org Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Neitakk, jeg har mer enn nok med å rydde mitt! Der er det bakt 4 sorter bakt + brød og laget middag i dag, så jeg må ta et skippertak der! Men først skal pepperkakehuset pyntes! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Neitakk, jeg har mer enn nok med å rydde mitt! Der er det bakt 4 sorter bakt + brød og laget middag i dag, så jeg må ta et skippertak der! Men først skal pepperkakehuset pyntes! Så flink du er da ) Jeg skal ta en oppshining på kjøkkenet etterpå, men nå skal jeg først roe ned etter handlingen. Jøsses så mye folk det er alle plasser, og merkelig nok så skal alle det samme som meg ;o) 0 Siter
org Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Så flink du er da ) Jeg skal ta en oppshining på kjøkkenet etterpå, men nå skal jeg først roe ned etter handlingen. Jøsses så mye folk det er alle plasser, og merkelig nok så skal alle det samme som meg ;o) Nå ja... Mannen min har stått for det meste av bakingen, når sant skal sies. Han er flink. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Ok, jeg kan rydde hvis jeg får se House sammen med deg etterpå, og du spanderer brus og godis. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Ok, jeg kan rydde hvis jeg får se House sammen med deg etterpå, og du spanderer brus og godis. Avtale! 0 Siter
McLoud Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Ok, jeg kan rydde hvis jeg får se House sammen med deg etterpå, og du spanderer brus og godis. Du kan få se "All of my House" om du gidder å rydde. :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Du kan få se "All of my House" om du gidder å rydde. :-) All of my House? Er det bra? Eller har du kidnappet House for meg? *klapper i hendene* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.