Gå til innhold

Kan noen komme og rydde kjøkkenet mitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så skal dere få spise resten av pinnekjøttet.

Jeg har spist små porsjoner mat nå i lengre tid. Men i dag slo jeg på stortromma og fortærte en stor middag med røkt pinnekjøtt, og nå holder jeg på og eksplodere! *mett*

Kjøkkenet har jeg unngått helt siden middagen, men jeg vet at uansett så lenge jeg venter, så forsvinner det ikke.

Så er det jo slik at her på Dol kan man spørre om det meste, så jeg spør: Kan noen komme og rydde? Evnt sende vaskehjelpen sin over?

Så kan jeg ligge på sofaen og pleie min mage som nå straffer meg fælt her.

Ta gjerne med en god film så jeg kan se på i mellomtiden *gjestfri*

Skrevet

Dessverre, assistenten er syk og vikaren har masse å gjøre før jul :o)

Skrevet

Dessverre, assistenten er syk og vikaren har masse å gjøre før jul :o)

Søren og! Kan jeg få en tilgodelapp? ;o)

Men jeg har faktisk tatt det selv nå *stolt*

Jeg må si at jeg var ganske så effektiv, selv om magen skrek for hver bevegelse. Jeg kan når jeg bare vil ;o)

Skrevet

Søren og! Kan jeg få en tilgodelapp? ;o)

Men jeg har faktisk tatt det selv nå *stolt*

Jeg må si at jeg var ganske så effektiv, selv om magen skrek for hver bevegelse. Jeg kan når jeg bare vil ;o)

Godt å ha fått ting unnagjort :o)

Skrevet

Godt å ha fått ting unnagjort :o)

Ja det var litt godt. Jeg bare må handle i morgen, og vet at både kjøkkenrydding og handling på en og samme dag, ja det blir mislykket.

Da tok det jeg det nå, så kan jeg dole litt før jeg legger meg, og sove frempå i morgen.

Skrevet

Ja det var litt godt. Jeg bare må handle i morgen, og vet at både kjøkkenrydding og handling på en og samme dag, ja det blir mislykket.

Da tok det jeg det nå, så kan jeg dole litt før jeg legger meg, og sove frempå i morgen.

Jeg har snart ryddet ferdig jeg og, skal bare sette på oppvaskmaskinen, den har timer og så må jeg ta ut tøy av tørketrommelen.

Skrevet

Jeg har snart ryddet ferdig jeg og, skal bare sette på oppvaskmaskinen, den har timer og så må jeg ta ut tøy av tørketrommelen.

Oppvaskmaskinen er akkurat ferdig, satte den på hurtigprogram. Klærene i tørketrommelen får bare ligge, har skrudd den av så.

Men du, nå må du huske og ta det med ro *vifter med pekefingeren* Du skal ikke bli verre til jul!

Skrevet

Oppvaskmaskinen er akkurat ferdig, satte den på hurtigprogram. Klærene i tørketrommelen får bare ligge, har skrudd den av så.

Men du, nå må du huske og ta det med ro *vifter med pekefingeren* Du skal ikke bli verre til jul!

Jeg har nesten ikke gjort noen ting i hele dag, bare ligget i senga og spist antibiotika så nå håper jeg at jeg er bedre i morra. Jeg har ikke tid til mer, jeg må ut å handle mat.

Skrevet

Jeg har nesten ikke gjort noen ting i hele dag, bare ligget i senga og spist antibiotika så nå håper jeg at jeg er bedre i morra. Jeg har ikke tid til mer, jeg må ut å handle mat.

Håper den virker som den skal!

Må handle mat jeg også. Når det er helligdager, kjenner jeg ekstra på dette at jeg ikke er frisk. Da må jeg handle inn så vi har, skal alltid være litt ekstra godt osv.

I tillegg er det masse folk i butikkene, så jeg blir svett bare ved tanken.

Skrevet

Det er greit, hvis jeg får sjokoladekake eller et glass vin. Pinnekjøtt har jeg ikke lyst på.

Skrevet

Det er greit, hvis jeg får sjokoladekake eller et glass vin. Pinnekjøtt har jeg ikke lyst på.

Sjokoladekake er det dårlig med, men vin, det har jeg.

Både rød og hvit, men da må du dele med meg! :o)

Men jeg har tatt kjøkkenet, men har flere rom jeg, så skal alltid finne noe slik at du kan få arbeide for vinen.

Skrevet

Sjokoladekake er det dårlig med, men vin, det har jeg.

Både rød og hvit, men da må du dele med meg! :o)

Men jeg har tatt kjøkkenet, men har flere rom jeg, så skal alltid finne noe slik at du kan få arbeide for vinen.

Jeg synes det er kos å vaske vindu og vaske/legge sammen tøy, når jeg har god tid da :)

Men for alt dette krever jeg 2 glass rødvin.

Med på kjøpet kan jeg ompotte planter og stelle dem, det trenger de sikkert.

Skrevet

Jeg synes det er kos å vaske vindu og vaske/legge sammen tøy, når jeg har god tid da :)

Men for alt dette krever jeg 2 glass rødvin.

Med på kjøpet kan jeg ompotte planter og stelle dem, det trenger de sikkert.

For alt det der skal du få 2 hele flasker rødvin!

Skrevet

Håper den virker som den skal!

Må handle mat jeg også. Når det er helligdager, kjenner jeg ekstra på dette at jeg ikke er frisk. Da må jeg handle inn så vi har, skal alltid være litt ekstra godt osv.

I tillegg er det masse folk i butikkene, så jeg blir svett bare ved tanken.

Jeg får besøk av venninna mi annen juledag og hun har bestillt fiskeboller og Ringnes Pils på glassflasker. Heldigvis får jeg hjelp til det.

Er forresten matbutikkene åpne på søndag? Jeg må ta det i porsjoner, får ikke med meg så mye hjem.

Skrevet

Jeg får besøk av venninna mi annen juledag og hun har bestillt fiskeboller og Ringnes Pils på glassflasker. Heldigvis får jeg hjelp til det.

Er forresten matbutikkene åpne på søndag? Jeg må ta det i porsjoner, får ikke med meg så mye hjem.

Jeg aner ikke om de er åpne.

Hva de er her hos meg vet jeg heller ikke. Start en ny tråd på åpent, sikkert noen som har peiling, tror du ikke?

Skrevet

Jeg aner ikke om de er åpne.

Hva de er her hos meg vet jeg heller ikke. Start en ny tråd på åpent, sikkert noen som har peiling, tror du ikke?

Orker ikke nå. Det er lenge til søndag og jeg orker ikke tenke på det egentlig akkurat nå.

Skrevet

Orker ikke nå. Det er lenge til søndag og jeg orker ikke tenke på det egentlig akkurat nå.

Jeg heller orker ikke tenke så langt frem. Har laget meg en handleliste, det er det eneste. Og så må jeg på apoteket en tur, det er jeg nødt til enten jeg vil eller ikke.

Jeg får egentlig helt vondt av deg nå, bli dårlig akkurat nå er jo så typisk.

Skal jeg sende ølflasker i posten til deg? He he, spørs om de når frem da. Kan slenge med fiskeboller også jeg, har i skapet ;o)

Skrevet

Jeg heller orker ikke tenke så langt frem. Har laget meg en handleliste, det er det eneste. Og så må jeg på apoteket en tur, det er jeg nødt til enten jeg vil eller ikke.

Jeg får egentlig helt vondt av deg nå, bli dårlig akkurat nå er jo så typisk.

Skal jeg sende ølflasker i posten til deg? He he, spørs om de når frem da. Kan slenge med fiskeboller også jeg, har i skapet ;o)

Jeg har skrevet handleliste til i morgen men så er det alt jeg glemmer jeg må ut å kjøpe på søndag. Og så må jeg ha litt godis og det må jeg kjøpe sjøl.

Skrevet

Jeg har skrevet handleliste til i morgen men så er det alt jeg glemmer jeg må ut å kjøpe på søndag. Og så må jeg ha litt godis og det må jeg kjøpe sjøl.

Håper du får med deg det meste da.

Jeg har en tendens til og glemme lista jeg, og i butikken bare virrer jeg, og kjøper alt annet enn det jeg trenger.

Skrevet

Håper du får med deg det meste da.

Jeg har en tendens til og glemme lista jeg, og i butikken bare virrer jeg, og kjøper alt annet enn det jeg trenger.

Hehe, nå husket jeg to ting til :o) Noterer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...