kontakt. Og ennå er det slik at jeg får nedturer hvis vi har litt kontakt og ting går skeis. Men det er i det minste langt sjeldnere enn før, slik at jeg har et mer stabilt og godt liv i det daglige.

Ønsker deg lykke til, uansett hvordan du velger å løse din situasjon.

Tusen takk for støtten, jeg kjenner meg veldig igjen. Det skal så ytterst lite til før jeg blir brutt ned igjen og tenker at dette kommer jeg ikke til å greie.

Men nå har jeg fått meg verdens beste kjæreste, som jeg tror kan bli en veldig god støtte i denne prosessen. Og så er det bare 9 dager igjen hjemme for denne gang.. =s

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

17

• Mista nikket

5

• Gemini

3

• Dorthe

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Tusen takk for støtten, jeg kjenner meg veldig igjen. Det skal så ytterst lite til før jeg blir brutt ned igjen og tenker at dette kommer jeg ikke til å greie.

Men nå har jeg fått meg verdens beste kjæreste, som jeg tror kan bli en veldig god støtte i denne prosessen. Og så er det bare 9 dager igjen hjemme for denne gang.. =s

Ja, en god kjæreste kan hjelpe mye! Jeg har blitt tryggere på meg selv, etter at jeg traff han som nå er mannen min. Tidligere har han holdt seg langt unna det konfliktfylte forholdet mellom moren min og meg, men etterhvert har han blitt trukket mer inn i det, og setter også ned foten hvis moren min er urimelig og tråkker over mine/våre grenser her.

Men jeg er spent på tiden framover, for nå som jeg er gravid vil jeg gi henne en siste sjanse, ikke så mye for min egen del, men for at barnet skal kunne få et forhold til mormoren sin, og at moren min får sjansen til å bli bestemor, for dette er hennes eneste mulighet til det. Men vi kommer ikke til å finne oss i hva som helst framover, så det spørs jo bare hvordan ting utvikler seg nå...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...