Gå til innhold

Naziene var bare blåbær, men effektive

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke noe nytt, men det skaper orden i det som før kom som usammenhengende brokker.

Når elever i Norge i dag lærer om holocaust, blir lærere forskrekket over å møte motstand fra mulsimske elever mot noe som er den best dokumenterte ugjerningen i historien. Det er ikke den styggeste, men den mest organiserte og best planlagte. Mao og Stalin drepte mange fler, men ikke så systematisk.

Stalin var historiens verste rasist, men ikke så systematisk. Adolf og Stormuftien av Palestina var veldig systematiske. Sammen hadde de utryddet alle jødene i Midtøsten om Adolf vant krigen. Stomuftien skulle ta tilbake det hellige land.

Så muslimene vet ikke noe om det? Nei. Vi visste ingenting om hva som foregikk i Gulag.

I en syisk bokhandel hadde ingen hørt om holocaust. Ingen bøker fantes der om det, og ingen trodde det fantes noe slikt.

http://shurl.org/NkPgE

Skrevet

Stalin var ikke rasist, kun realist. Jo flere mennesker ut i krig, desto større sjanser for han i ledelse.

De aller fleste normale mennesker vet om jødeutryddelsen, og vi kommer ikke til å tie. Våre barn reiser med hvite busser, og får se avskyelighetene i øyene...

Jeg begynner faktisk å lure mer på deg! Du begynner å synes litt for hvit for min smak!

Skrevet

Du er hvit!

Jeg har aldri skjønt det før nå. Dumme meg!

Vi er overhodet ikke på samme side!

Skrevet

Stalin var ikke rasist, kun realist. Jo flere mennesker ut i krig, desto større sjanser for han i ledelse.

De aller fleste normale mennesker vet om jødeutryddelsen, og vi kommer ikke til å tie. Våre barn reiser med hvite busser, og får se avskyelighetene i øyene...

Jeg begynner faktisk å lure mer på deg! Du begynner å synes litt for hvit for min smak!

Les artikken.

Jødene og den vestlige verden - USA- vet omd holocaust. Men den

tredje verden og østover fra Midtøsten vet ingenting, det sår i artikkelen. Prestene har ført sin egen historie med store huller og oppdemet systematisk hat.

Skrevet

Du er hvit!

Jeg har aldri skjønt det før nå. Dumme meg!

Vi er overhodet ikke på samme side!

Hvit vet jeg ikke hva er, men Adolf hadde nok ikke satt pris på min blanding.

Skrevet

Les artikken.

Jødene og den vestlige verden - USA- vet omd holocaust. Men den

tredje verden og østover fra Midtøsten vet ingenting, det sår i artikkelen. Prestene har ført sin egen historie med store huller og oppdemet systematisk hat.

Du er så forvirrende, selv i egne svar.

Gi meg et enkelt svar! Tror du at jøder ble drept i milliontall?

Svar ja eller nei!

Skrevet

Det forteller i alle fall ganske mye om hva israelerne står overfor i kampen for å overleve midt i den islamske pølen av undertrykking og ignoranse.

De har glemt den gamle sannhet om at man aldri må forhandle med muslimer, kun diktere.

Skrevet

Hvit vet jeg ikke hva er, men Adolf hadde nok ikke satt pris på min blanding.

Han burde dømt seg selv... Fantes ikke et arisk trekk hos djevelen.

Skrevet

Det forteller i alle fall ganske mye om hva israelerne står overfor i kampen for å overleve midt i den islamske pølen av undertrykking og ignoranse.

De har glemt den gamle sannhet om at man aldri må forhandle med muslimer, kun diktere.

Du var da veldig dømmende...

Skrevet

Du er så forvirrende, selv i egne svar.

Gi meg et enkelt svar! Tror du at jøder ble drept i milliontall?

Svar ja eller nei!

Det fins ikke noe som tyder på at påstandene om at 5-7 mill jøder ble drept, er feil. I tillegg til sigøynere, homfile, kommunister og 250 000 funskjonshemma. I tillegg til 30 000 russere, engelskmenn og mange andre.

Men mao og Stalin drepte mange flere. Av sine egne.

Skrevet

Du var da veldig dømmende...

Det er verre at gripp har rett. Bare følg med i israelske media. Våre egne media tier om det meste som går i muslimenes disfavør.

Skrevet

Det er verre at gripp har rett. Bare følg med i israelske media. Våre egne media tier om det meste som går i muslimenes disfavør.

Jeg vet da det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...